置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年8月19日 星期三

往績就是往績



我們散戶在業績預測方面,一向都是相對較弱的,因為我們無法好像機構投資者一樣,可以常常約見管理層,又或者收到最新業務的訊息,也因此散戶經常只可以憑往績來計算估值。

這方法在實體經濟還算好的時候,執行上問題不大,但當實體經濟轉弱後,這方法就未必有效。近期最簡單的例子是華寶國際(00336),當大家見到股價大跌後,就以往績去判斷目前股價可能已具長線投資價值;又或者之前的澳博控股(00880),大家都覺得是10厘股,已有足夠的抗跌力,可以逢低收集,但當公司業績一轉差,連派息也大幅削減後,現在預測股息率是幾厘?當初因10厘股而買入的理由還存在嗎?

經濟轉差,以價值投資來選股要更加小心翼翼,不要過份依賴往績去作出投資決定。

253 則留言:

  1. 落難孖寶長汽及聯想現在應該以未來兩年的預測盈利去計算估值,而不是以過往一兩年的業績去計算價值,不要輕言撈低或增持。

    回覆刪除
    回覆
    1. 長汽下半年銷售一定差,下年有可能好轉,聯想收購后成本大增,加上motorola 銷售前景不明,不是裁員一兩次可以解决的

      刪除
  2. 現在市況不太好, 是否要先忍手?
    偉哥辛苦了, 早點休息吧.

    回覆刪除
  3. 偉兄說得對,投資大忌用倒後鏡,公司差了或更什,係市場轉變了都不知,想吾輸都難,
    巴菲特曾說:你同幾個人玩橋牌,玩了兩三鋪後,都未知邊個技術最低的話,
    你自己本身就係最低個位,

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在實體經濟轉差,很多股業績大走樣,可以殺個價值投資措手不及。

      刪除
  4. 偉哥
    598業績ok,可惜市況不就。
    有沒有什麼看法?259董事李先生於二零一五年八月十八日向獨立第三方出 售42,000,000股股份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 598業績是差過我自己預期,今早已先減持了一半持股。

      刪除
    2. 開市後,平均價4.71沽清其餘一半持股。

      刪除
  5. 偉哥,598公佈中期業績(純利升3成),加上基金增持,值得再持有嗎?

    回覆刪除
  6. 而家個市都唔個搞咩,之前大股唔行都會行下d細股,而家變左大細股一齊慢慢向下,個市場感覺好缺水,連d莊家都少左出黎揾下食

    回覆刪除
  7. 偉哥,請問對後市樂觀嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在談不上樂觀,只能見步行步.

      刪除
  8. 偉哥,我公司間唔中會有邀請個別公司管理層黎作投資者推介會,你有興趣的話,我公司攪我再話你知~
    當然費用全免.

    回覆刪除
  9. 阿爺最後板斧應該係QE....

    反而最想知啲錢沽股票, 金又唔升, 匯價又唔升, 咁去邊?

    回覆刪除
  10. 而家第二隻腳都唔知要踏到幾深......現時市況都係揸多d現金或者買下350呢類低風險的的股票好過

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨已買少少350,少做少錯,唔識玩了。

      刪除
    2. 四條1 可能都係穩陣之選。

      刪除
    3. 唉,而家的市況可能等大跌先撈底係最好的做法

      見步行步

      刪除
    4. 天天也有藉口跌,高開低收, 低開低收, 總之就係低收。

      幸好這裡有很多股友相伴,否則這段時間真係好難捱。

      刪除
    5. 都係tk 同 wai ng 醒,去旅行,避難成功

      刪除
    6. 頭先2212又炒咗一轉,而家市況呢類股股價反而企得好硬,仲要不時炒高,個感覺超荒謬,2212、6863呢d唔知以為係價值股

      刪除
    7. 952今早1.40平手走, 現1.30買返, 睇吓今日可否賺幾格走, 如不能收市前都要止蝕走

      刪除
    8. 6863肯定唔是價值股。利申:有貨

      刪除
    9. 我相信不少人, 包括我自己, 都是看到「民銀國際延入主 華富派定心丸」之後入手,輸多輸少當然都會心痛, 但最頂係個種受騙感覺。

      刪除
    10. 而家都係等結果,目前散戶對952的信心肯定薄弱

      刪除
    11. 1.39沽952, 再找机會波幅

      刪除
    12. 跟沽出今日買入的952

      刪除
  11. 偉哥,如果現今市况,3399幾錢開始會有值博率

    回覆刪除
    回覆
    1. 出左盈喜,現價大約預期PE約10倍,值不值博就要自己衡量。

      刪除
  12. 6863@2.6沽清,暫時不玩夾淡倉遊戲了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尋日沽一半@2.55同今日沽埋另一半@2.58
      6863真係好正,完成逆市以上

      刪除
    2. 謝tkchan兄出貨參考。

      刪除
  13. 建聯集團建議分拆地基業務及於聯交所主板獨立上市

    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/0818/LTN201508181025_C.pdf

    董事會欣然宣佈,已於二零一五年八月十八日就申請建榮之股份於聯交所主板上市及買賣向聯交所遞交上市申請表格(A1表格)。本公司擬於建議分拆及上市完成後於建榮擁有不少於50%之股權,因此,建榮仍將為本公司之附屬公司。

    根據第15項應用指引之規定妥善顧及現有股東之利益後,倘進行建議分拆,本公司擬於全球發售中以優先申請之形式向合資格現有股東提供建榮股份之保證配額。 該保證配額之條款尚未落實並將適時予以公佈。

    第3頁: 於二零一五年四月三十日,根據分拆集團之經審核財務報表,分拆集團之資產淨值為281,599,000港元。

    頭四個月的溢利58,077,000港元, 年化股東權益回報率高達61.87%; 假設剩餘8個月盈利能力保持不變, 2015年地基業務的淨利潤比2014年增長76.72%。

    我的理解對不對? 有任何其它費用需要扣除?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該沒錯,今天1.25補貨,下星期五估計中期盈利1億,每股0.17,大增一倍。

      刪除
    2. 今天我也加碼385,成本略高於你,我的第三大股票投資!
      有可能持有好幾年, 看看它是否會像373一樣乾。

      刪除
  14. 回覆
    1. Oman 兄,你打算幾錢出手入貨?我自己等0.65入一注

      刪除
    2. 我會在七毫楼下會買些短炒.

      刪除
    3. 如果你有留意524,
      上星期有條友在八毫边頂了幾日,
      係边個?
      有沒有留意到.

      刪除
    4. 市況差,我都係等0.65附近入

      刪除
  15. 沽清了794@0.88,獲微利。

    回覆刪除
  16. 偉哥,早晨,是否仍持有623 and 259 ? (已盡力查看舊文,想確認一下,謝謝)

    回覆刪除
  17. 基本上今年都係4-5月定勝負...

    回覆刪除
  18. 全部貨都坐2-30% 真係冇眼睇....

    回覆刪除
  19. 回覆
    1. 最低1.26....睇黎D散戶等唔切走人

      刪除
    2. 其實要分析的都分析晒, 而家日日冇消息甘等,都唔知可以講乜,唔通要冇消息下努力唱淡或唱好?

      相信要等的會繼續等,要沽的很多也已沽清,都唔知有什麼可以提。

      刪除
    3. 我大概十日前1.85沽清了,有圖有真相。如果x31294128post 佢952既持倉我會post出黎。

      刪除
    4. 冇野好提,都係跟個市走

      刪除
    5. 知喇, Mr. Lee你想提952, 你好叻, 好勁, 好有眼光, 好準, 滿足未呀.

      刪除
    6. 真係搞笑, 我一早話拖甘耐有古怪, 個個信左依條友不停話實賣, 睇淡係蛇蟲鼠蟻。

      刪除
    7. 952都冇宣佈失敗,今日大把股都跌得勁啦,又唔係只有952,有留意尋日Lin Alex兄提供的資料都知"拖甘耐有古怪"呢句唔成立,而且我從來都講對952的買賣要自行選擇決定

      硬係要講952有古怪你慢慢講

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  20. 952搞乜好似食左瀉藥咁...
    日日跌不特止, 1.38個位都咁快就穿......

    回覆刪除
  21. 偉哥不再長市期持有598了?

    回覆刪除
  22. 市场环境太差,都系忍手不要加仓搏反弹。搏反弹是高难度动作,完成得靓当然得分高,但系大多数情况系容易失手,结果得分更低。通常那些拿奖牌的选手,都系追求稳定地把一个个标准动作完成好,从来不指望靠高难度动作去拉分的。

    好多人见到股市跌,就安慰地说希望在明天;我就话应该活在当下,留多点子弹在手。

    君子不立危墙之下,现在最好忍手不买,即使明天大涨也不会觉得可惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一定的現金在手是可以令自己個心安定D。

      刪除
  23. 707....剛有大盤擺陣10.x m入...9.5m出

    回覆刪除
  24. 睇真啲,恒指已跌穿去年底收市價23605點,意味今年白做,如果你今年炒股有錢贏,恭喜你,你成功跑贏大市,勁過唔少老散。不過咪開心住,恒指距離上月股災低位22836點僅600多點,現階段淡友步步進逼,下一秒鐘隨時破底,如何保住手頭利潤,成為今年致勝關鍵,唐牛綜合了三個方法,大家不妨參考。


    第一式︰Draw錢走人。正所謂有錢就身痕,呢隻買啲嗰隻買啲,每隻輸一千幾百,條數都好襟計,倒不如draw錢走人,放在銀行好,吃喝玩樂好,總好過不停進貢。


    第二式︰減少睇報價。見到股票大平賣,總會心思思入市,須知而家唔係大時代,炒落易過炒上,博贏五格只會換來輸多十格,除非你轉身極快,否則一動不如一靜,唔睇報價,就係讓你靜下來嘅最佳方法。


    第三式︰遠離炒友。WhatsApp、WeChat、facebook充斥大量炒股group,相信你都有一兩個在手,群組中總有些打不死嘅戰士,不停話有好嘢,如果冇咁上下定力,好容易跟衝埋一份,結果如何?大家心中有數吧!

    唐牛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前日係股票戶口draw 左一D錢出泥

      刪除
    2. 我個人覺得現在應該是積累沉悶股票的時候, 例如17, 28,138,194, 255,142, 148, 160,216,222, 298,311,367, 373,420, 458, 610,638,998, 1098, 1125等等, 很多很多!

      刪除
  25. 最後一關23000,大陰燭再穿唔講得笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日下午就知,今日成交應該多過琴日,但都係唔夠
      忍手

      刪除
    2. 現在有貨是否應該全走? sorry, 我真的好驚

      刪除
    3. 如果跌23000附近配合番資金流反彈既話,有機會見底,因為往往冇神神大跌就係見底既時候,要記住偉哥所講,市好你揸垃圾都變鑽石,市差最好少揸投機股

      刪除
    4. 就等急插才博反彈。

      希望呢幾日來一次單日6、7百點的跌幅。

      刪除
    5. 偉哥,想請問如果3399穿5蚊會唔會再增持?

      刪除
    6. 會考慮,當然最理想是上次7月8日的低位....

      刪除
    7. 趕腳急插攤分左去10日/20

      刪除
  26. 回覆
    1. 之前看報紙說中國會保住3600, 但依家又穿了, 是否出事??

      刪除
  27. 偉哥, 想請教一下你認為熊市來的機會大嗎, 如果真的係熊市, 你有時間可以分享一下你於熊市的策略會如何?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己一向不太著重是牛市或熊市,反正市好就進取一些,可以玩多一些投機股;市淡就保守一些,以具防守力的價值選股為主。

      刪除
  28. 其實而家係咪已經係熊市?日日跌2、3百點!

    回覆刪除
  29. 趺市最緊要保持冷靜既頭腦,戰友們加油阿!

    回覆刪除
  30. 我今年到依家跑蠃大市,之前跑輸人家,因為我冇炒殻股和証券股,我好彩贃的買咗幾程機票交咗柬甫寨旅行團費,美中不足仲欠馬爾代夫十幾皮洗費。

    任何人都會遇到逆境,逆境最重要是忍耐,相反順境時就進取,趁有風就要掦帆搏命,不要貪圖蠅頭小利,執些少就走,跌就長揸不放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 任何人都會遇到逆境,逆境最重要是忍耐,相反順境時就進取,趁有風就要掦帆搏命 << 某程度上 agree,但博命方式要適可宜止

      刪除
    2. 其實,購買高PB股票需要承受一定的風險。

      刪除
  31. 如果以前的5窮6絶7番身, 會否因為滬港通而推後2個月變成7窮8絶9番身呢?

    回覆刪除
  32. 我自留35%!資金等反擊……睇下穿唔穿23000..忍手各位手足……唔洗太恐慌住……見步行步啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日我個心有少少慌,但又唔覺得個市恐慌,所以都係按兵不動,等大恐慌的出現再撈最後一注。

      刪除
    2. 感覺比起上個月跌市冇咁恐慌,同大家一樣都係忍下手

      刪除
    3. 而家跌市都要忍忍手.......等 大 冧 市 先出來執跳樓貨。

      刪除
    4. 呢次陰跌,比上次急跌仲難搞,唉

      刪除
    5. 707..185..有盤頂住!!

      刪除
  33. 我覺得今日似係入市時機....個個都咁驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 個價未得,未見恐慌。

      刪除
    2. 我都忍耐,等待中,看看會不會恐慌一跌入貨

      刪除
  34. 777,呢隻波幅大又旺我,今日跌市都可以炒左3轉
    18.8x>19.5, 18.5>18.8, 18>18.5x

    回覆刪除
    回覆
    1. 難以置信咁勁...今日三條長下影線比tk兄殺晒...

      刪除
  35. 偉哥對後市好似睇得好淡

    回覆刪除
    回覆
    1. 平常心吧, 反正以往跌市一樣都可以獲利,又無需太恐懼跌市。

      只是前兩日買了太多的350,現金比重低,所以今日沽些貨,將現金比重提高至20%。

      刪除
    2. Wai gor 想請教一下
      其實如果全倉坐貨,一些投機股係唔係提早止蝕 留多些現金等大跌市時用

      刪除
  36. 最衰係日日都逐d逐d跌...

    回覆刪除
  37. 李小加話預期今月尾九月頭向券商發放深港通參考資料。有左滬港通既經驗,今次深港通唔知今年開唔開通到?咁跌市法,開通作用又大唔大呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 若出開通期有升,我覺得應趁好沽貨。

      刪除
  38. 回覆
    1. 之前博反彈的已沽出食糊,7月初的事,有在留言區提。

      刪除
  39. 67683,上次大難不死的幸運牛,我mark左佢做指標,睇下今次點,我不是推介亦冇持有。

    回覆刪除
  40. 回覆
    1. 之前轉晒做SP27,打算每月轉倉賺少少時間值。

      刪除
    2. 2333 day trade/搏反彈還可以

      刪除
    3. 偉哥,2333唔是做covered?

      刪除
    4. SP係等接貨,不過打算慢慢降低行使價轉倉。

      刪除
    5. 我以為睇錯。自己有蟹貨的2333打算做SC補貼下,等正股反彈止蝕走。

      刪除
    6. 感覺偉哥有點不認輸,SP成本感覺太貴,SC 對衝感覺反而好d,長城等汽車股前景好像很差,4月開始廣汽東風華晨隻隻跌到pk

      刪除
    7. 感覺偉哥有點不認輸x2。
      再接有點無底。在30邊時我想做SP25接一倍貨,減低成本搏反彈平手走,最後無做到。依家要否定昨日的我,認判斷錯誤,儘量以最小的損失走人。
      希望偉兄唔好見怪 (非評論你的操作),更期待你期權賣買的分享。

      刪除
    8. 偉哥是否想純轉倉做無限復活?

      刪除
  41. 唔加倉,上月跌市一直減持,沽左2大注6863同d投機股依家現金4x%,都覺得少。

    回覆刪除
  42. 人生最低潮,錢又输,又俾人炒 ,又俾人飛,今晚買一箱麪慢慢吃…………重新檢討下自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 請勿灰心,人生谷底,反彈在即,準備好未?

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. Op op 兄,加油

      If you are going thro hell, keep going

      刪除
    4. 黑夜過後就是黎明。共勉之。見過最黑之後重有乜要驚。努力

      刪除
    5. Op op 兄, 頂住, 這個時候最需要正能量。

      介紹你看一套漫畫「天上之絃」,看完充滿力量。

      刪除
    6. If You're Going Through Hell (Before the Devil Even Knows by Rodney Atkins 一直是我的all time favor haha

      刪除
    7. Thanks Bros , 共勉之,損失還可承受,會不斷檢討……加油,只保留有價值,暂不作投資……:)

      刪除
    8. 加油, 正面d諗之後只有得好無得再差

      就好似股市狂出壞消息跌市坐緊艇而家都諗9月應該都無壞消息可以再點出喇掛

      香港地女多男少, 工多人少, 唔怕既

      刪除
    9. 大時代名言,股市永無贏家之地,取勝之法唯及早離去。套在中港股市猶甚。

      刪除
    10. 人總有順境、逆境之時,正如2008年,我經常要為救手上的期權短倉而煩惱,晚晚無覺好睡;那時又要供樓、二女又剛出世不久,壓力都很大。

      刪除
    11. 謝偉哥,我本身也煩明年結婚的事,諗住揾下快錢,点知公司老闆被這個市玩謝,裁員裁到我………好彩自己玩不多,還有時間追回失去的……

      刪除
    12. 唔識你本人,但老土講句,希望在明天,放心力係明天,儘早追回失去嘅一切,唔好俾人睇低!共勉之,小弟都grad,岩岩出身,齊齊係職,股場,情場得意!

      刪除
    13. 女人,只要心態準備好,同個天講聲.下一個就會來.我個陣老婆都是咁來的.

      刪除
    14. op op兄...撐住丫...來日方長~~~~當吸收經驗~~

      刪除
    15. 我信有出路

      曾在這高高低低彎彎曲曲中跌倒

      未懼怕一生的波折伴到老

      同個天講聲??!! may not work.

      刪除
    16. 嚴冬已至,春天還會遠嗎

      刪除
    17. 同個天講聲?? 我試過, WORK 的,但等了三年。:P 共勉之! 大家加油。

      刪除
    18. OPOP兄,
      重新搵份好工,搵條好女。
      未來係點大家都唔知,
      無人會知滙豐百五蚊跌到一百蚊哥陣,買好D 定斬倉好D。
      今日你俾老細炒,第日你可以炒番你老細,
      心態好重要!



      刪除
    19. 煩明年結婚, 但被飛..sosad結婚先黎料咁大獲

      刪除
    20. 我從來都唔驚跌市的,市唔跌那有便宜貨買呢?心態決定命運,注碼控制風險,跌市選甚麼股買呢?不懂選就買2800,反正我今日都買了第1注。

      刪除
    21. 多謝tkchan兄分享, 好認同心態/性格決定命運, 從偉哥blog裡真是學到好多嘢.謝謝!

      刪除
  43. 肥牛美宴股易殘
    上綜不穏加添煩
    落山容易上山難
    時遷偷雞亦覺難
    國難當前倍添煩
    四面佛前再一煩
    守株待腳待天蠶
    曲終人散自解煩
    鬼腳威力不平凡
    能鼎沽压便解煩
    若君自覺心緒煩
    暫停買賣先來閒
    靜看呀爺解困難
    不埋閒人來說煩
    心中有數自解煩
    行山自樂暫離煩
    軍糧早儲那怕煩
    牛熊共舞永不閒
    五拾五拾來解煩
    短打中打亦不閒
    二萬三邊先來盼
    分出奇兵莫等閒
    血流如柱更不閒
    大戶強人樂不凡
    低潮高潮自添煩
    四靣煩音野君煩
    自強不息解千煩
    看誰最后樂不凡

    回覆刪除
    回覆
    1. 這時候睇Danny兄的詩, 特別有意思, 字裡藏有智慧,很好的心靈雞湯.謝謝!

      刪除
  44. 偉哥, 低能問題, 可否解答?
    民生收購 952 為什麼要監管機構的批准?
    會有不批准的理由嗎?

    套用日常情況, 我覺得這段時間是正常, 通常要等批覆都係唔知幾時會覆, 這段時間好像很漫長但不會太久, 就算香港辦理事務亦一樣 (如辦海外簽証)
    若太低能可以ignore

    回覆刪除
  45. 再多謝埋 phone 兄隻 winter sakura
    今早 $2 樓上都先走為敬,繼續減少投機股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 尾市也沽了,睇下同冬櫻仲有無緣份。

      刪除
  46. 前日一入市就大跌,難道我是明燈??~~!!!

    回覆刪除
  47. A股一穿3600就有人托, 一穿4000又有人沽......

    但3600企得咁穩, 後市唔駛睇得太淡, 講到尾A股上得番去無理由港股一路跌

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次都係3500底,4000頂,唔知咁多位預計港女幾時先脫離呢個上落波幅呢?

      刪除
  48. 寒冬初至,嚴寒還遠嗎?!

    回覆刪除
  49. 自己好無用, 剛才坐係位到睇aastocks報價隻隻跌咁多喊到揞住面入廁所, 仲比呀head見到.
    我應該唔適合再玩股票, 但現價沽又好傷, 我真係唔知點算, 我無各位大大咁厲害仲可以睇下入乜, 我只係想升返唔玩就算. 失敗的一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先要控制注碼 同 入價位置. 唔好亂高追.

      刪除
    2. 哈哈,睇怕都無乜幾隻可以高追了。

      刪除
    3. 『睇怕都無乜幾隻可以高追了?』可以開始分段買入2800了、需然不會回報利潤多、恆指升股隻可以跌、投機中帶穩健、有近3.7厘息。

      刪除
    4. 孟德,

      你唔係話「~~仲多賺了皮幾. 話暫別咩~~~」

      刪除
  50. 952真係累死人, 今日1.26是否見底真係unknown, 大家控制注碼, 小心為上

    回覆刪除
  51. 請問偉哥是否仍持有1132?

    回覆刪除
  52. 952真係累死人, 今日1.26是否見底真係unknown, 大家控制注碼, 小心為上

    回覆刪除
  53. 952 今日再加注
    信偉哥,買多1萬股

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥都冇話看好/看淡952, 你喜歡加注all in是閣下自己的事, 吾好話關偉哥事, pls.

      刪除
    2. Yes,「作為散戶,我們沒有內幕消息,可以做的只能是好像我一樣,控制好注碼繼續等候;或者不想無了期等待的話,可以先行沽出避險。」

      偉哥話等得就等,唔等得可以沽。

      刪除
    3. 利害,買一萬股就反跌為升,神呀!

      刪除
  54. 其實控制注碼,是自己能承受就ok

    quote番偉哥一句: 做好風險管理,如此則任憑風浪起,穩坐釣魚船。

    回覆刪除
  55. 偉哥,707 今日係跟大市跌,還是有其它原因?

    回覆刪除
  56. 總覺得上證深證有啊爺照住,開始回返;港股就像是個孤兒仔。

    回覆刪除
  57. 大陸升番,香港又繼續跌。之後,驚大陸再跌又要跟跌。其實大陸之前一野跌深,就唔會咁多變數。

    回覆刪除
  58. 試吓學玩短炒, 2333@22.50, 一注.

    回覆刪除
  59. 2333@22.6走一半,尋日又買些以為今日低位原來是明日高位,衰股跌市才反彈,換馬買入一些952@1.35算精神上支持各位一下啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 預祝你賺夠馬爾代夫旅費..

      刪除
    2. Thx, 做人要面對現實,昐望將來,有些事情可以實現,有些不可以實現,不可以實現的如你的兒子體重188公斤,盼望他做一流騎師?我有百份百信心賺夠馬爾代夫旅費會實現的,若我起行一定會post相片在我博的。

      刪除
  60. 估計恆指22500很快受沖擊..

    回覆刪除
  61. 見有獲利,沽出WINTER SAKURA均價1.99,並非不睇好,純風險考慮。

    增持現金比例近三成。
    上次股災走唔切,今次決定且戰且退。

    不過一沽個莊尾市就出左手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於捱到收市,感覺不太差,有莊收貨。

      刪除
    2. 都幾明顯有人收貨。

      見有賺膁左先,偉哥教~

      大家辛苦為冬櫻做左咁多解剖,希望有機會再入番。

      刪除
  62. 708再創52週新高妖到媽都...

    回覆刪除
  63. 一個華爾街操盤手的七條戒律

    第一. 設定並遵守交易計劃;
    第二. 趨勢是你的朋友,與趨勢同向交易;
    第三. 盡一切可能使用止蝕盤;
    第四. 當有懷疑,撤退;
    第五. 有耐性,不過度交易;
    第六. 止蝕要快,讓利潤奔跑;
    第七. 莫讓有利潤的交易變成虧損。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番自己四月至六月的買賣交易,還未能做到第三點及第六點。

      刪除
  64. 其實大市真係好差,係有偉哥持久力強買哥堆相對無事。

    睇番
    惠理已跌超過一半
    講膠所得番二百粒

    長倉既朋友,股災來到,可以入番D大路野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 利申: 沒,真係股災會考慮入既股

      刪除
  65. 回偉哥篇文:
    其實價值投資都有好多方式,最少有幾種:
    1. 盈利(any no.)
    即係偉哥既睇盈利數字做人,用往績來計算估值。依種方法大部份股都買得,只要估值有水位便可。依種方法好似偉哥所言,難在估算業績開大開細。熊市時,好易踩蕉皮

    2. 重質(ie 1038)
    比較接近巴菲特法,重點唔係業績,而係公司質素。優質公司基本上每年都會有穩定既增長,所以業績基本上唔太重要。依種方法可以買既股好少,因為對公司既質素要求好高,主要要係好既行業(ie non-cyclic)、好既管理層 、好既行業位置、估值唔貴 。港股中,用依種方法,可能得50隻係watch list

    依種方法可能只有熊市買到貨。好處係買到可以坐好耐,而且公司會不斷增長

    3. 重資產/派息 (ie Louis果堆股, REIT etc)
    依種方法可以唔點估業績,簡單D就係睇資產質素同要高折讓(ie low P/B)
    派息就要高息(say above 4.5%),同睇長期每股派息係咪穩定同不斷增長(縱然可能小幅增長)

    依種方法最鍾意熊市,因為依種方法熊市可買大量貨,而且坐得好舒服。好處係簡單,研究方便,maintenance 時間低

    我見依度比較少價值投資既戰友,提出一D唔同既方法俾大家參考下。

    我完全唔識短炒(之前4,5,6月短炒已輸到清空物淨),我見各戰友成日講盤路/圖表,有冇朋友仔可以講下點睇盤路?
    睇到又可以點?例如睇到莊家收貨,就應該之後會升?咁升既%有幾多, 又會升幾多?咁跌既時候又會跌幾多要止蝕?

    唔係challenge大家,只係想form一個有正期望值既strategy
    純粹既買左再摸住石頭過河唔太o岩我, 因實驗證明我冇依方面既才能 :(

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。