置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2014年12月1日 星期一

禾桿冚珍珠 - 銳變中的金寶通 (00320)

提起金寶通(00320)這隻股票,相信大家首先會想起某財演曾大肆唱好該股極大機會賣殼,也會將該股歸類為賣殼概念股;再不然就是一隻主力代工業務、業績平平無奇的工業股。

如果大家仍停留在上述印象或思維,那很可能會錯過一間正在銳變的優秀公司、一隻可能為你帶來理想回報的小型股。

隨著國際科技巨頭紛紛進軍智能家居產業,如谷歌(GOOGLE)於年初以32億美元收購智能家居裝置公司NEST、蘋果公司(APPLE )於今年6月發佈智能家居平台HOMEKIT,以至國內的小米也要進軍智能家居市場,相信大家對智能家居產業的前景及普及化應不會有所懷疑,而作為行業的先驅及擁有自己的品牌、技術,相信金寶通將可以從中分一杯羹。


業務簡介

- 集團乃一家以亞洲作基地的電子控制及自動控制裝置,以及解決方案的供應商。產品銷售遍佈全球多個市場,並以美國及歐洲為主,包括客戶品牌Chamberlain、伊萊克斯(Electrolux)、通用電氣(General Electric)、Trane及惠而浦(Whirlpool)。

- 自1974年開業以來,集團一直以香港作為總部。至2006年9月,集團在全球各地擁有三家研發中心、三家工程中心及四家銷售辦事處。集團生產設施位於中國深圳龍岡區布吉鎮,另亦透過獨立第三方深圳市嘉來源製造塑膠零件及裝配印刷線路板,以及產品包銷。合共設有16條表面貼裝技術生產線及149條裝配線。

- 集團主要業務分類包括設計、製造及銷售以下產品:

(1)樓宇及家居控制裝置產品:主為要恆溫裝置及家居控制裝置產品,例如恆溫器、冷暖空調控制裝置、室內空氣質素控制裝置、操縱台、遙控器及計時器。集團亦以本身品牌「Salus」生產恆溫器、計時器及閥門,並以「One For All」品牌生產萬用遙控器;

(2)電器控制裝置產品:用於各類日常生活所需電器,例如焗爐、雪櫃、洗衣機、乾衣機、濾水器╱空氣清新機以及泳池及按摩池控制裝置;

(3)工商業控制裝置產品:包括資訊娛樂控制裝置,可供工商及汽車業使用,以及進行醫療測試的保健裝置及設有計時器或量度操控器的派送藥物裝置。而工業控制裝置產品包括用於登入及保安控制裝置、工業能源控制裝置及渦輪機控制裝置。

(註: 上述資料源自"經濟通" http://www.etnet.com.hk/www/tc/stocks/realtime/quote_ci_detail.php?code=320)

公司以往主要做代工業務,但近年開始發展自有品牌SALUS,生產及銷售一系列智能家居裝置,並取得理想成績,並且佔公司盈利比重越來越高。


業績分析

在分析公司業績之前,我們先看看公司過去兩年半的業績簡單明細:
                       

報告時期 04/2014 - 10/2013-  04/2013 - 10/2012-  04/2012 -
  09/2014 03/2014 09/2013 03/2013 09/2012
  (1H) (2H) (1H) (2H) (1H)
收入 14.7億 15.1億 13.1億 13.11億 12.15億
毛利 1.6億 2.13億 1.26億 1.43億 1.15億
毛利率 10.90% 14.10% 9.65% 10.90% 9.46%
核心盈利 2355萬  8377萬 1613萬  2373萬    737萬
(撇除一次性應收帳減值虧損)          
純利率 (以核心盈利計算) 1.60% 5.56% 1.23% 1.81% 0.60%


從上述數據,我們不難發現:

1. 撇除一次性應收帳減值虧損的影響,今年上半年核心純利比上年同期增長46%至2355萬元;

2. 公司近年的收入是按年遞增;今年上半年比去年同期增長12%;我們估計下半年的收入也會比去年同期有所增長,即使以保守的6%增長計算,下半年的收入也有16億元以上;

3. 公司的毛利率近年也是按年遞增;今年上半年的毛利率已比上年同期上升1.25%,相信下半年也會有所提升,保守估計下半年的毛利率會高於15%;

4. 純利率也逞大幅度的上升。今年上半年的純利率比去年同期上升0.37%,相信下半年的純利率也會相應上升,估計會高過6%;

5. 基於自己預期下半年收入最少16億元以上及按純利率6%計算,下半年核心盈利很大機會高過9600萬元,即全年核心純利約1.2億元;

6. 過往數年下半年的毛利率都是高於上半年,因為毛利率接近50%的自有品牌業務SALUS的收入主要於下半年產生及入帳,也因此拉高下半年的毛利率及純利率;

7. 由於歐羅於今年貶值較顯著,故此今年上半年公司錄得外匯虧損440萬元,而上年同期是錄得收益725萬元;如果撇除外匯收益/虧損的話,則今年上半年的增長更顯著。


估值

在評估公司合理估值之前,我們先考慮以下因素:

1. 自2006年上市上來,公司一直維持良好的管治,並沒有運用任何財技(例如配股、供股、併股等) 或作出損害小股東權益的事,管理層值得信任;

2. 自上市以來,公司一直維持穩定的派息比率,近幾年甚至將派息比率提高至45%以上,與股東分享成果;

3. 公司財政一向穩健,目前持有淨現金超過3億元;

4. 公司的自有品牌SALUS經過多年的探索與發展,已進入收成期;最近幾年維持每年收入平均40%的增長,兼且具備強大的盈利能力,帶動公司盈利增長;

5. 公司將受惠智能家居產業的高速增長及龐大發展空間;

6. 公司已逐漸由代工業務為主過度至自有品牌帶動盈利增長;上年度自有品牌的收入只佔公司整體收入不足10%,但佔核心盈利比重超過3成,而且這個比重會隨著SALUS的高速增長而按年增加,故在考慮估值時不能視之為代工業務的工業股。

我們預期公司今年全年核心盈利應不低於1.2億元,即每股核心盈利0.145元;以派息比率45%計算,每股派息0.065元。

雖然國內同類型公司目前的估值動輒市盈率達數十倍、甚至以百倍計,但我們不認為這是合理的估值;同樣地,金寶通目前的估值以今年預期核心盈利計算,市盈率只有7倍多、股息率約6%,也是低得不合理。我們認為金寶通目前保守至合理的估值也應是介乎10-12倍市盈率,即目標價應介乎1.45元-1.73元。當然,作為港股最主要的 (或者唯一的) 智能家居概念股,如果這個概念有所炒作的話,市場應該會給予更高、更合理的估值;又或者其自有品牌SALUS進軍國內,提升公司的知名度之餘,也相信會提升公司的估值,我們拭目以待。


延申閱讀:

智能控制器,家电第二春
(http://blog.sina.cn/dpool/blog/s/blog_4b5570a20102v6hb.html?)

互联网巨头扎堆智能家居产业 千亿市场引来产业资本布局
(http://www.rijinbao.com.cn/show.asp?id=1698)
               
 Which Thermostat?
(http://weather-station.co.uk/thermostat/)

Smart energy systems: Nest vs Hive vs Evohome vs Heat Genius vs OWL vs Tado vs Salus iT500 vs Cosy vs Climote
(http://recombu.com/digital/news/smart-energy-systems-nest-hive-evohome-heat-genius-owl-tado-salus-it500-cosy_M13058.html)

 參考資料:  SALUS主打產品在亞馬遜平台銷售及顧客評語


286 則留言:

  1. 這篇是我寫的分析,相信可以補充及完善朋友之前寫的分析及看法,也令網友們對此股有更深入的認識。

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 1478 丘鈦 有結果:
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2014/1201/01478_2106261/C102.PDF

    下限定價+ 見到呢段,感覺良好:
    「香港公開發售包括的最終發售股份數目為 25,000,000 股,相當於全球發售的發售股 份約 10%(於行使超額配股權前)。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有B組7壯士,堅。

      刪除
    2. 3倍pb買老二,工業股,會唔會太高風險?
      愈高科技,折舊愈大,好似華虹

      刪除
    3. 以上市價計算, PB 2.5倍; 龍頭2382是5倍PB。

      B組那些飛似乎是自己人入飛。

      刪除
    4. 今日舜宇逆市升, 好兆頭!

      刪除
    5. 1478現金抽了少許,中1萬股等派彩!

      刪除
    6. 我中了3萬7千股, 等運到。

      刪除
    7. 哈哈,似乎運未到,撻Q 。

      刪除
    8. 偉哥,明天如有更低位,會否入貨拉低平均價?

      刪除
    9. 未必有多餘資金.....

      刪除
    10. AO成交5.01M股, 再看看大利市, 好像沒有太多人想再出貨呢 :P

      刪除
    11. 感覺是自己友圍了飛。

      今早5.01M成交, 沽貨的極大多數都係散戶

      刪除
  4. 偉哥, 我昨晚的留言被你的系統食咗, 有空請找出來及貼上。

    咁, 你寫不寫912呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 912你睇返上一篇文我轉載左雪球一位相信是行內人士寫的業績短評,佢寫的已經一目了然。

      刪除
  5. 近期油股超刺激,唔知幾時撈底好?
    應該仲有唔少空間跌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大國之間的博奕, 好難估油價點行。

      不過頁岩氣股就超大鑊。

      刪除
  6. 今早應該有人唔記得1189除淨,所以見開市時有人排0.77元入。

    今日跌市,有咁好價,個個都沽貨食左先,最終都係壓返落0.68元成交。我等到9:19分,見個價都冇乜著數,唔敢掛AO盤沽, 費時偷唔到雞。

    回覆刪除
  7. 今日咁跌法,剛好1816又截孖展,唔知會唔會有人抽飛或者原本想入飛的,放棄認購?

    相信或多或少都會影響認購意欲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都驚死. 冇計.

      刪除
    2. 咁對我地已抽的人有利

      刪除
    3. 咁又唔好咁講,唔係贏硬的......雖然我覺得贏面好高。

      刪除
    4. 我星期六經銀行抽孖展但冇得抽飛... 有的怕派多10%

      刪除
    5. 呢篇文章詳細講左1816集資的故事。睇完覺得上市後可留一部份儲耐D~
      http://business.sohu.com/20141201/n406552482.shtml

      刪除
    6. 1816上市後如果唔等錢使,應該都可以看長些少,差不多入硬幾個指數。

      刪除
  8. I just applied 1816 with margin today

    回覆刪除
  9. 6.15入3399看有没有即食面吃

    回覆刪除
  10. 今日個市弱過弱煲,似乎水塘缺水。

    隻1816最少凍資1500億元,跟住到平保集資3百幾億......最慘係國內A股氣勢如虹,相信好多炒港股的國內資金,最近班資回朝炒A股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家有$就可以趁低吸納

      刪除
    2. 有錢的我相信十居八九都用左來入飛認購1816。

      刪除
  11. 回覆
    1. 可能今日完全收復失地。

      我排左6.05元,可惜有咁多位網位係前面頂住,撈唔到貨。

      刪除
  12. 回覆
    1. DAVID WEBB加埋來玩波幅,搞到冇波幅炒。

      刪除
    2. 剛好入多半注361@1.01。

      窮到買貨都只係買到半注。

      刪除
  13. 又再次A股升,港股跌……放完假真係要開返個沪股通帳戶,試吓水温。

    回覆刪除
    回覆
    1. a股咁升法真係幾吸引,h股都唔知幾時先追落後

      刪除
  14. 我太慢, 只能在6.3加注3399

    回覆刪除
  15. 今年話就話指數接近無升跌,但被腰斬的股票就無數,當中好多仲要係散戶愛股或之前炒到慶合合的概念股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我近期都開始研究沽空,宜家港股好老實講,易跌難升,沽空有相當多機會賺錢
      可能遲d就會去IB開戶口

      刪除
  16. 6118 跌至新低. 有係考驗的時候!

    回覆刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 6118過了穩價期,看來向下先尋低及振倉,先至股值服。

    回覆刪除
  19. 想請問Danny, 偉哥甘多位知唔知點解2342 連跌甘多日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這股我沒有跟進......可能與估值不算便宜有關。

      刪除
  20. 京信通信(02342.HK)澄清涉行賄前僱員已辭任

    回覆刪除
  21. 咁就輕輕鬆鬆過500點,洗倉洗得好均勻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而想知用高油價做抵押會唔會做就另一海嘯....

      刪除
    2. 組合除了 南方A50 及貿易通,其它差不多全部見紅l

      刪除
    3. 洗完倉了嗎? 希望喺.. 而家開始金睛火眼及實稍後會有哪些新一輪領袖股出現.
      高油價抵押嗎...

      刪除
    4. 基建股有冇得諗
      1800 390 1186

      刪除
    5. 低油價可能整冧商品貨幣,包括加元、盧布....甚至澳元等,但應該很難觸發金融海嘯。

      低油價的受惠股除了航運、航空股之外,仲有工業股。

      刪除
    6. 兩面刃, 用九十蚊桶做抵押到期還唔到錢, 會點? 其實用得油做抵押既企業規模都有番咁上下, 但違約就真係會變天.... 申報: 我唔係淡友, 且成手都係貨.....

      刪除
  22. 今日洗成咁會否影響中核最後超額倍數

    回覆刪除
  23. 今日迫於無奈減持了些少的635@8.22及655@1.74,用作增持311@1.5及361@1.01。

    呢一刻真係好需要現金。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偉哥,今明兩星期都有吸引的新股招股,你會考慮低吸現貨還是保留現金抽新股?

      刪除
    2. 未知之後上市新股的質素, 暫無法決定,見步行步。

      刪除
    3. 今日同偉哥一樣換咗唔少股,嘿嘿

      刪除
    4. 311真像無底深淵,死因不明1

      刪除
    5. 今日都有增持311,$1.5,唔會愈跌愈低掛.............

      刪除
    6. 應該話買入,之前冇持有311

      刪除
    7. 如果有網友知道311死因又或者在311任職的,煩請不吝賜教。

      刪除
    8. 偉哥,會不會是人工上漲所影響? 2013年度純利率3.9%,人工佔收入20%,人工的些微變化可能已對盈利有頗大影響。

      刪除
    9. 人工近幾年都在升,這是所有勞工密集的工業股近年共同面對的問題,並不只是今年才有這問題,故這因素即使對盈利也影響,也不應如此大。

      刪除
  24. 偉哥, 請問呢一刻是否仍是最睇好3399, 其次係1225同320呢? 唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只可以目前最重倉的仍是3399, 其次係320及1225。

      刪除
  25. 偉哥
    今天很多股都跌,有d幾吸引,如280,311,361,1148,503,1173,710,可惜全部錢放在中核,沒錢加注,看來要學你沽股換貨。

    回覆刪除
  26. 看著6882和1317(我只抽了1317), 我真的受傷了.....

    回覆刪除
  27. 偉哥,因為第一次學習研究業績,但看了你320的計算,有少少doubt,想請教:

    關於核心盈利及純利率,我看從2012(1H), (2H), 2013(1H), 2H,你都是用本年度溢利計算,但2014(1H)你是用除稅前溢利計算. 因為唔知是否自己計錯,所以想問清楚.我自己計2014(1H)的純利率是1.2%. 請賜教.

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都是用撇除一次性應收帳減值虧損的核心盈利來計算的。

      刪除
  28. 今日入了320,361,595,咁到剩番好才少錢抽中核了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係用晒剩餘現金 + 借太太部份定期去抽中廣核,搞到個戶口差唔多冇晒現金買貨。

      刪除
    2. 偉哥,睇來中廣核佔你的portfolio都幾大喎。

      刪除
    3. 唔算大,因為認購的資金部份係借太太的。

      刪除
    4. 原來偉哥兩公婆是財政獨立,之係借太太錢抽而賺到的可以自己袋袋平安,嘻嘻!

      刪除
    5. 唔可以袋袋平安,賺咗點都要給回太太定期利息的,哈哈!

      刪除
    6. 正是,有得賺點都要分些少比太太,冇得賺就要比返定期息。

      刪除
  29. 回覆
    1. 我半注503@3.44 & can't bought another 半注503@3.35>_<

      刪除
    2. 大家都窮, 買貨只能半注半注買,好悲哀。

      刪除
    3. 因乜事今日大跌? 佔中? 中國pmi? 油價? 中廣核ipo? 平保抽水?
      600 點, 過千億好少見。

      刪除
    4. 就係你講的原因炒埋一碟, 造就大成交大跌。

      刪除
    5. 今年主題可能過時或高估值,係咁俾人沽

      刪除
    6. 今年應該人人都有一堆中蕉股。

      刪除
    7. 跌咁多但氣氛又唔覺好恐慌... 成交過千億話係缺水又講唔過

      刪除
    8. 相信等認購中廣核的資金解凍,大市應該會好返一D,而且近年尾,今年唔少基金都表現都頗差,係咁意都要粉飾下櫥窗。

      刪除
    9. 今日太忙,全日無時間睇股。中券股炒了一輪波幅把成本降低了,雖然今日大跌都唔太傷。只可惜,因為抽中廣核又買機票令手頭資金不多.....賤物鬥窮人啊..... / . \

      如果503明天還有好價,我也入半注.

      刪除
  30. 其實320做既喺行內叫做BMS, Building Management System. 簡單啲講就係將所有屋企裝置都智能化, 自動化。正如偉哥所講, 將來新既、有名氣或有規模既都會有呢種BMS. 雖然係潮流, 但門檻其實唔係好高, 但如果被選中其實好難會轉去第二間, 你可以用477 奧普做比如, 你今日裝左個浴室寶, 唔會一年後再轉, 因為人頪大部份時間都係怕麻煩。320 其實競爭只會越黎越大, 尤其面對大陸, 大陸人既複製能力係遠超我地想像....

    回覆刪除
    回覆
    1. 目前而言, 佢個品牌係歐洲做得幾好, 之後仲會發展北歐市場、以至北美、亞洲區市場。這些寒冷地區對恒溫器呢D裝置需求很大。其次,佢自家開發的產品都兼容GOOGLE或APPLE的智能家居平台,也可以借這些科技巨頭的東風。

      做代工的競爭就比較大。佢供應那些白色家電生產商(如伊萊克斯) 裝在電器的智能/開關裝置,這方面國內很多廠商都有做,也因此毛利率低。

      刪除
    2. 歐洲銷售,咪又係大陸做,怕嘜俾人抄,最重要係系統user friendly

      刪除
  31. 回覆
    1. 今日呢個市況, 加上收市後期指又跌過, 暗盤只係跌幾格,算有交待。

      刪除
    2. 同意,我還博大霧,掛$2.62買竟然成功。我沒孖,現金抽。我不覺得此股很差,下限定價,即使明天破發,也可守。不過,還是明天看著辦,偉哥,祝我倆好運

      刪除
    3. 好價,我計埋手續費、利息等平均成本都要2.85元。

      刪除
  32. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  33. 今天1.02補361,補不上1173, 385 竟上升到0.75,重新翻出9月份385半年結估算,每股盈利0.17,6.5PE,見1.10,數見blog.

    回覆刪除
  34. 711如果一切順利的話,應該今個月底個價可以企穩1.28元,到時可以套現一筆資金出來買貨。

    回覆刪除
  35. 呢隻認購了50萬股,看看有沒有運到。

    計埋回撥,平均中籤率約10%。

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    《新股情報》消息指恩達(01480)公開發售超購逾30倍
    主要從事生產高質量印刷電路板的恩達集團(01480)已於今日中午截止公開發售,市場消息透露,恩達公開發售錄得逾30倍超額認購,其招股價範圍是1.25-1.09元。

    恩達將於本月2日,即明天定價,本月8日掛牌,保薦人為國泰君安。 (BC)

    回覆刪除
  36. 討論區有好多人叫抽飛唔好抽中廣核

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人口不對心的.......

      講真,如果連中廣核都唔敢認購的,都無謂再炒新股。

      刪除
    2. 我都叫你地唔好抽,由我一個人死,到時係慾仙慾死

      刪除
    3. 今日1.21大注買回上星期1.24減持的711,爽呀!!

      刪除
    4. 嘩, 講到慾仙慾死...18+喎, 有冇寫返句兒童不宜先?

      711如果下星期中廣核的資金退返來,仲有1.21呢D價,大家就唔好同我爭。

      刪除
    5. xx討論區,要小心細閱

      刪除
    6. 兒童不宜? 邊個討論區講到慾仙慾死先?

      刪除
  37. 所以我話偉哥係好用心分享自己的意見

    回覆刪除
  38. 零下五度五點開機嚇一跳,真係跌到心寒。好在一早設定買番啲藥股補番吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 零下五度....五點鐘就好好睡啦, 呢D天氣最適合睡覺。

      刪除
    2. 依家零下三十度好似我啲股票雪咁涷。

      刪除
    3. 咁涷?你見到北極熊未?

      刪除
    4. 未到北極只係加拿大黃刀市,今夜後可能零下四十幾度等睇北極光。期待北極光沖喜吓唔駛畀雙倍旅費,哈哈。

      刪除
    5. derek 兄系跟團還是自已去到黃刀市參加當地活動團??

      刪除
    6. DEREK兄現在是享受人生.....很羨慕。

      刪除
    7. 哈哈,其實每個人都可以享受人生只是要求不同嗟。

      刪除
  39. 學偉哥嘗試用手機落單買埋隻骨折853,睇吓有無運行。

    回覆刪除
  40. 中廣核(01868)進入第三日招股,綜合10間券商共借出826.4億元孖展,較上周五借出765.93億元,增加近8%,相當於公開發售超額認購逾66倍。

    回覆刪除
  41. 偉哥,

    請問你有留意1830嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 很早以前當股價只是5、6毫子的時候有買過,之後一直升都唔敢追。

      佢經營效益應是幾隻美容股當中最佳,但估值最貴;919估值便宜,但大股東古惑,經常比蕉皮散戶踩,我都唔敢再買;再其次157那時公佈佳績後差少少就在0.45元買到,買不到沒有追貨,後悔至今。

      不過幾隻美容股除了1830盈利比較穩定之外,其餘幾隻都大波動,故此估值都比1830低一大截。

      刪除
    2. 157 係咩東東? 大陸的?

      刪除
    3. 自然美,台資的,主打國內及台灣市場,大部份都是以加盟形式經營。

      刪除
  42. 1478算係咁, 力守招股價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會等一兩日先算。

      刪除
    2. 半日就唔見了一皮。

      刪除
    3. 有無止虧價?我有8000股....

      刪除
    4. 目前未有止蝕價。

      之前1588,1443甚至華虹,如果肯守都曾經返到招股價以上,相信呢隻應該都有機會返上招股價。

      當然每人情況不一,所以你要自行決定止蝕與否及可以承受幾多的風險。

      刪除
  43. 回覆
    1. ao 你排第一個咁勁抽. 得328K股你都食埋吾留俾我.

      刪除
    2. 當然唔係啦.....我等到9:19先落AO盤, 肯定唔會係第一個, 亦唔止成交左一個數盤, 最少是數個買盤。

      刪除
    3. 我未夠九時巳輪, 都唔留少少^^

      刪除
    4. 偉哥, 我想問, set 盤改盤吾係9:15分之後吾可以set嗎? 我都奇怪有時點解過左9:15分仲可以有人打我尖.

      刪除
    5. AO盤是可以在9:20分前任何時間都落得的,不過要小心風險,因為如果有人玩野,頭先係買盤當中整一個1.23或1.24的買盤,如太多AO盤的話,可能令成交價由1.21變1.23或1.24。

      刪除
    6. 明白了. 偉哥點知當中有人1.24 1.23 AO? 如何觀察的.

      刪除
    7. 想問偉哥, 711 12月19日如果順利通過了股東大會. 咁12月22日會有個''就實物分買賣連權股份之最後交易日. 12月23日''就實物分派買賣除權股份之首個交易日''
      呢度應該點理解同點處理?

      刪除
    8. 今早1.21的沽盤有30多萬股,你想知有沒有人掛高價買入,只要在9:15分前入一個超過350K的AO買盤,看看個價去到邊就大概估到買盤當中有沒有神經刀;當然AO買盤在9:15分仍可以取消,所以一試完就要即刻在9:15分前取消,不然一過9:15就無法取消的。

      至於12月23日除權,即在12月22日前買入711的,可以獲得實物分派的股份,而大股東稍後會就該實物分派的股份作出現金收購。

      刪除
    9. 呢排操作手法好高明. 感謝偉哥.

      2788 沉靜多時又有d異動了.

      刪除
    10. 感謝偉哥分享,用競價時段"嚇人"或引導別人情緒都識識地,但試價就反而冇咩點諗個

      刪除
    11. 仲係另一個方法的, 在9:15前用限價盤試價......例如掛入400K@1.23,正常個按盤價會升到1.23元,那你只要看看有幾多個牌係你前面,就估到大概有幾多的AO盤或買盤高過1.23元的在你前面,然後再看買盤的總股數扣減自己的買盤,就數到其它買盤的股數有多少。

      當然,試完就要即刻取消買盤, 不然一過9:15分就冇得取消

      刪除
  44. 回覆
    1. 佢第一日跌穿招股價收貨,散戶邊夠佢買.

      刪除
    2. 依隻我冇抽,抽左都俾佢震走…………
      如果1816都係咁就死得…………

      刪除
    3. 1816咁的巨無霸應該冇可能

      刪除
    4. 偉哥有冇咩目標價呢?

      刪除
    5. 短線應該有10-15%,中長應該有2成以上的。

      刪除
  45. 6118 現價$2.8, 越來越吸引.

    回覆刪除
  46. 0.355再補大注1173 , 看來套利股回報較好又穩。

    回覆刪除
  47. 偉哥,
    # 2340 @ 2.14,市值7,2億,projected P/E 13, yield 3%, 你對現價有何看法 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣盤交易牽涉到404會買返2340一些資產,我相信是核心業務的資產,到時如何計價是關鍵,難估。

      其次,公司有形資產淨值只有1千多萬元,賣殼的作價也是難估。

      刪除
    2. 以人物關係論,作價可能比人們想像高
      利申:今日已沽出

      刪除
    3. 偉哥你的意思是404會購回2340核心業務的資產,163只是想買空殼 ?

      刪除
    4. 通告有寫404會購回2340的若干業務,這部份比較難估計作價。

      另外,老實商人賣708殼,斷估唔會出咁高價買另外一隻殼返來吧? 故此作價一定低於賣708隻殼的殼價,但708單交易仍未公佈老實商人會以什麼價格買回個物業, 又係計算唔到個殼價幾多。

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    7. 就算殼價3億+核心業務10x P/E,都值8億,可否這樣算?

      刪除
    8. 我會覺得作價會接近殼價4億 + 核心盈利PE 6X的作價,總作價可能7億多。

      刪除
    9. 好奇怪的刁。 6x 作價, 搶$呀

      刪除
    10. 好奇怪的刁,163 2340 兩間公司無先拿誌;2340無資產;163要殼點解要賣708?

      404 要偷 2340,點解唔直接D ?

      以現金或英皇國際股份或兩者組合之方式結算可能收購事項之代價,買殼咁複雜?

      偉哥覺得正常嗎?

      刪除
  48. 回覆
    1. 汽車板塊我自己都唔識睇,很多報告都指汽車業的增長將大幅放緩,明年盈利可能出現倒退,也因此雖然今年很多汽車股都仲交到佳績,但估值普遍甚低,似乎是提早反映未來一兩年業績可能會出現倒退。

      刪除
    2. 油價下跌,會否吸引多點人買車? 咁對加油站會否有影響?

      刪除
  49. 1008,守得雲開,@1.58已沽出;
    1189@0.61已買回1注。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1008升, 反而2300沉,兩隻野股價經常行相反方向。

      1189昨日0.68冇減持一些是失策。

      刪除
  50. 偉哥你偷步,又話等1816的錢回先入711;可能就係你買到,我買唔到^^haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢注細注, 因為本來預1478會中3-4成,所以預多了資金補倉......也因為1478中籤率低過預期, 騰出了小量資金,所以用埋佢買入711。

      等多半個幾月有超低風險的5%回報,幾吸引。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。