置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年3月15日 星期日

俊和發展- 有幕後買家嗎?


最近剛賣盤的俊和發展(00711)在轉手後與同一間公司交易頻頻,實在令人懷疑究竟公司是否存在幕後買家?

俊和發展(00711) 賣盤後的事件簿:

1. 2014年10月20日,俊和發展宣佈賣盤予中國新維投資有限公司

2. 2014年12月10日,俊和發展和“中國城市建設”組成財團(俊和佔10%),以21.4億元投標奪得沙田白石住宅地

3. 2014年12月31日,俊和發展賣盤予中國新維投資的交易完成;

4. 2015年1月15日,俊和發展出售澳門地皮套現2.3億元,並從中獲利近2億元;

5. 2015年2月5日,新大股東中國新維投資有限公司出售持有的俊和發展可換股債券予“中國城市建設”,如獲行使,中國城市建設將持有俊和發展6.62%股權;

6. 2015年3月13日,俊和發展宣佈以人民幣3.15億元收購由“中國城市建設”任大股東的公司(賣方)所持有的珠海地皮;與此同時,俊和發展將配股及發行可換股債券予“中國城市建設”,以集資2.8億元,並令其持股達到擴大後的股本13.76%;如再加上行使2月5日購入的可換股債券,則“中國城市建設”將持有俊和發展20%的股權。

看到這裡,相信大家都會覺得事有蹊蹺。為何俊和發展宣佈賣盤予中國新維投資後,頻頻進行交易,而且交易對手主要都是“中國城市建設”?“中國新維投資”與“中國城市建設”之間是否存在任何關係?

根據一番資料搜隻後,有以下發現:

持有中國新維投資25%股權的Huinong Financial (惠農資本)及其主要股東尉立東與中國城市建設集團關係千絲萬縷:
http://chnc.com.cn/aboutus.php?typeid=541&classid=551(留意“合作伙伴”)
http://www.cccc-group.com/index.php?module=module&id=472
http://www.cccc-group.com/?module=news&id=1485
http://www.lajrzx.com/NewInfo.aspx?id=529


持有中國新維投資25%股權的“魏居東”與中國城市建設集團也是關係密切:

http://www.flzx.com/lawyer/duanyanls/blog/440601.html
http://baike.baidu.com/view/5669344.htm (魏居東原是北京天地邻枫工程咨询有限公司的董事長及法人代表,而根據百度,該公司是中國城建集團的關連或附屬公司)


持有中國新維投資25%股權的張小良,是現任深圳警安實業公司的法人代表,而巧合的是現任中國城市建設控股集團董事長于煉曾任公安部警安實業董事長,並曾兼任深圳警安實業公司的董事長,兩人之間的關係不言而喻。


于炼,男,汉族, 1962年11月出生, 籍贯山东即墨人,研究生学历,管理学博士。1983年12月参加工作,2003年6月加入致公党,致公党中央委员会委员、致公党中央海外工作委员会副主任,高级经营师。现任中国城市建设开发有限公司总裁,中国青年企业家协会副会长,中国青年建筑房地产业委员会主委,中国环保促进会常务理事,中加经济文化交流促进会会长等职务。 
曾历任长春邮电学院团支部书记,《人民邮电报》及新华社记者,公安部警安实业总公司处长、副总、总经理(期间兼任深圳警安实业公司董事长、公安部企管办副主任),中国机电集团公司总裁等职务。(http://post.iask.ca/canadameet/topic/134040)

雖然上述資料在法律層面上無法確定中國新維投資與中國城市建設集團是關連公司,但持有中國新維投資共75%股權的3名股東與中國城市建設集團在過去或現在都拉上關係,應該不是偶然吧?


看到這裡,網友或者會問如果俊和集團的賣盤如果真的存在幕後買家,那他們如此大費周章的做法目的是什麼? 很簡單,可以藉此迴避反收購行動,不需等兩年才可以注資及套現資金;此外,由於與中國城市建設集團的交易不被定義為關連交易,所以不需要經獨立股東在股東大會上投票通過。

雖然目前沒有任何的實質証據可以証明我們的懷疑、猜想,但真相如何,相信大家已心中有數。



262 則留言:

  1. 如事前沒有留意到,內容真的非常精彩及詳盡,謝偉哥給我們的課堂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在網上資訊實在太豐富,如果是10年前相信很多資料都未必找得到,但現在只要有心去找,即使普通人也可以找到很多蛛絲馬跡,然後自行連結起來,就差不多可以還原事實的真相。

      刪除
    2. 就算有做功課,但都要有偉哥咁清晰的思維,才可串連出成件事.

      刪除
  2. 個人意見
    暫時還未見到大量注資動作,難以證明反收購
    此舉為法律漏洞,未算犯法,SFC做不到什麼
    如對方大有來頭,SFC更如無牙老虎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 先不說是否觸發反收購行動,只是中國新思維與中國城建之間有如此密切的關係,已足以令人懷疑有關的交易是否涉及關連交易及是否需要獨立股東批准。

      刪除
  3. 偉哥,711 現價好似幾值傅....

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國城市建設是軍隊企業,後台強勁,現在彭生出入國內可能已有軍警護送。

      中国城市建设控股集团有限公司是国家级专门从事城市开发投资建设的企业。公司的前身是隶属于国家建设部的中国城市建设开发总公司。一九九八年根据党中央国务院及中央军委提出的关于“军队武警政法系统不再经商办企业”的指示精神,接收了一些军委及二炮的企业,合并成集团公司。

      公司成立以来,在国务院各有关部委及中央军委的领导和关怀下,为我国的城市建设开发事业及国防建设事业做出了卓越贡献,多次受到国家及军委的奖励和表彰。

      刪除
  4. 甘曲折收購,好大機會有大搞作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 才完成賣盤不久,已經不斷有搞作。

      刪除
  5. 這篇評論可能很快會被傳媒廣泛報導,不排除港交所及證監會駕入調查。

    中国城建集团的背景肯定猛,但我估計其經營效率與國企同水平,即只能透過容易取得低息的銀行借貸才可以有錢賺那種。網上找到這集團的一些債券評級資料 : -

    http://bond.hexun.com/2013-12-26/160937541.html

    資料或可證明該集團的負債水平不低。所以我估計在取得711的集資平台後,可能將來會大規模發債(如果還找到債權人的話)。不過估計這集團仍會不時把資產注入711,讓711市值變大後才進行大規模集資,所以現水平仍應該有值博率。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D野大家看到知道什麼事,但係從法律層面來說,中國新維投資的股東與中國城建屬間接或過去式的關係,無法証明中國新維投資與中國城建屬關連人士的。

      不過其暗渡陳倉,估計都是急於搞注資及壯大......最後當然是集資。

      刪除
  6. 現在中國城市建設運用這方法逃避反收購行動,偉哥心思細密才能發現,看來監管機構亦無法對付,但這股可能有投機價值,687因未能注資,股價無乜動力,而711可能還不停有後著,之前要約價1.099元,最近冲高回下,越接近要約價越值搏,偉哥是否會行動?

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前我沒有持有711,他日如果股價吸引不排除會買入的。

      刪除
  7. 我都覺得如果用此方式收購,目的只得一個想盡快借殼上市,之後進行集資或配股

    回覆刪除
    回覆
    1. 不外乎注資、壯大、集資、再注資.....

      刪除
  8. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 0.7有望~
      不過之前已走貨,大家賺多啲~

      刪除
  9. 01225 隆成集團仍未出業績宣布日期? 1019好彩當日當機立斷、供股日大插再彈返上0.80元即蝕住走,而家0.69真抹一額汗,要多多學習偉哥可以當機立斷做買賣。
    哈哈有網友又叫做shing、點樣留言可分別呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有加埋姓氏,以作區別。

      刪除
    2. 01225 隆成的成交和升幅似樣、升返上未除淨前1.0也未為過!我0.53的未賣

      刪除
  10. 偉哥你估3399於下星期公布業績,如果盈利只是盈喜所說只升40%,你估3399有沒機會下跌?

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai gor, I have sent you an email regarding 3399業績 .
      真心多謝指教....
      uncle 7

      刪除
  11. 回覆
    1. 今朝仲等你發號施令以為你會因後台勁追啲貨?!

      刪除
    2. 人算不如天算。
      中國城建又確係來頭大,而家揭穿左呢塊遮醜布,日後可以名正言順炒軍企概念。

      刪除
    3. 多謝偉哥! 711 快食@1.53沽, 今早AO價入.
      另510均價@0.45再追入返, 今次吾敢太早沽,0.5以上才分批沽

      刪除
  12. 0.485走左1注510~~
    多謝Wai Gor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暈~~~~~
      早知510星期五0.43唔走,賺少咗好多,啱啱先有時間睇個市,一睇之間想撞牆!

      刪除
    2. 算啦, 錢賺唔曬, 好難最高點沽貨. 分注出都叫食多幾浸.

      刪除
  13. 1225返家鄉,先沽一注@0.69,尚餘5注慢慢沽。

    回覆刪除
  14. 因工作關係一早set盤#510@0.455減持。現餘貨零成本,升跌無壓力。多謝偉可

    回覆刪除
  15. 485 放左少少,繼續等待
    1225 唔敢跟車,大家賺多D

    回覆刪除
  16. 510,復牌後買入兩注,上星期@0.44沽1,今朝@0.49沽1,還持有復牌前的注碼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1225@0.69 亦沽出小量;
      567@0.425 已再買回1注。

      刪除
    2. 1225@0.69-0.71沽左3/4貨,沽沽下衣加多左好多現金,要搵野入下貨:)

      刪除
  17. 多謝偉哥, 3.87放左8002 └(^o^)┘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔敢提驚黑住偉哥,哈哈。 咁快放? 呢隻哎豬豬可以好顛架喎。

      刪除
    2. 有得赚都好開心Y(^_^)Y

      刪除
    3. 你撈左我底,入得好價,出得都唔差。

      刪除
  18. 510@0.485 走左D.
    多謝偉哥. 希望每星期多謝偉哥一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 每星期多謝我一次就無謂,千祈唔好每星期想錫我一啖。

      刪除
  19. 510升到咁,偉哥真係唔考慮出黎攪慶祝會呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. SET 個目標價呀. 到位就慶祝啦....1倍0.74 ? 哈哈

      刪除
    2. 其實係咪真係要賺錢先值得慶祝呢?同朋友見面小聚也不須賺到錢先見吧。

      刪除
    3. 實有呢一日的,大家繼續等等,到時搞個BBQ團,甚至安排一個day camp都可以。

      刪除
    4. 0.475-0.485走左3注,多谢偉哥!

      刪除
    5. 熱切期待偉哥聚會.
      偉哥, 上星期五BBQ終打破近年落雨宿命,哈哈!

      刪除
    6. 哈哈,終於唔使再雨中BBQ,燒得特別開心,燒足4小時。

      刪除
    7. Day camp呢個咁盞鬼既idea你點諗到架?我估你經常與屋企人去。

      刪除
    8. 過常一年同小朋友去一兩次day camp玩, 多D唔同類型的戶外遊戲;但係過夜的camp就好似10年都未再去過。

      最後一次去過夜camp應該要數到10年前有一次大型的流星雨,同成班朋友去camp通宵睇流星雨。

      刪除
    9. 我好耐之前都睇過一次獅子座流星雨,個次規模實在誇張,我夠胆用星球大戰的場境去形容。我咁大個仔第一次睇流星雨,之前連一粒流星都未見過,但那次流星雨卻是我10世能看到的流星數目。

      刪除
    10. 翻查紀錄, 是2001年的獅子座流星雨,也是我最後一次去兩日一夜CAMP。

      刪除
    11. 我也應該是那年看了,地點在西貢野外,不經不過已15年。

      事後多年原來我在那次看到的一些很巨型的流星雨,原來有名稱,叫火流星。意指流星太巨型及太近地球,在與大空層燃下產生肉眼能清楚看到的火焰包圍著流星球。

      刪除
  20. 唔知有無人有留意1421, 今朝突然炒上,大股東所用的倉出貨
    之後就停牌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 似乎又係賣殼居多。

      刪除
    2. 都似係,之前大股東幾次以$0.85減持
      可惜 P/B 太高,有d卻步
      最有趣係今朝d 春江鴨,能夠趕上尾班車

      刪除
  21. 我的1246啊!沽左才起機!

    回覆刪除
  22. 回覆
    1. 4元有大阻力。

      樂觀一些的目標價是4.5左右,相當於12倍PE及5%的股息率。

      刪除
  23. 看來我的組合今天又要靠1175

    回覆刪除
  24. 想請問偉哥 如何看 2339 , 0904 , 0397

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部沒有跟進,無法評論。

      坦白講,對於我沒有跟進或不熟悉的股票,我隨意講兩句,對股票本身不公平,對網友也是不負責任,所以我不會評論我自己不熟悉或沒有跟進的股票。

      刪除
  25. 仔細閱讀偉哥今日的文章,雖然係老話,不過真係相當精彩!多謝偉哥分享!
    偉哥的資料搜集相當仔細,比d財演的收費文章好十倍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁贊我,可能有朝一早我真係轉收費架。

      係比較遺憾,查唔到中國新維投資最後一名股東楊維女士的背景,不過相信與魏居東關係密切。

      刪除
    2. 看看另一位網友的資料搜集:

      http://antdatamining.blogspot.hk/2014/11/383-711deal711-196819939162014711711.html

      刪除
  26. 122,今朝又差小小加唔到注,次次加唔到的都爆上!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲以為今早有機會借盈驚回一回撈貨。

      刪除
    2. 今早仲諗住借盈驚,係1.04收貨...點知最低都係1.08...入唔到

      刪除
    3. 1.04!咁我出手都冇咁低。

      刪除
    4. 好似我咁,$1.11都好買啦! 但我唔排除升到$1.2X又走多一次。

      刪除
  27. 510首目標0.5已近,持倉升至20%
    升穿0.5開始分段減持

    回覆刪除
  28. 偉哥的文章,我巳經慣左,早午晚望望有無更新.
    510入過,可惜早左走.
    8002都有跟入.
    想請教偉哥 3315 金邦達寶嘉入唔入得過, 炒全年業績

    回覆刪除
    回覆
    1. 3315我沒有仔細跟進,因為覺得估值仍是偏貴。

      刪除
  29. 唉, 殼股全升...其它除左Internet股, 死池一樣....

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前市況如此,無可奈何。

      刪除
    2. 109, 1060, 3708……一大堆股價與收入不相稱的股票日日升……

      刪除
    3. 1037呢D先叫升架麻! 唔通真係有料到,我預左等到星期三個喎。

      刪除
    4. 哈哈,122跑贏1037了。

      刪除
  30. 755真是無得頂,偉哥會不會因此提高510沽出價

    回覆刪除
    回覆
    1. 510我自己都唔知會乜價沽清.....見步行步。

      刪除
    2. 755@0.28沽清
      510@0.475先放1/5慢慢沽
      連1225到返到家鄉,今日持股成績很不錯^^

      刪除
  31. 拉起941和700令恆指似升、但跌的多尤其散家愛股。真哭笑不得!

    回覆刪除
  32. 生果報有專欄唱好682,成篇野其它內容唔講,就講:

    "(四)現金充裕。去年底超大持有現金二億二千萬元人民幣,減銀貸四百萬,淨現金折約二億七千萬港元,無供股集資之虞。"

    佢肯定冇查看超大往日的集資紀錄,而且集資都是在現金充裕的情況下進行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 14年度(YR END30/6)蝕$19.4億,15年度1H蝕$20億。對於一間本身有誠信問題、加上仍巨虧中的公司,大家覺得應值多少錢呢?

      刪除
    2. 唔知講咩好,恐怕只要真正識少少股票都會覺得篇野係靠害

      刪除
  33. 你啲文章既估計同評論準確同深入過佢地多多聲啦,唔好話生果報,有時我都覺得某經濟日報啲專家文章求其。510我一早set@0.475 放1/5,8002都等緊食一注,另等緊加注361,8077, 567,多謝偉哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家連經濟日報、信報都是質素越來越低.....今日信報的即市股評也推682。

      http://www2.hkej.com/instantnews/market/article/1007238/%E3%80%90%E7%9B%A4%E6%88%BF%E4%BE%86%E6%96%99%E3%80%91%E8%B6%85%E5%A4%A7%E7%B4%A2%E7%9B%A1%E8%9F%B9%E8%B2%A8%E7%AD%89%E9%96%8B%E5%BF%AB%E8%BB%8A%EF%BC%81

      刪除
    2. 偉哥你有冇話睇開信報邊幾位作者?以前都話可以睇梗林行止,聽下曹Sir講古仔,另有陸文呀等等,依家好似冇乜,頂替曹sir既畢老林都成日講美股...

      刪除
    3. 睇新聞多, 有特別留意專欄作者。

      刪除
  34. 有冇人睇883同0005?我就睇若分別跌破10同60蚊既話,都可以落注做穩定組合同收息。前者油價被睇得太殘望遲早油組或美國打擊完俄羅斯後開始減產,後者唔知會唔會好似渣打咁換了主席後番升。

    回覆刪除
  35. 143今日狂升,應該賣殼有聲氣了。

    此股是尚之無愧的殼,遲早應該都是賣盤,只是現價再追入的值博率低。

    回覆刪除
  36. 550@1.36, sold@1.50
    食左先再排過

    回覆刪除
  37. 2626 一通lock 左我貨了。

    回覆刪除
  38. 今日1037破頂,加上1175再次升穿$2,暫時令個人組合衝上今年新高,稍稍彌補吃不盡510失去的機會成本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是今年新高.....應該已升破上年最高位。

      刪除
    2. 我唔係要激你,其實我原先覺得你今年係無法子可以維持上年的回報率的。因為你上年大多數回報都集中在3399之中,今年再沒有另一隻預期大升的重倉股讓你買入,必定拖跨你的今年回報。但我暫時收回這個評估,因為510相信已令你的組合大幅提升回報,未來或者可以再衝一段也未定。

      刪除
    3. 以年度化計算,目前組合回報是優於上年。

      刪除
    4. 今年是國企改革年,我相信下半年仍會大炒國企改革概念,3399還是有機會的。

      刪除
    5. 就算係改革,3399的升幅還有多少呢?1倍?

      1175我原本定的第一個目標價是$2.20,但我唔想一天就到站,打亂了我的想法。

      刪除
    6. 有咩想法可否分享?

      刪除
    7. 國企改革及3399今晚有時間再寫寫。

      刪除
    8. 如果你有長期留意它是一隻重組股,之後被大型國企救番,近日改名、配股、破位、大股東持股量充足.....無限憧憬。我預計市值隨時可以是現時的一倍。

      刪除
  39. 建滔積層板(01888.HK) -0.260 (-7.738%) 沽空 $1.01萬; 比率 0.438% 公布截至去年12月底止全年業績,純利11.22億元,按年跌7.07%;每股盈利0.374元;派末期息10仙。上年同期派12仙。

    撇除投資物業公平值變動,基本純利跌4.6%至11億元。

    期內,營業額132.83億元,按年升3.78%;毛利19.97億元,按年升0.31%。

    偉哥點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. nothing special core business didn't only grow 4% .地 產 業 務 維 持 良 好 銷 情,物 業 出 租 率 理 想。於 廣 東 省 深 圳 市 的 舊 廠 房 已 獲 得 相 關 部 門 審 批 可 進 行 更 新 改 建 only this one?

      刪除
    2. 剛才簡略看看,似乎未如理想,今晚再詳細看看。

      刪除
  40. 1378有D似爆煲, 高債股小心

    回覆刪除
  41. 回覆
    1. 其實升下、停下才可以走得更遠路。

      刪除
    2. 買了一注……之前排價太低,入唔到第二注。
      已沽清@0.485

      刪除
    3. 偉哥想問問510 係唔係要2年後先可以有大動作做?
      民生證券在內地有否上市?

      刪除
    4. 民生証券冇上市。
      510正常計是難以在2年內進行大型注資,除非學978咁,不惜觸發反收購行動,當重新上市咁申請。

      刪除
  42. 677平手沽出,套現資金。

    回覆刪除
  43. 361似有鹼魚翻生的感覺。

    這股是我的福星。

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中偉哥早前短炒361 已經翻倍, 讚

      刪除
    2. 似有還無..... 唔知幾時會講賣唔賣得成盤...

      刪除
    3. 想入番之前沽的
      睇下今天有冇機

      刪除
  44. 510大成交上0.5,莫非好事近?

    回覆刪除
  45. 回覆
    1. 我完全覺得你係真情流露

      刪除
    2. 無錯,直情係我救星

      刪除
    3. 如果偉哥今晚吹雞約出黎,我睇至少召集到過百人,兼被人誤會係鳩嗚團。

      刪除
    4. 查實510 呢幾日都係最3:30-4:00 呢段時間爆....所以想沽既朋友可以博下係呢段時間沽,睇下會唔會搵得仲多

      刪除
    5. hey brothers, I recap in english: I am not gay, thank you.

      刪除
    6. 如果偉哥今晚吹雞出來,我驚佢返唔到屋企

      刪除
  46. 土豪式炒股,輕舟已過萬重山。

    回覆刪除
  47. 減持兩注510 @0.495, @0.50,呢隻股又賺錢又學到野,萬分感謝偉哥的精彩分析!

    回覆刪除
  48. $0.5 樓上$0.01起跳 $0.74 好怏到:)

    回覆刪除
  49. 而家 0.5 停左
    但成交不段增加...

    回覆刪除
  50. 682真係升,你吹佢唔脹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大財演大合奏,實有一些股壇新丁唔知死。

      刪除
    2. D炒家梗係睇完呢個Page,誓要把682炒起引散戶落搭。

      刪除
    3. 呢d妖股,賺少隻安心好多,我四蚊有貨

      刪除
  51. 唔知122在$1.2沽唔沽到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沽左,第三次。希望可以食第四次。

      刪除
    2. 哈哈,我覺得這是佳兆,直覺會510事件重演。

      刪除
    3. 偉哥,你唔好咁對我啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      刪除
    4. 又唔係一定的,但見known咁玩法,真係同510爆升之前的情況一模一樣。

      刪除
    5. 今日510, 122 雙翼齊飛,
      担白講,第一次想咀男人

      刪除
    6. 兄弟,犧牲小我,如果122真係成事,呢到個個有貨的網友真會感激你的。

      刪除
    7. 信徒兄,講過要算數呀

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 偉哥,我突然有種衝動想揼你,但礙於太多愛錫你既網友撐你....

      其實我也不是無諗過就沽貨架,首先我貨少,第二我亦有1037頂住,第三係由於122的市值不少,就算買家有心,正常也會用多一點時間去做DD及考慮,所以博一博。如果真的成事,我都祝大家開心既。

      刪除
  52. 我有咁樣想!這裡股友不會買依隻
    財演99%叫賣匯豐勿博、剛才匯豐在64.5好多大盤幾千股咁掃、又到多年不見低位、博翻彈3/4蚊計不難事,大家點睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以投入資金計,3、4元的回報不高,而且反彈也不是很大概率的事,個人覺得值博率一般。

      刪除
    2. 咁有是、都是觀戰為上。

      刪除
  53. 土豪阿里兩隻股票都殺上

    回覆刪除
  54. 真係要多謝偉哥介紹既投機股,今年有投資價值既股真係唔多~~

    回覆刪除
  55. 新大股東入主,是根本上的改變
    更強後盾,飛上枝頭變鳳凰
    當初高價搶殼,操作上......唔使問阿季
    反而期待泛海會改個咩名? 泛海xx? 民生xx? xx証券?xx金融?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都要強調: 入主仍有若干先決條件要達成。

      刪除
  56. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  57. 今日買唔到1262,可惜。

    回覆刪除
  58. 成班吹水怪,咁就200個留言,今晚又要開新題。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。