置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年8月18日 星期二

本地券商近況更新



本地券商股最近又消息多多,雖然自己目前只持有華富國際(00952),但也順便更新一下此板塊的情況。

目前明顯已確認要賣盤的有華富國際、時富金融(00510)及匯盈控股(00821),而很巧合地三者似乎都會採用以低價大量配股的形式來引進新大股東,亦即是我們之前稱之為“華富模式”的賣盤方式。至於買家方面,目前已表達出濃厚興趣的包括有民生國際、泛海國際以至中民投等,甚至乎自己覺得騰訊也會是其中一個潛在買家。

時富金融最新的通告指與其中一個潛在投資者就可能認購時富金融之新股份(倘完成,將導致該潛在投資者須就時富金融股份作出強制全面要約之責任)之磋商已經取得了重大進展,這個投資者的身份並沒有披露。可能因為時富已是惡名昭著,雖然公佈了好消息,但今日股價升幅不算大,或者投資者都已是驚弓之鳥,不敢貿貿然追入。

匯盈控股本月初的通告也指:"本公司正與一潛在投資者就可能認購本公司之新證券(「潛在交易」)而進行初步討論。潛在交易或會導致向本公司引進控股股東或收購守則項下本公司控制權出現變動"。最近匯盈控股的股價在高位靠穩,也見到超級殼股中介金利豐的持股量已增加至顯著的20%,相信其正在為匯盈控股賣盤進行操作。

至於華富國際,與民生銀行洽商的獨家期間於二零一五年八月十日已經期滿。華富聲稱與民銀國際正就延長獨家期間進行磋商。目前比較不明朗的是獨家期間期滿後沒有延期,是因為民生銀行要放棄入主華富,還是說因為監管機構的審批可能不知還要多長時間,所以雙方不再尋求延長獨家期間? 而根據華富管理層的說法,"民行大抵對盡職審查滿意,洽商多次延期主要與內地審批程序要求較嚴有關,未有因為近期股市波動而調整作價” 

如果華富管理層沒有誤導投資者的話,則現在是萬事俱備,只待監管機構審批就可以落實民生銀行入主華富;但從一角度來看,如果華富管理層所言不實的話,則會嚴重誤導投資者,萬一民生銀行最終並不是因為審批問題而放棄入主華富,不知其這番言論會否構成虛假陳述?

作為散戶,我們沒有內幕消息,可以做的只能是好像我一樣,控制好注碼繼續等候;或者不想無了期等待的話,可以先行沽出避險。不管有何選擇,我自己覺得任何投資決定都不應令自己寢食不安的,如果這刻你持有華富會令到自己終日憂心忡忡,那要認真思考是否因為注碼過大,而且自己無法承受一旦賣盤失敗的風險。

還要順帶一提的是英皇證券(00717)。大股東楊生前排以低價每股0.63元配售4%的股權給某一間聲稱是中國最大的金融機構之一,然後楊生自己又以高價每股0.831元在市場增持了三千萬股,但英皇證券的股價還是欲升無力,不知葫蘆裡賣什麼藥。

可能本地券商都是財技高手,所以賣盤都是一波三折,而且很奇怪地,牽涉到時富及華富的賣盤,特別多“朋友”喜歡發放一些虛假的消息或搗亂式的留言,不知是否因為本地券商有很多友好人仕活躍於網上的財經討論區或網誌,所以常作出一些不負責任、虛假的評論來擾亂小股東的視線及判斷,只希望大家在接收訊息時要自行思考,懂得明辯是非真偽......而最重要的是做好風險管理,如此則任憑風浪起,穩坐釣魚船

234 則留言:

  1. 今晚測試了google+,似乎不少功能都符合我的要求。

    會再深入了解,看看是否新平台更佳的選擇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果google+好,大家比較容易上手,謝謝偉哥勞心勞力。

      刪除
    2. 偉哥,大家都看到了你事事親力親為的成意,相信會更珍惜這個新平台。請多休息呀偉哥!

      刪除
    3. 偉哥辛苦,保重身體!

      刪除
    4. 偉哥有需要可以將requirements話比我地知,等我地幫手測試

      刪除
    5. 偉哥有需要可以將requirements話比我地知,等我地幫手測試

      刪除
    6. 其實要求很簡單:
      1. 文章內容、甚至留言都可以公開,但只限於已成為'會員"的網友可以留言,藉此將搞事者隔離;
      2. "會員"人數沒有上限;
      3. 要方便網友隨時查看過往的文章及留言;
      4. 最好是系統比較簡單,不需要IT知識的也可以輕易使用、管理。

      刪除
    7. 我用google+發左invite去你email有收到嗎. 我office hr free d可以幫手test野

      刪除
    8. 我問下有IT經驗既朋友睇下有冇input?

      刪除
    9. 測試了google+的社群功能,其實功能與一個討論區有些類似,就是所有群友都可以自己發表文章或者在其它的文章留言、評論,而且群友要搜查過往的文章或評論也不算難,這些是優點。

      不過當群友人數以千計的時候,最終會否成為香討或高登一樣,充斥很多低水準的文章,其實是會令網友覺得煩,久而久之將會令社群的可觀性及質素下降。

      自己要再評估下利弊。

      刪除
    10. how about google groups?

      https://groups.google.com/forum/#!overview

      刪除
    11. google group 麻麻,因只能看每條thread, 新reply都要按入去才能看.
      google+ 是因人數上限.沒選擇中的選擇,同可以幾霸道咁kick走d人./delete成條thread..
      fb group也是另一選擇.只是有d上班的...公司會block左.
      個人當然希望天下太平,不用增加偉哥工作量.

      刪除
    12. 偉哥其實我有個簡單d 既建議
      可以試下用disqus 呢個comment plugins.
      佢都有好多options 可以set, white/black/block list, comments need approve if not in white list....etc...
      管理留言集中用簡單好多....
      又support 埋google login.

      好處係你可以用返宜家個blog, 唔使搬來搬去.. 可以留返以前d 野

      刪除
    13. 我之前打左d 留言好似比system filter左

      刪除
  2. 楊生系自己回購參考價值不大.

    回覆刪除
  3. 讚成風險管理重要性
    之前剩得券商股,最近加入番些收息股...如內銀...
    不過188 仲大量持有中
    不過最重要應該留番些現金

    如果偉哥攪會員制,麻煩預埋我呢個長期cd rom=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都有提過, 188的配股認購人竟然無錢找數, 要拖數,暫時有所保留。

      刪除
    2. 8/31 是否一翻兩瞪眼@@

      刪除
  4. 感謝偉哥分享;
    利申持有00821。

    回覆刪除
  5. 完美分析, 多謝偉哥。

    821 睇下會唔會有個好位入番 =D。

    717 如果落得到0.63 又唔怕揸番少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感動偉哥沒有提隻WINTER SAKURA =D 你知你幾多FANS~

      每日細成交上緊,走勢明朗。

      刪除
    2. 多謝Phone兄~嘻嘻~

      刪除
    3. 古有涼粉商業,今有phone兄金礦 ~哈哈

      刪除
    4. 尼隻都有跟入,不過今日先返家鄉@@"

      刪除
    5. 盈透6698 個牌出得幾密,悄悄收貨。

      刪除
  6. 偉哥是否找任何一間慈善機構捐兩百就可?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好是認可的慈善機構, 而且是行政費用低的那些。

      現在有不少網上平台監察慈善機構的,大家可以參考下這些平台的意見而作出捐款。

      刪除
    2. 其中一個平台--明施慎選(http://www.theidonate.com/)

      刪除
  7. 謝謝偉哥分析。

    phone 兄,
    1140最近靜稍稍上左2.1
    你有沒有新看法?
    利申,有高成本舊貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要靜悄悄就可以。

      無新看法。

      刪除
  8. 隆成大供股 Webb中招籲否決 按公開發售進行 不跟供便攤薄http://news.mingpao.com/pns/%E9%9A%86%E6%88%90%E5%A4%A7%E4%BE%9B%E8%82%A1%20Webb%E4%B8%AD%E6%8B%9B%E7%B1%B2%E5%90%A6%E6%B1%BA%20%E6%8C%89%E5%85%AC%E9%96%8B%E7%99%BC%E5%94%AE%E9%80%B2%E8%A1%8C%20%E4%B8%8D%E8%B7%9F%E4%BE%9B%E4%BE%BF%E6%94%A4%E8%96%84/web_tc/article/20150818/s00004/1439834543903

    1225 綽號 : 奪命BB車 , 好嚇人啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩得大折讓一供三,康健的持股肯定已經足以憑一己之力通過,而家先黎高調招籲否決,令人好懷疑係咪只做個樣

      刪除
    2. 抵佢死,之前偉哥同佢傾又闊佬懶理,
      睇唔起散户,而家先後知後覺,
      太遲了,主動權已落在老千手中,
      死路一條。

      刪除
    3. 副隊長,我都有D懷疑佢會唔會係幫兇,
      表面幫小股民,實際做緊無間道

      刪除
    4. 之前偉哥帶頭同david webb傾健康行動佢又唔采!

      刪除
    5. 一般事項
      由於公開發售將使本公司於緊接本公告日期前12個月期間內之已發行股本增加逾50%,故公開發售須待(其中包括)獨立股東於股東特別大會批准後,方可作實。根據上市規則,控股股東、董事(不包括獨立非執行董事)及本公司主要行政人員及彼等各自之聯繫人)須放棄投票贊成有關公開發售之決議案。

      Webb如果唔係一個好傻的人,背後幾乎肯定有內幕

      刪除
    6. cy兄,按報導未通過供股前,仍然有51%公眾持股,7%david webb持股有。事到如今,請問怎樣才可否決供股議案?(本人之前故意沽剩1手1225)

      刪除
    7. 上述兩段係冇關,只係提提二供一以上的要求,另外講對Webb睇法

      刪除
    8. 咪信報導講,公眾持股當中肯定好多康健的人頭,正常玩得大折讓一供三,佢地一定計過有冇足夠股數通過,已經冇辦法,之前控股權其實已經落入康健手,一早冇得救

      刪除
    9. webb 出來行左咁耐,無奶油唔知康健既手法,應該俾康健招攬左引伏。

      一係就Webb 太多錢,睇唔晒咁多隻股票。

      刪除
    10. Phone 兄,我覺得佢有機會已變節。
      至於睇唔哂D股票,呢點應該唔會啦,
      偉哥之前已聯絡他,甚至將睇法告訴他,
      只是他聽完就算,甚至背後做左D衰野都唔定,
      攪到今日咁既地步,只能講句可惜,
      一隻好股票,落入老千手中成了魔鬼,
      而監管機構又不聞不問

      刪除
    11. 同意, 其實點會有人當Webb會真心為股民, 一切所為, 都係等自己日後有利益得著.

      刪除
    12. 1027有佢份.....呢間野做大事?

      【明報專訊】負責為隆成(1225)包銷的鼎成證券,在股壇名氣並不大,不過近年實際上非常活躍,觀察其持倉數據,今年「焦點股」集成控股(1027,前稱集成傘業)及新確科技(1063),均是其重倉股;同時公司營運總裁兼創辦人之一的郭文壇,更是不少熱炒細價股的主要股東,包括三三傳媒(8087)及雋泰控股 (0630)。

      http://www.e123.hk/ElderlyPro/details/420984/77/

      刪除
    13. 咁其實Webb可以唔洗出聲, 佢出聲而最終順利通過供股其實係賭上左自己嘅聲譽.

      刪除
    14. 基本上對財技股稍有認識的都知道1225的幕後人士所控制的街貨已確保其可以通過任何的決議。

      這也是為何當初我們堅決要阻止1225通過配股去收購國內物業的原因,因為那時適逢有所謂的"顧問" 以溢價行使認股權,不知大家是否記得? 再加上以配股去收購國內物業,基本上完成這些動作後, 他們的持股已超過50%;再之後的連番配股收購及收貨,更加足夠他們通過特別決議所議的股數。

      當初溢價行使認股權的人仕就包括有1063及8082的管理層,我有將發現告訴david webb;而這次為供股包銷的鼎成証券,恰好又活躍於1063,一切都不是偶然的。

      刪除
    15. 偉哥其實可借呢次機會在橙新聞說及曾就此事通知David, 暗示有人扮傻仔, 出事先來做戲, 等人知佢其實本身唔係一個好人

      刪除
    16. 今年2月又向員工及公司顧問發行認股權,合共涉及7500萬股新股。

      有些"員工"是公众股東,加埋42% 大股東+1226+48

      照計佢地過硬,WEBB 一係供股俾人買垃圾,一係俾人賤價攤

      刪除
    17. 咁又唔好咁講,我們根本無法確定david webb是否在做戲,一切只是我們曾參與其中,在過程中有所疑惑而已。

      供股基本上是過硬,最佳的時機根本就是今年4月的時候集小股東的力量,召開EGM去挑戰董事會的決定;就算當時無法否決董事會的決定,最起碼搞大件事等公眾知道情況,也令他們有所收歛。

      刪除
    18. 我當日都有出email, 雖然蝕左錢, 但都好希望偉哥能為小股民出頭. 其實偉哥真係可以考慮借呢次機會等其他小股民認識你.

      刪除
    19. 現在這情況是無能為力,已經沒有什麼方法可以逆轉形勢,david webb不可能不知道。

      這也是我為何當日決斷沽出1225的主要原因。

      刪除
    20. 如果韋伯在文章中無吹水,佢確實百分百是條真心膠,又或者佢太有錢根本唔志在。

      刪除
    21. 回想起我第一次email佢,將我觀察所得的所有客觀事實告訴佢,話比佢知康健已部署入主1225,佢當時好好笑,要我提供確實的proof,我都唔知可以講乜好。

      刪除
    22. 偉哥你人太好,比在第2個, 肯定借今次事件在傳媒前自吹自擂.
      其實我反而覺得偉哥都應該咁做, 當然唔係為左認威. 只係想到偉哥在股壇的影響力增大, 那日後發生這些事, 偉哥真的可以自行聯同股民去爭取及反映, 不用找其他人代為出頭.

      刪除
    23. 健康行動以失敗告終,沒有什麼可以自吹自擂的。

      刪除
    24. 偉哥, 我是指你一早已知會David這件事情, 但他卻不當一會事. 因無法餘合更多民, 結果才打輸了仗

      刪除
    25. 也請各網友注意,醫生系現時是全港最多殼股的派系,經濟做散戶世界,有專研究殼股的人稱這系現有27隻殼股,大家可上網找找及提防。

      刪除
    26. 1隻已經夠害人, 仲要27隻, 呢種人真係死27次都唔夠

      刪除
    27. 咦, 你地傾緊「健康行動」呀?

      我隻3886

      「Sino Dynamic將於今年第四季推出至少3個大型電子支付及O2O項目,涉及醫療保健領域,與本港大型連鎖診所康健(03886.HK) 沽空 $1.72百萬; 比率 10.180% 合作,簡化輪候診症程序,預期逾1,000間診所參與計劃。」

      唔似衰嘢喎~~~~

      刪除
    28. 非常認同副隊長和信徒兄之觀點。之前可以力挽狂瀾於既倒,他選擇按兵不動!現在兵敗如山倒,他卻振臂高呼,奮戰到底!原因得一個,要保持那個為小股東發聲,維護小股東權益的正義形像,雖然成為烈士,卻名留青史!令一眾C9、盲毛繼續膜拜,又可以見報,保持曝光率~~

      刪除
    29. 題外話,孟德兄雖然又玩改名遊戲,但原來可以正正經經地討論。証明他不是傻仔,經常發放低質素的言論,只為迷惑人心…

      刪除
    30. 孟德兄25萬ALL IN 510 引得副隊, 大戶陳, 阿米TRY BEST 等手足好言相勸的情況記憶猶新,未竟一個月便自露尾巴......

      刪除
    31. 上面的留言完全係想逐步引導偉哥,惡搞曹貴子醫生的頭像亦只係為咗令網友放鬆警惕,同之前扮新手唔識野一樣

      刪除
  9. 昨天期指未平倉增了千多張,
    近日少見,
    會否形成一次強些反彈?
    要留意成交量.

    回覆刪除
  10. 多謝偉哥分析,辛苦曬,保重身體!

    回覆刪除
  11. Wai Gor: #2333, 請問你有無現貨 (29/7 我昨日將7月的SP全部搬倉到8月的SP27,又做左8月SC29對沖手上的正股。) 及天津爆炸事件對2333 業務影响多大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 連天津咁唔關事大戶都用埋, 你就知道隻股要升了, 我今早好安心加了注

      刪除
    2. 1. 经济通新闻 2015-08-14 15:17
      长汽午后急跌3%,最新报22.5元,成交约1144万股,涉资2.62亿元。最低曾见22.25元,是自2013年4月月以来新低。

      根据长汽2014年12月31日止年度业绩公告,该公司位于天津经济技术开发区的整车、零部件两期生产基地已经全部达产。同时,集团合资组建的天津长城滨银汽车金融,经天津市滨海新区工商行政管理局核准已获发营业执照,并于去年下半年正式对外开展业务。天津长城滨银汽车金融有限公司的成立将进一步拓展本集团现有汽车业务,延伸汽车产业链条,可望成为新的盈利增长点。

      2. 18/8 據《21世紀經濟報道》報道,大部分代理發往天津港的滾裝船都處於暫停狀態。據天津港碼頭工作人員表示,港口業務雖然對外宣布恢復,但實際操作層面還無法恢復。

      天津港作為華北重要的港口樞紐,貨運能力暫時停擺,未來將對進口車、平行進口車、汽車零配件進口,以及物流體系產生一定程度的影響,程度大小取決於天津港的恢復和修復速度。

      刪除
    3. 這方面的資料不多,我暫時無法評估影響。

      至於2333,誠如我昨日所說,目前只有2333的即月27元行使價的SP。

      刪除
  12. 大市今日有機會升破200點都無用, 所有股仔都死蛇唔跟

    回覆刪除
    回覆
    1. 每日總成交大縮水,頂高幾隻恆指股,係是升但假像,大多是陰陰跌,暫時我升白旗揸現金以靜待變。

      刪除
    2. 呢d陰濕市,股仔陰陰滑落。

      刪除
    3. 估唔到手上crab貨與日俱增

      刪除
  13. 6863@2.57沽出一半,鎖定利潤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻重倉,依家沽剩半注。由調整到依家呢3個月都有35%回報。

      刪除
  14. 睇黎我同電話兄持股近似,步伐一致

    回覆刪除
  15. 700出完一份無乜特別既業績之後大升就知托大市,托完再跌深D好正常。牛証比熊都多好多估計都要落多少少

    回覆刪除
  16. 個市無論升或跌,都係到陰乾,真係投降!

    回覆刪除
  17. 個市咁搞真係無心機玩..BTW, 偉哥, 474你之前有冇睇過? 似老千股嗎

    回覆刪除
  18. 偉哥,1143破Go價,會否考慮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1143的買家是582,我自己有保留,興趣不大。

      刪除
  19. 偉哥, 想請教輝山乳業6863今早有不少大成交(每筆都超過2千萬), 對這股票有什麼啟示嗎? 另外你還持有這股票嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這股我沒有跟進,或者請有跟進或炒賣此股的網友比比意見。

      刪除
  20. 個市真係好似想直插.... 有些心寒, 驚放左又升, 唔放又跌

    回覆刪除
  21. 沽了2345@1.47止蝕,再增持350@11.64。

    目前都算煲重了350,目前平均持股成本約11.3元,佔組合比重近10%,希望可以避險之餘,也博到提價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥點解咁快沽呢?現價預計PE低過10

      刪除
    2. 把沽出的1833資金買入350@11.64

      偉哥,德國佬會否增持到一定水平,然後把股價谷過$12,逼經緯投降提價?

      其實呢隻真係無乜RISK,十二蚊都無輸啦。

      刪除
  22. 1037 係咪可以再等等先入? 利申冇貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己會等有機會再跌到2元邊才補最後一注貨。

      刪除
    2. 偉哥1037佔大約比重多少? 我大部分都在港券,都想看看呢隻股是否值搏

      刪除
    3. 只可以話你知一般的投機股,我都以組合5%作為持股上限。

      我自己覺得目前市況集中持有券商股並不是一個明智的決定。

      刪除
  23. 睇來牛市應該真係完左............... 牛市完都蝕錢, 我都唔知可以點

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛仔只出世一個月就瓜咗 :(

      刪除
    2. 狼巿........隨街都係老千,週圍都係騙案,四處都係苦主,一地都係眼鏡。

      刪除
  24. 靜觀果位大戶仁兄的188@0.205 4.54M,有無人收貨先。

    回覆刪除
  25. 偉哥, 你好,新平台現在可以申請加入嗎?謝謝

    回覆刪除
  26. 1833 短炒注先沽了@8.08,賺張機票,還有兩大注長倉,且戰且退,安全至上。

    回覆刪除
  27. 偉哥,你這個blog已經睇佐一段時間,偉哥與副隊和一些網友水平都十分高,而且真心分享。知道偉哥要轉新平台,這次是第一次發言,希望可以加入新平台可以繼續跟各位學習,謝謝。 如果要捐款方可加入,支持。

    回覆刪除
  28. 第一次留言,支持偉哥👍👍

    回覆刪除
  29. 第一次留言,支持偉哥👍👍

    回覆刪除
  30. 小弟唔係活躍炒股都覺得個市好悶......@@@@

    回覆刪除
  31. 偉哥, 跟你買左一注264, 會再加注嗎? 見佢1.53 - 1.56 移動....

    回覆刪除
  32. 個個都驚, 任由股市下跌....... 仲要擔心今晚美國跌返, 咁明天香港又跟跌, 即今日都唔好買住....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同樣疑問........

      刪除
    2. 終於有人出聲,以為個個唔出聲睇佢做乜。

      刪除
    3. 睇左佢兩個留言已感覺到。

      刪除
    4. 睇左佢兩個留言已感覺到...x2

      咁得閒, 拿啲本事去幫人))))

      「泰國首都曼谷爆炸,據路透社報道,由於大部分傷者為中國人,雙方溝通困難,當局呼籲,醫院急需大量義工提供中文翻譯,以及志願人士前來捐血。」

      刪除
    5. 哈哈,大家都好敏銳,我都估又係佢,果然唔肯放棄搞事,今次仲連偉哥都想靠害,正一死白痴

      刪除
  33. 睇位做事,23490好緊要,收市千企唔好跌穿

    回覆刪除
    回覆
    1. closed 23474...=.= fall tmr?

      刪除
    2. 資金流方面未配合到就仲支持到,今個星期唔穿23000都仲ok,但一穿我諗要離一離場先,不過通常見底都要插一轉勁先

      刪除
  34. 偉哥,你隻707。走左冇?哩两日冇哂動靜!

    回覆刪除
  35. 偉哥是否怕1143玩財技,最後不成事?

    回覆刪除
  36. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  37. 大市指數已回落至7月股災底位,
    看看承接力再估吓後市要點做

    回覆刪除
  38. A股一店4000就插番落來, 連續幾次都上唔到去
    港股日日陰跌, 就來咩線都穿曬, 想問下各位股齡長既大大, 之前幾次牛二調整去牛三時係咪都係咁....定係牛三28000點已經完左.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常2-3個月就完成,但如果係熊市,跟據08年經驗係跌足一年

      刪除
    2. 如果係調整, 應該今星期穿埋23400殺埋d牛跟住慢慢反彈, 8月尾重拾升浪......

      刪除
  39. 續繼持有熊証同952,好彩熊証可以幫補952既跌幅不小。有咩動力破26000哩一刻諗唔到

    回覆刪除
  40. 識不少叻叻炒家都趁這個市去了旅行,因他們不去旅行一定忍不住賭,(賭慣了)
    一賭輸個舊錢仲多過去旅行多多聲,我識個d一日淨比印花稅都達5位數字,一星期就必過6位數字,
    淨係輸past去邊都得啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有位 t字頭仁兄,去旅行都忍唔住賭 =P
      (抽水)

      刪除
    2. 學偉哥話齋,把錢LOCK在350,

      又安心,又放心,少做少錯。

      如果個市唔係做雙底,唔知跌到邊,faistock 有乜高見?

      刪除
    3. 尾市收低位,成交多左少少,
      真係輸手續都輸死

      刪除
    4. 係...港股印花稅十級貴

      刪除
  41. 185 咁多大手沽貨都守得住0.03,都算係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 講吓笑, 0.03係岡本, 晚晚賣廣告, 哈哈!
      利申: 持有185, 座艇中

      刪除
    2. 哈哈,0.3 先岩!謝更正
      我都坐緊,依家個市咁樣我諗都要守番一排先升

      刪除
    3. 是的, 應要座一排先升, 最重要是緊記偉哥教誨, 平均注碼, 常留彈藥, 用另一注等机會走吓波幅.

      刪除
  42. 524到谷底未?要睇大市反彈?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知仲要坐幾耐... 希望快d升啦

      刪除
    2. 恆指最尾就向下插左野
      524就插左上去
      有冇特別野?

      刪除
  43. 想問問188,總資產加現金扣除負債都值約9.7億,若然無被收購,計落每股值0.176,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Well...You can say that but asset could have no meaning at all in some senses

      刪除
    2. I mean there's bunch of stocks having stupid amount of asset ( It's cash sometime....)
      What about their price?

      刪除
    3. 188 陰d 陰d 跌,之前無cut. Loss , 依家cut 好痛喎

      刪除
  44. 今朝排1766@9.63, 240@0.42也成交了,

    回覆刪除
  45. 齊來玩個遊戲,邊個應佢邊個就係豬

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑咗出來, good, 想起對付一班小朋友想靜的時候最有效的遊戲方法, 就是邊個出聲邊個就輸,
      我諗偉哥都用個這遊戲方法,哈哈!

      刪除
    2. 本身我都費事理佢地 但見偉哥好認真好有心細咁回覆佢d無聊意見同問題 見無人拆穿 都係講出黎好d 唔想佢浪費偉哥時間

      刪除
    3. 估唔到又出返來.....................

      刪除
    4. 其實我估偉哥都知,之前的留言分明想煽動偉哥同webb對立:

      Sohovan2015年8月18日 下午1:11

      偉哥你人太好,比在第2個, 肯定借今次事件在傳媒前自吹自擂.
      其實我反而覺得偉哥都應該咁做, 當然唔係為左認威. 只係想到偉哥在股壇的影響力增大, 那日後發生這些事, 偉哥真的可以自行聯同股民去爭取及反映, 不用找其他人代為出頭.

      當人傻的嗎?番幼稚園啦唔該

      刪除
    5. 若要人不知,唔好太低B ……收皮吧

      刪除
    6. 從佢慫恿偉哥做傻事的留言內容,唔難睇得出係同一個人

      刪除
    7. 我都好後悔曾經死蠢咁勸過佢,
      當時都奇怪點解會有一個“新手“
      可以當大家的勸告完全無視,
      係唔係人類黎㗎,
      唉!原來真的唔係人類

      刪除
    8. 信徒兄,你係第一個睇穿佢係一個硬膠,料事如神 XDD

      信徒2015年7月20日 上午11:01
      哈哈,我相信佢係硬膠多喇

      刪除
    9. 你仲利害啦,咁都俾你揾返出來

      刪除
  46. 今日放假係網上搵到啲資料比較下國內監管機構審批境外收購嘅時間,可能有少少出入

    收購代價 宣佈日期 銀監會批准日期
    54.6亿美元 2007年10月26日 2008年3月2日 工行收购南非标准银行20%股权获中国银监会批准
    人民币44.3亿元 2013年10月31日 2014年4月2日 建行将收购巴西银行BIC控股权 
    1.4億 2011年1月21日 2011年3月8日 工行收购美国东亚银行
    363億 2008 年5月30日 2008年8月6日 招商银行收购永隆银行
    3.16亿美元 2014年4月29日 2015年 3月20日 工商银行:收购Tekstilbank
    港币120億 2009年5月8日 2009年9月23日 中信银行收购中信国际金融控股有限公司

    回覆刪除
    回覆
    1. 2014年4月29日~ 2015年 3月20日 (工商银行:收购Tekstilbank )
      X_X

      Thanks Alex anyway!

      刪除
    2. btw 之前睇到, 唔知有冇用,

      〝银监会近日发布《中资商业银行行政许可事项实施办法》(下称《办法》)。与修订前的规定相比,《办法》的主要变化在于对城市商业银行对内和对外投资的审批权的变化,银监会将城市商业银行境内和境外投资的审批权下放至了地方银监局。
      对于境内投资,原规定和修订后的《办法》都要求,国有商业银行、邮政储蓄银行、股份制商业银行申请投资设立、参股、收购境内法人金融机构由银监会受理、审查并决定。银监会自受理之日起6个月内作出批准或不批准的书面决定。
      但对于城市商业银行境内投资的审批权则下放至了银监局,根据修订后的《办法》,城市商业银行申请投资设立、参股、收购境内法人金融机构由申请人所在地银监局受理、审查并决定。而原规定则要求城市商业银行申请投资设立、参股、收购境内法人金融机构由申请人所在地银监局受理并初步审查,银监会审查并决定。...."


      刪除
    3. 招商银行收购永隆银行時間應該再長d,最終好似係08年10月先完成交易

      刪除
    4. 銀監會審批似乎沒有時限(上網找不到相關資料)。

      刪除
    5. X兄上網睇好似完成交易之前銀監已經approve左

      刪除
    6. 有,6個月,之前我都post過銀監會的條文上黎,不過銀監會審批實際有冇得延期就唔清楚

      刪除
    7. 工商银行收购Tekstilbank 好可能因為當時土耳其反華延遲左

      刪除
    8. 師兄厲害,非常细心,贊—個

      刪除
    9. 952在4月29日宣佈,至今末夠4個月。睇來要等多2個月。

      刪除
    10. http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2008/0812/LTN20080812427_C.pdf
      8月12日監管機構未批

      http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2008/0911/LTN20080911576_C.pdf
      9月11日時進展

      http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2008/0930/LTN20080930221_C.pdf
      9月30日搞掂

      刪除
    11. 952自己做呢行,賣得盤呢D日子都一早預計到啦。

      刪除
    12. Thanks X兄 for the clarifications

      http://www.cbrc.gov.cn/chinese/home/docView/xzxk_9179D669F9DB436C95AAE4DC8EA01922.html

      刪除
    13. 相信最後那次延期一星期是預計批文要批出的時間,耐何尚未批出。亦相信距批文批出不遠矣,寄望來緊呢兩星期成事啦。

      刪除
    14. 上網真係揾唔到咩例子係銀監唔批境外收購,所以如果主席所言屬實,而家就真係時間嘅問題

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。