置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2016年5月5日 星期四

一則關於中概股的傳聞



今晚美國上市的中概股普遍下跌,即使已召開股東大會通過私有化、正等待退市的奇虎360 (QIHU)也一度跌至74.52美元,比私有化作價有3.2%的折讓,情況非比尋常.....

國內朋友傳來訊息,告知國內的財金圈子正流傳中國証監會昨天召開內部會議,會議討論議題之一是要暫緩中概股回歸A股上市,不論是借殼、重組或IPO的方式都會有所限制。這消息正在廣泛傳播,故此今晚美國上市的中概股,尤其是炒回歸的那批,股價普遍下跌,有些更是跌幅顯著。

雖然不知消息是否屬實,但市場確實是有所反應,所以如果大家目前手上持有炒作私有化的中概股,要密切注視情況的發展及做好風險管理,不要運用槓桿,甚至乎普遍認為退市只是時間問題的QIHU,也不要太過進取。

282 則留言:

  1. 姑勿論消息是否屬實,今晚美國上市的炒私有化的中概股全部回落,明天到A股的殼股大跌....不過香港的殼股應該不受影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人的心態和要求是不同的, 例如, 我很滿意可以有"每年平均5厘股息與股價十年上升一倍的股票"。

      我從來不相信概念股, 從來不相信每年可以有持續增長的股票。

      刪除
    2. 咁會否代表香港的殼股有價有市?

      刪除
    3. 多謝偉哥提點中概股現況,THX.

      刪除
    4. 今天A股的殼股及創業板股大跌,帶動A股向下.....

      昨晚聽到這消息第一時間是沽了張國指夜期, 不過執20幾點就平倉了,始終不知這消息的真偽,所以不敢過夜。

      刪除
  2. 難怪突然跌穿左74元
    原來有咁既傳聞

    回覆刪除
  3. 富智康發盈警
    偉哥當日我問過你考唔考慮
    唔知今日既你會唔會人棄我取呢

    回覆刪除
  4. 就甘睇內容
    我諗偉哥都估唔到佢跌甘多?

    回覆刪除
  5. 收風真係好重要....

    敢問偉哥, 國內朋友有冇提國內經濟實際係點? 用巨大既貸款推動到經濟還是吊緊鹽水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 收風緊係重要喇, 識人好過識字, 耳聽八方)))

      刪除
  6. 回覆
    1. 昨天收市後牛熊街貨比例

      65 : 35

      刪除
    2. 牛熊七三比, 佢停係度等你地博反彈買牛, 累積越多人佢就一次過殺穿20000
      之後19000,

      刪除
  7. 果然現代都係打訊息戰

    回覆刪除
  8. 其實暫緩既原因係?中央不是很想多點capital inflow嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 中概股回歸並不會帶來什麼資金流入吧,反而在海外私有化的過程會令外匯流失。

      刪除
  9. 偉哥
    估不到2038變臉如此快,此季業績咁差,好彩未買,本來打算2.8買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 反而698越升越有,破頂在望,可惜冇貨在手!!

      刪除
  10. 最近大市兩極化,外資大戶沽大市,垃圾股就背道而馳。

    回覆刪除
  11. 請問偉哥3386東鵬這類香港上市想私有化的股份會否都受影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上東鵬及萬達都會受影響的,如果他們的計算是先私有化,再回A股上市的話。

      後來我又聽到詳細一些的說法是實業資產的可以批,但互聯網、金融、游戲影視的一概不批,即東鵬及萬達應不受影響。

      刪除
  12. 197,昨天買入,現價0.46已沽出一半。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全平了;
      另外1979如收穿10天線都要避一避。

      刪除
    2. 謝謝tkchan兄提醒1979, 已持有,會留意.
      衰心說,這樣的留言才對網友有建設性,幫助.
      見到Mr.撐的留言真係火滾,死性不改又厚面皮.

      刪除
    3. 又係馬後炮post, KT真係. 收穿10天線都要避一避... 依句財演都識講吧。 見到依類post, 時間完全過左至話買左, 然後話賣埋, 真係冇意思。

      刪除
    4. 溫馨提示:請善用右上角搜尋功能。
      例如輸入'1979',就可以提到之前有冇講過。

      刪除
    5. 算啦,由得佢up吧,小朋友不用太介懷,金錢遊戲根本唔適合小朋友的;
      另外,1979正式收穿10天線,收市前沽出了。

      刪除
    6. 馬後炮過主啦唔該, 又係高位回落後就話自己今日最高位沽左, 睇左你兩年依D post, 真的夠了。 建議可以即市時同吳生一齊開視像會議, 互相討論一番。 "197剛高位過左, 我走了。" "甘啱既, 我剛才0.465見上唔到, 改掛0.46清埋。" 信你就真係小朋友了。

      刪除
  13. 952 到宜家都係得2萬成交?

    回覆刪除
  14. 今日好似跌得勁左。。。set定d超低價撈野

    回覆刪除
  15. 沽清1500貨尾@0.71~ 早前趁翠如新股熱 0.58 買進同類股, 可惜只是極細注~

    另加小注 3399@ 3.51 ,希望國內路演後, 基金經理開始做野~

    若信蘇文峰, 今日(5月6)會是全年位地~

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky兄, 好奇問蘇生不是說5月會是全年低位, 有講明是5月6日今天嗎?
      如是的, 咁就好睇囉,因宇宙最強馬後先生話淡勢已成,即仲會繼續跌,睇吓邊個準D, 哈哈!

      刪除
    2. 首先,別太認真^^

      「展望今年,蘇師傅估計在入秋後經濟會向好,尤其近月轉疲弱的零售業有望復甦。至於股市走勢,他預計會「先跌後升」,低位容易在1月6日至2月4日、5月6日出現,而8月8日後將轉勢上升,秋冬將是收成期,高位容易於11月7日至12月6日出現,恒指波幅則介乎20,000至26,000點水平上落。」

      上一低位,佢估1月6日至2月4日,結果嚮2月12日先至出現。。。都算係雖不中亦不遠矣。

      刪除
    3. 蘇民峰預測2015香港股市:
      https://www.youtube.com/watch?v=WBlsa0ZNLdY

      上年佢既股市預測OK準, 話5月6日, 8月8日要止賺~
      當時重倉(510 @0.92 - 5月6日; 952@ 1.8 - 8月7日)都冇及時止賺:(

      今年佢講先跌後升, 秋冬將是收成期, 希望佢中~ (都係果句,別太認真!)

      刪除
    4. 之前啲人談論話佢講5月有低位, 我都指出佢利用語言的多義性, 中的機會是好大,
      而家由4月高位落到5月的二萬邊, 佢當然已是無講錯, 不過年初就講到, 我認為算係咁架喇.

      刪除
    5. 前一期係iMoney睇到有人用江恩理論測市,認為恒指將很大機會於6月見底,其後反彈,到2017年大牛市重臨。

      刪除
  16. 我由上個星期到今日為止,期指都有淡倉,我每天都有去一位専炒期指的搏友處留言,就是想証明時間日期,我一向尊重市場,同佢講淡勢已成,逢高追沽,宜將剩勇追窮寇,不可沽名學霸王。

    尋日下午因為有鬼佬朋友請我鋸扒,回家後趕時間,見1613做緊0.209即時走咗,可惜最後高位好似0.23,是我早一天前0.168買的,好多股票全職炒家炒不嬴我呢個業餘炒家,期指更不用多談。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真正叻人何需認叻,唔叻嘅先需要認叻尋求認同感,炒股唯一對手係自己,同別人比較全無意義,相信呢度冇人想知你威水史,不如你以後去炒期指的博友處留言吧

      刪除
    2. 去一位専炒期指的搏友處留言, 想証明時間日期<----即係唔係比我地睇? 其實可以唔使講, 留返個位.....

      刪除
    3. 由得佢吧,唔只識0係度鬧人已經好大進步。
      0係度 post 下 trade 冇咩壞,大家都係咁做。

      刪除
    4. 嗱起碼唔係我第一個話你先, 唔好話我先作吵架.
      想知點解要去別個搏? 因為有機會把留言內容在過後做手腳嘛.
      佢名都起「威」字, 其性格可知. 真係贏錢的(例如可能是我地一些人) 自己笑在心裏都夠了, 我講的應該有人明. :)

      刪除
    5. 他最差是說看不起人

      刪除
    6. 嗱時慧勤你睇下你前兩日買的598,仲post 比人參考,可惜你是盲毛一名,一買即坐,如何做即市導航?我一向都承認自己是盲毛,不過做賺錢盲毛,寧做賺錢盲毛,不做輸錢高手。

      好彩你從未炒過期指,否則一早淹沒了,若果你跟我認錯,因怨一筆勾銷,我真心唔想見到有人輸,不過有些人我真係想佢輸。

      刪除
    7. 時慧勤兄,認錯?難道叫匯豐,渣打定Manhatten?因為利息低過6厘落佢面,本末倒置, 他以為自己真是宇宙最強? 陀鳥先生,上次偉哥大量比你再留低已經好好彩, 又厚面皮兼大聲夾無準. 佩服,佩服. 知否這世界有核心外圍,只係活在核心內圍就以為是全世界

      刪除
    8. 勤兄,我們的吉利又重新開始自己的道路 =D

      我呢期現金為上,都無乜心機睇股。

      刪除
    9. 係呀phone兄, 越來越多個five喇,
      我好少post買乜, 點解會有一次598? 咪賣個破碇睇佢出唔出黎, 佢真係坐埋位, 好玩. XD
      咁既然賺左錢, 補返598就無謂咁度叔啦, 大家都明乜事的.
      頭先指數郁得咁勁, 梗係做野先啦, 仲卦住吹咩.

      刪除
    10. 真正叻人何需認叻.....說得好

      佢平時冇乜成功感,所以先咁咋

      有圖有真相啦,講咁多做乜鬼,又要証明乜証明物

      刪除
  17. 高手! 好奇問一問, 你玩恆指期貨有幾多年經驗? 因為我都有玩, 輸多贏少, 慚愧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 千萬唔好叫高手,期貨市場深奧博大,我一向尊重期貨市場,年資多久同贏輸無関,我炒咗20多年,未遭滅頂還有些少進賬,如盲毛時慧勤所言,我只不過好彩罷。

      刪除
    2. Ng 兄,如果想增加期貨市場中贏的機會,有無d乜法門?或者有乜野書或網站係必讀,教賜教!

      刪除
    3. 我唔可以係偉哥呢個網誌推介別人的網誌,而且他們有時準有時又不準,你跟時他唔好彩你又坐艇做蟹,不過有幾個即市炒期指的博都不錯你自己去尋找。

      你可以先炒股票期貨,累積夠經驗兼獲利再炒指數期權,最後才炒期指,致富股票期權報價是免費的,睇唔啱冇心水冇心情,幾個月唔炒都唔使比報價費。

      炒期指就唔同,要用即時串流報價要比月費最少都幾百,炒期指十個人炒七個輸,因為對手全部質素唔同,唔同股市盲毛多,好多人炒即市,可以避開裂囗,因為過夜分分鐘裂口高開低開逃生無門,而且期指又要守紀律,錯卽是錯,唔同買股票盈富死守到返家鄕,心理和判斷力要求極高,以前我炒大期,依家只炒細期,不是輸到炒細期,而是心境已老,豪情不再,算有些寄托消磨時間。

      刪除
  18. 統計處昨公佈,今年首季食肆收益按年升2%至267億元,但快餐店受惠於市道差,市民「食平啲」,快餐店收益升幅達6.7%,表現「跑贏大市」;期內食肆購貨總額臨時估計為87億元,按年下跌0.5%。若扣除價格變動的影響,首季的食肆總收益以數量計則按年跌1.5%。
    按食肆類別顯示,中餐總收益以價值及數量計,分別跌0.5%及4.2%,非中餐的餐館總收益則升2.3%,以數量計跌0.4%。酒吧總收益亦下跌4.3%,惟快餐店則上升6.7%,數量計升2.5%,意味港人消費轉移至價格較便宜快餐店。
    341 moving up but why 573 moving down?

    回覆刪除
  19. 341是快餐,573不是吧。

    回覆刪除
  20. 偉哥,這個措施對港股殼股有利。
    不過港股行情差,估值低,都想留係A股上,唔想來香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 整體來說對香港殼股不是利淡的消息。

      刪除
  21. 有無師兄姐可以分享吓經驗, 大市趺左1千點, 大家會點樣評估咩價格增持自己手中股票? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會睇睇自己有幾多現金先,多既可以密D增持,冇乜既可能掉頭減持。

      刪除
  22. 0.78 沽了36,回返點現金等撈貨

    回覆刪除
  23. 以下是巴菲特對多個投資問題的觀點,雖然未必和港股有關,也可作同類投資的參考:
    http://www.bastillepost.com/hongkong/19788-%E9%99%B8%E7%BE%BD%E4%BB%81%E7%90%86%E8%B2%A1/1140619-%E8%82%A1%E7%A5%9E%E4%BB%8D%E7%84%B6%E7%9C%8B%E5%A5%BD%E4%B8%AD%E5%9C%8B

    1 仍然看好中國經濟

    巴菲特對記者表達了對中國經濟的一貫看好,和索羅斯等大淡友大異其趣。經濟學家對中國未來的走向的看法分歧很大。「 我對中國還是非常樂觀,中國經濟不會有太多問題。」

    2 美國經濟無問題

    股神被媒體問及對近期美國經濟增長「非常緩慢」的看法時,佢話美國經濟並不好,但卻也沒有那麼糟,雖然增長緩慢,但也沒有倒退。巴菲特認為,美國消費市道至今仍表現不俗,因此整體經濟雖然未見榮景,但也不必太悲觀。至於近期油價回升推高汽油價格,會否憂慮影響消費意欲,巴菲特認為現時言之尚早,等油價重上100美元一桶再說。

    回覆刪除
  24. 剛發現今早自己有買盤成交了:

    增持半注3828@0.86,原因主要都是博佢賣物業賣得成,帳面大賺之餘,也令公司淨現金差不多等同市值

    回覆刪除
    回覆
    1. 敢問偉哥,你經常提及增持一注半注,那麼如果你股票100%滿倉時大約係共幾多注?

      刪除
    2. 237一手要44000 3828一手系890 一注可以是1至N手 偉哥點答你吖哈哈哈

      刪除
    3. 靚c9妙答
      講左我心入面嗰句

      其實真係咁想知偉哥幾多本金?幾多身家? LOL

      刪除
    4. 幾年之前有朋友計大概係8M-10M,now可能多少少?

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    6. 我一直想問這個問題,其實偉哥和大家說買了半注,一注的時候,其實是佔全部資金的多少%?
      半注=5%, 一注=10%?

      刪除
    7. 以前其實講過,1注的注碼一般是資金的1%-2%之間,視乎信心而定。

      刪除
  25. 3399@4.52沽3000股3個沽,搞笑

    回覆刪除
  26. 忍咗好耐真係忍屎忍尿都好過忍佢認屎認屁小鳥扮麻鷹,活在自己圈裡有幾多一眼望哂,點樣自吹自擂都係豬八怪照鏡啦。
    八七年認識股票都現在有朋友問我輸定嬴,我答多數輸,不過到現在都仲玩緊同埋未用過股票嘅錢,因為唔等駛。
    都係唔忍喇入返注598放放氣先,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....豬八怪照鏡, 好中呢!

      刪除
    2. 第一次見你發脾四,唔通真係佛都有火?不過我覺得好好笑,好似一個斯文靚女講粗口咁。不過我都講句公道話,無論你幾有能力都好,做人謙虚少少始终會較受歡迎,身邊D同事,認叻嗰D永遠受人排擠。

      刪除
    3. derek,你知唔知道你上次老屈我?我忍咗幾耐?我話去過60幾個國家,你話我去過60幾個廁所,同馬道長一樣,我印度朋友跌斷腳我陪他去見律師打官司,他說他巴基斯坦朋友整親雀仔陪他見律師,不過他到我博追蹤我,所以我冇怪佢。

      刪除
    4. Derek兄
      消消氣,你隻1848今天很堅。
      而偉哥6128及320都係

      刪除
    5. 唔威你有病就睇醫生唔好亂吠,自己對號入厠都睇吓個屎塔啱唔啱你。幾十歲都就死仲喺度扮鬼。

      刪除
    6. 阿米兄,托偉哥福氣1848,6128都守得唔錯,320排得低仲未入返貨,不過見番1.06安信牌再出現即係有可能會再見低位。仲有隻1681買盤都守得幾好。

      刪除
    7. 唔威……你可否唔好再吹咁大好嗎?真的好難忍的,要認威就回家認吧,年紀大,又怕悶的,就搵你d印度朋友……學煮咖哩 吧

      刪除
  27. 635 形勢唔錯,但係宜家減租潮出現 apple舖收益會減少嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. No, long rental contract. But how the major shareholder want to do with the cash is another question.

      刪除
  28. 經濟通通訊社6日專訊》外地傳媒引述消息人士報道稱,中國首富王健林計劃將萬達商業地產(03699)的私有化報價在原有每股48元的基礎上提高10%左右,相當於約53元。按作價上調一成計,扣除王健林持有約五成股權,相當於萬達私有化作價上升至169億元。  該股仍在停牌中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻3699很利我,ipo時偉哥叫抽、孖展抽中賺了少少,稍后做後抽上70.xx,搭了轉順風車。申報利益,我月前在42.xx買了1000股、複牌要賣啦,是我全倉唯一賺錢的股票,買了三次也中矢。

      刪除
    2. 如果真係開53元私有化,復牌股價一定跌。

      刪除
    3. 大多人看53元私有化,復牌股價一定升到近53元,偉哥用逆思維看,想來想去終領悟原因。最驚是路邊社消息話加價,王健林已達心願股價回升,隨時以進為退徹消私有化。

      刪除
    4. 其實由始自終通告都是說不低於48元私有化,而且一開始已有傳聞是50多元私有化,但50多可以是51、52或者55、56元,所以如果是53元私有化的話,那其實並沒有加價,而是一開始時候的預期價位。

      53元私有化其實存在很大的不確定性, 以往的私有化例子, 當私有化存在較大的不確定時,在表決前股價一般都會比私有化作價有8-10%的折讓,所以我說出價53元的話,表決前合理的股價範圍是48-49元左右。

      刪除
  29. 原來4月29日至5月22日又係“水星逆行“周期,唔怪之得環球股市有大震盪啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種講法我會諗起名家許沂光。。。

      刪除
    2. 呢個叫謝X輝的在經濟5月5日寫的野, 看完之後絕對無法據之決定做好做淡, 過後係升係跌佢都係啱! XD

      以技術走勢分析, 恆指的短期走勢已明顯轉弱,原因是:
      第一,恆指於「水星逆行」的前一天在21654見頂
      第二,周二以大成交及大陰燭確切跌穿了多個重要支持,包括20天保力加通道中軸線及上升平行通道底線,以後者的量度跌幅計算,恆指有機會下試19550的目標;
      第三,MACD已回復明確的沽售訊號。
      縱然恆指的走勢已明顯轉弱,但昨日表現有望觸發短線反彈。恆指昨形成錘頭之餘,其底部亦剛好獲得50天及100天平均線支持區20410-20440支持。
      事實上,美股走勢亦有可能促使恆指在弱勢中作出反彈...

      刪除
  30. 之前有人講過妖股2326
    今日大跌 要小心啦

    回覆刪除
  31. 1800,近上次低位8.8x買入,冇買正股,用左call。

    回覆刪除
  32. 早左個幾星期清倉,仲以為今年不會Sell in MAY。
    如果次堅插過20000點... 會有排捱,要撈的可以趁低D既大位撈,現在雞肋位,一動不如一靜。

    回覆刪除
  33. 剛首次買入2368@$1.94,未知偉哥會否認為下半年業績與你原初預期會有很多差別,自己感到市場似乎對其下半年業績及衍生工具虧蝕有很大擔憂。(自己最壞打算是10-15%的下行及止蝕空間)

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺上Nike今年氣勢唔夠Adidas強, 所以2368走勢亦跑輸3322。

      刪除
    2. Adidas d鞋炒到過萬,還大把人搶貨。

      刪除
    3. 我買入只是博市場看得過淡或下半年業績有些少驚喜,最多博約30%回報。

      刪除
    4. NMD 效應?Adidas 2016 首季業績創歷史新高

      Adidas 最近發表 2016 年 Q1 首季業績報告,總收入達 5.48 億美金,較去年同期高出百份之十七,整體平均升幅達百份之廿二,創下品牌最高收入的單季紀錄。除了 Adidas 報捷外,子公司 Reebok 亦較去年同期上升百份之六,Adidas CEO Herbert Hainer 表示,品牌在北美地區表現極佳,代表市場正在改變,相信是由於去年準備的 Yeezy、NMD 系列的回報。藉著在 球鞋市場的強勢,Adidas 決定出售旗下高爾夫品牌 TaylorMade,以集中資金投放在球鞋科技上,看來 adidas 會陸續以新驚喜滿足支持者!

      刪除
    5. 2368我最悲觀的估計是全年只有1.3億的盈利。

      刪除
    6. 偉哥的最悲觀的預測即是EPS大約0.25
      現價是7.7 PE
      應該無咩下跌空間了

      刪除
    7. $1.3億真係好悲觀,連上年度下半年的業績也保不住。曾廣標則估下半年業績可以維持到,即全年約賺$1.58億。不過現在公司似乎不發盈喜,全年只賺$1.3億也非不可能。若真如此,又粗略以8倍PE作為估值上限,此股目標價最壞可能要下調至$2.08。

      刪除
    8. 異常的天氣 + 仍未有盈喜,暫時作最壞的打算先。

      刪除
  34. 回覆
    1. 記唔記得上次急升之後宣怖失敗,今次咪掉返轉囉,坐穩喇。

      刪除
    2. 諗緊接唔接飛刀,好緊張好刺激
      利伸:成本1.2

      刪除
    3. 沽壓不算太大 現時5M vol 係平時一倍
      但如果穿裂口真係要小心
      好想追貨 但投機股 注碼控制風險 忍手忍手

      刪除
    4. 今朝止左蝕 1.21 輸左4格

      刪除
    5. 122加油。。。如果賣得出我即刻去幫趁買返件恤衫

      刪除
    6. 今日殼股被洗,1123都大跌

      刪除
    7. 有冇波幅王出黎say句hi
      122365426839坐到C忽大左兩圈 122跌返去1月底嘅價 但都叫做有過波幅 其他幾隻兩三個月的波幅都唔過10% 掌握唔到買賣的timing好弊 orz 希望偉哥與chings分享多d經驗

      刪除
    8. 尾市都忍唔住手入了122 @1.1, 426@1.32~
      只能說, 大家從披露易所知道有關賣盤既資訊是沒有變化~
      知道的是122下星期會明朗化, 365 下星期會開股東大會, 426 要等多一個月~

      122是春江鴨收到風, 還是市場對殼股的憂慮過敏? 呢刻冇人知
      故勿論如何, 上年6月第一次賣盤確有堆春江蟹收錯風而中伏~

      零售業前景不明朗化,本業又沒什起色,
      大少第二次再唔賣,再假賣盤,下次仲有冇人信?
      另首次潛在買家的三千萬都退還唔到, 是否莫財?
      不要再狼來了.....

      刪除
    9. 我都未沽,或者帳面仍然唔使輸,唔係太肉緊。

      臨近限期又沒有消息,大家都當沒有消息就是壞消息,所以偷步沽貨吧。

      刪除
    10. Wai Gor ,近年是暫未有第2次賣盤失敗的例子?
      如果是真, 我覺得122 未必有事.

      刪除
    11. 很多隻殼最後都成功,抄到飛天,希望122都成功吧!今日都忍吾住捞左……

      刪除
    12. 第二次賣殼 + 大額不可退回按金,我自己是選擇繼續博到最後。

      上次詐糊可以是炒高後再公佈壞消息,有此先例我自己不會被今日的股價大跌嚇走。

      不過我個人是承受得起賣盤失敗、股價跌回0.9元的,大家要自己衡量能否承受得起這風險。

      刪除
    13. 而家都1.1喇,跌到0.9都吾係爭好多……但成功就去到1.8,当然等等等……就算今次失敗,個人都觉得總会賣,好似1991,1386...

      刪除
    14. 最新例子是557,第二次賣殼又差不多搞掂。

      刪除
  35. 122開始比人狂沽,但我都係無走到.

    回覆刪除
  36. 大少又翻艇。。。。。。。。。?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會估係..唔敢撈
      呢類股目前只有365應該最安全..

      刪除
  37. 禮拜尾,今日咁順灘一直跌落黎,平埋D淡倉,又可以休戰一下。

    回覆刪除
  38. 請問偉哥尚有持3322嗎?世界盃將至,目標價將會是多少?

    回覆刪除
  39. 2317果然夠实力,逆市上升

    回覆刪除
  40. 今日入了420 0.89, 271 1.52

    回覆刪除
  41. 426真的要等到六月底公布业绩的时候才有消息吗?真是漫漫长路呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在是業績期前的禁售期,所以有好消息的話也只能是業績公佈之後的事。

      刪除
  42. 港股真強!強仔升少過人、跌就快過人、外資期指提款機、大媽不認人、幾面不是人、散戶要反省重新上路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股是垃圾, 最好還是放棄港股, 只有少數人能賺錢

      刪除
    2. 黃國英最近多次呼籲港人放棄港股, 全身投資於美國!
      你跟著他做了嗎?

      刪除
  43. 我通常在淡市時為自己壯膽:

    http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm2.aspx?fn=298758&sa2=ns&sid=29500102&corpn=Road+King+Infrastructure+Ltd.&sd=14%2f05%2f2015&ed=04%2f05%2f2016&sa1=cl&scsd=06%2f05%2f2015&sced=06%2f05%2f2016&sc=1098&src=MAIN&lang=ZH&

    母公司惠記610於2016年5月4日在場內以每股6.3港元買入200萬股路勁1098。

    惠記現在持有303,034,428股路勁(40.95%股權), 應該顯示母公司看好路勁的前景, 我估計增持行動將持續多年。

    路勁雖然不是特別突出, 也算正正當當做生意, 對內地房地產和高速公路具有豐富的實踐經驗, 因此能夠穩定地發展壯大起來!

    順便說一句, 根據我已經得到信息, 由於路勁沒有足夠的流通量, 今後極有可能會放棄回購, 方便母公司增持。

    回覆刪除
    回覆
    1. 場外吧,場內當日最低成交價$6.41

      刪除
    2. 肯定是"在場內以每股6.3港元買入200萬股路勁1098", 交叉盤的價格不會包括在高低範圍裡面。

      請參考表格註釋17:
      http://sdinotice.hkex.com.hk/di/NSForm2.aspx?fn=298758&sa2=ns&sid=29500102&corpn=Road+King+Infrastructure+Ltd.&sd=14%2f05%2f2015&ed=04%2f05%2f2016&sa1=cl&scsd=06%2f05%2f2015&sced=06%2f05%2f2016&sc=1098&src=MAIN&lang=ZH&

      刪除
  44. 開玩笑:

    模擬台灣古龍所說“手中有股,心中無股!大跌市,不會怕,不會賤賣股票!”

    他還會說“心中有股,手中無股!大升市,不會急於想賺錢,不會賣出全部股票!”

    終於修成正果,把股票當作生意看待,經營幾十年,甚至幾代人!

    香港老一輩都是養二五仔, 養了四五十年才變得非常富有,足夠養妻活兒還有豐富剩餘!

    這是我努力的方向!

    回覆刪除
  45. 2368「董事會會議日期」都出公告了……參考過去兩年慣例,或許真的沒有盈喜了……

    回覆刪除
    回覆
    1. 不一定的, 3322都係打破慣例

      刪除
    2. 2368今年出董事會會議日期的公告的確早左好多,未知是禍是福。

      刪除
    3. 可能突然發盈喜都未定

      刪除
    4. 3322 好似雪球個邊有人send 信去公司問 再出盈喜
      2368 會唔會又係唔問唔出

      刪除
  46. qihu破73,有冇勇士接貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我排了很低的價格, 博有孖展客被迫斬倉。

      刪除
  47. 3626

    主要從事服裝標籤及包裝印刷產品製造及銷售商 HSSP INTL (03626)已於今日中午截止公開發售,市場消息透露,其初步已錄得逾2180倍超額認購,成為今年新股「超購王」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現金抽了5萬股, 博中一手及升50%以上。

      用孖展的話,可能都係白做居多,甚至可能要蝕息。

      刪除
    2. 我都是現金抽,兩個戶口1個抽8萬股、1個抽9萬股,不過咁難抽,預左唔中。

      刪除
    3. 現金抽了6萬股,$50手續費當買六合彩。

      刪除
    4. 兩個戶口都是你名?唔會重覆申請嗎?

      刪除
    5. 用兩個不同人名戶口申請,例如用埋太太的帳戶。

      另外,呢種情況要搵D用黃表申請都唔使手續費的券商,連50元都慳返。而家都有好多券商如果自行網上申請的話,不收手續費的。

      刪除
    6. 哦,原來手續費都有得慳返。

      HSSP最終吸引逾2萬人入飛,錄得逾1200張「頂頭槌飛」。

      刪除
    7. 現在有不少券商是現金抽新股不用付手續費的,如果要付50元手續的話,我不如拿去買5注六合彩博一博好過。

      刪除
    8. 之前考慮轉錢出入麻煩,所以一直經銀行買賣已多年。今天被偉哥點醒要決心開戶了!哈哈。

      刪除
    9. 我不覺得偉哥風趣,買六合彩係偉哥係認真考慮那五十元怎樣以最大效率以小博大的結論

      刪除
  48. 偉哥,想問下如果見到某隻證券的貨由securites in ccass 轉入 not in ccass, 通常會係乜野原因? 麻煩晒

    回覆刪除
  49. "內地微信有信息流傳,中證監主席劉士余提出「要暫緩中概股國內上市」,包括回歸借殼、重組、IPO均可能設限制、金融類借殼將全面收緊;昨日內地媒體《華爾街見聞》更引述券商人士透露,中證監於3月底曾跟個別的券商負責人及人大法工委代表探討過是不是要對借殼降溫,其中討論到中概股高溢價私有化,而回歸A股時又再溢價,「有些坑A股公眾股東的感覺」,因此未來借殼的總體趨勢肯定要有所收緊,但對優質企業應該影響不大。"

    回覆刪除
    回覆
    1. 境外中資股回歸A股擬設限 高溢價上市「坑股民」 惹中證監關注
      明報 2016年5月7日
      http://www.mpfinance.com/htm/finance/20160507/news/ea_eaa1.htm

      刪除
    2. 偉哥的國內消息真的靈通,但奇虎照計也沒有後路可退,套利也應該是穩陣的。

      刪除
    3. 其實很多時候國內的消息都是通過微信的朋友圈迫你聽的,也不是什麼靈通的消息。當晚美股未開市前已開始有朋友將消息流傳。

      刪除
  50. 恒大69億售盛京H股予華置
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2016/0506/LTN201605061308_C.pdf

    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160507/s00004/1462556912406


    盛京銀行H股市價 11.92港元
    上市日期 29/12/2014
    上市價 (港元) 7.560 元
    每股盈利 (人民幣) 107.000 仙
    每股派息 (人民幣) 28.000 仙
    每股淨資產值 (人民幣) 7.119 元
    市盈率(倍) 9.410
    周息率(%) 2.780
    股價/每股淨資產值(倍) 1.4144


    998 中信銀行H股市價 4.63港元
    上市日期 27/04/2007
    上市價 (港元) 5.860 元
    每股盈利 (人民幣) 88.000 仙
    每股派息 (人民幣) 21.200 仙
    每股淨資產值 (人民幣) 6.791 元
    市盈率(倍) 4.462
    周息率(%) 5.410
    股價/每股淨資產值(倍) 0.5782

    華置127寧願買市賬率1.42倍的盛京銀行H股, 但不買價格便宜一半以上的中信銀行H股(市賬率0.58倍), 真是怪事年年有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大D會成員的交易,你是不可以以正常人的角度去理解的。

      刪除
    2. 盛京size細,同恒大又係同鄉

      刪除
  51. 请问偉哥,如果公司回購股份,回購的股份一定会注消吗?

    回覆刪除
  52. 952今晚沒有出更新,理論上最遲明早應該要發出每月的情況更新。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢D每月更新,咪最多又係話繼續傾緊嗰D講左等於無講既費話,會有重要線索既咩?

      刪除
    2. 952會否來過開市前停牌?

      刪除
    3. 奇怪在952到了9:15分都沒有動靜,真係未見過沒任何公告

      刪除
    4. 上個月的每月更新就提供了很有用的訊息。

      遵照收購守則規則3.7,公司將每月發出公告列明上述磋商之進展.....但今個月沒有作出每月更新,又沒有宣佈磋商已終止,情況罕見。

      刪除
    5. 可能一陣間用股價來話我地知

      刪除
  53. 不一定注銷,有些會做花紅、獎勵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 按回購授權,以"回購"名目買入的股票一定要注銷,不可以作為其它用途。

      刪除
  54. 請問一下如果個大股東突然將無放係中央的股份放晒入去有咩啓示,果隻本身係殼股黎

    回覆刪除
  55. 回覆
    1. 半個鐘沽左2M貨 都幾多下 如果繼續咁沽
      一係有人被斬 一係就春江鴨

      刪除
  56. 偉哥,122咁跌法,請問有咩啟示?):

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。