置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2016年1月14日 星期四

"橋"不怕舊





基本上大家都知港元聯繫匯率經過多年的考驗及改進,已是固若金湯,狙擊港元最終都是徒勞無功,但仍有人有此意圖,真正目的是什麼? 

又是用97年那招事先沽空期指,然後扮狙擊港元,以壓低股市來平淡倉獲利嗎?

似乎醉翁之意不在酒。



265 則留言:

  1. 前幾日都係7.750x依家7.7894真係又唱舊歌?

    回覆刪除
  2. 接著一二個月,股市應該會好多波幅,大家要系好安全帶

    回覆刪除
  3. Thanks版主
    用10注買法
    相信會安全些

    回覆刪除
  4. 呢d市最好關燈食麵,今日又去左上野的一蘭食麵,水準依然保持,只收¥910。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一千都唔駛真係平過香港,捱埋下星期到我去食麵囉,哈哈。

      刪除
    2. 未去過 好似一格一格好逼好窄
      朋友約春節去日本玩 佢系1年坐底去1-2次的 對日本咁有情意結 吾明

      刪除
    3. 去日本買平野溝溝貨是一個不錯的選擇。

      刪除
    4. 日本係一個去唔厭,同會上癮的好地方。

      刪除
    5. 尋日去左銅記食, 真心覺得同日本有分別
      香港個間用辣粉, 食落去會"LA"喉==

      刪除
  5. 謝謝偉哥,個人好同意,見唔少香港傳媒仲猛煲,唔知係佢地水平低,定係做有心人的喉舌,今時今日一些傳媒真係不知所謂

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港傳媒只係報導事實, 港水單日跌幅十三年最誇係事實, 點解係水平低/做有心人的喉舌? "用97年那招事先沽空期指,然後扮狙擊港元,以壓低股市來平淡倉獲利"你都係估估下吧?

      刪除
    2. 我上面話認為"一些"不知所謂,唔好以偏概全,部分的確只如實報導,但部分就加鹽加醋,唔駛我教你點分吧?經過呢幾年,市民有幾相信報報導,各人已有自己把尺,唔想在此爭論了,講完

      刪除
  6. 胡潤:內地千萬富豪投資首選股票

    胡潤研究院發布《中國千萬富豪品牌傾向報告》稱,調查顯示國內富豪首選投資類別仍為股票,其次為房地產及固定收益。而最受青睞的國內私人銀行排名中,招商銀行(03968)連續12年蟬聯首位。

    胡潤研究院去年對458位個人資產在1000萬元人民幣以上的中國富豪,進行一對一的調研,為胡潤連續12年發布該份報告。

    路透引述該報告指出,由於中國富豪的資產配置正往多元化及合理化的方向發展,原本關注低風險、固定收益類的投資項目,現在也開始逐漸嘗試高風險、權益類、有波動性的產品,例如股權投資基金(PE)。

    報告稱,中國富豪目前超過七成的錢放在銀行,存款佔整個資產配置的比例為38%,餘下的則投入股市、房地產和投資實業。

    報告表示,對於未來兩年的中國經濟,超過8成的受訪者持樂觀信心態度,但只有27%的受訪者選「非常有信心」,上年比例為35.8%。

    在最青睞的國內私人銀行排名中,招行排首位,工行(01398)及中信銀行(00998)則排第二及第三,而中國銀行(03988)則由第二位跌至第五位。

    回覆刪除
  7. 19800 加注 揸期,睇到19950

    回覆刪除
    回覆
    1. 點呀?憑你咁嘅心理質素學人炒期指,只有做炮灰。

      刪除
  8. 陳啟宗:現時香港樓市是25年來最健康 (16:06)

    恒隆地產(0101)主席陳啟宗出席活動時指,現時香港樓市屬25年來最健康,香港樓市波幅較大,即使樓價下跌15-20%亦屬司空見慣,仍算平穩發展,認為香港樓市短期內不會倒塌。他又指,現時很多地產商的借貸不多,甚至零負債,即使樓市見底「周地血」,但大家都有錢,笑稱「就算見底到未必到我買」。

    對於特首梁振英的房地產政策,陳啟宗表示完全認同。他指梁乃地產業出身,十分注意香港經濟的好壞,一定會供應大量土地,每年帶來2、3萬個房屋供應,令樓價回復平穩。

    至於樓市應否「減辣」,他表示:「如果我是陳茂波唔會減辣,唔駛咁急,睇定D先,仲係好貴。」
    當被問及會否支持梁連任,他笑指:「唔駛問阿貴,答案好明顯啦。」
    記者:溫婉婷

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信梁振英99%連任!

      刪除
    2. 梁振英連任基本上已成定局,除非有重大變數!

      刪除
    3. 我相信如無意外,係會下跌15-20%,即係假設現在巳係最壞時刻.

      刪除
    4. 呢句野點解同小家佬講個句"A仔係全世界最透明" 一樣, 之後點, 大家都明吧

      刪除
    5. 亞爺要奴才...不要人才.

      刪除
    6. 梁振英都算有心做返D野,不過怎做都係有人唔鐘意姐。

      刪除
  9. 僅供參考:

    退休後我怎樣讓錢為我而工作(一)
    http://cpleung826.blogspot.hk/2016/01/blog-post_6.html

    退休後怎樣讓錢為我而工作(完結篇)
    http://cpleung826.blogspot.hk/2016/01/blog-post_14.html

    回覆刪除
  10. dear wai gor

    謝謝分享,但並不同意你的說法

    HKD 轉弱主因是

    1) RMB 大陸動用外儲出手,回穩,RMB---> HKD switching 大幅減低,HKD 需求減少

    2) 國際資金持續流出新興市場(可望下EEM , 亞洲貨幣既弱勢),資金持續從HK流走

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都好,一見到港匯如此異常大跌,很多人第一感覺就是有人要興風作浪。

      "香港實施聯繫滙率逾32年,昨罕有單日大跌,有外電報道,炒賣港元脫鈎的場外期權交易突趨活躍。據彭博數據統計,市面的外滙期權價格顯示,至今年底港元跌破7.75至7.85範圍的機率達27%,較去年底同一計算方式增加17個百分點。事實上,港滙過去4年一直處於7.8以下的偏強方,更多次觸及7.75強方保證,但自美國去年加息後,港滙正逐步轉弱。"
      http://invest.hket.com/article/1185703/%E6%B8%AF%E6%BB%99%E5%89%B526%E5%B9%B4%E6%9C%80%E5%A4%A7%E8%B7%8C%E5%B9%85%20%E6%81%90%E7%BA%8C%E8%B5%B0%E8%B3%87?dis=pd&pdlist=srap001

      如果只是一個正常的資金流走,昨日金管局也不需要在黃昏急急發聲明,說沒有必要和意願去改變聯繫匯率,大家見到金管局因應形勢發這聲明不會覺得奇怪嗎?

      刪除
    2. 如果資金係持續大量流走, 金管局的總結餘數字會睇到, 每日更新, 透明度幾高下

      刪除
  11. 就是簡單的供求關系,不需太多陰謀論 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是,我都不認同陰謀論。壓低收貨可能是其中一個附帶效果,但走資是真的,主要市場是歐洲同日本,有幾隻大funds準備inception。

      刪除
  12. 主要係幅度問題,
    身邊好多朋友都覺得經濟向下緊,
    美國加息要逼死中國,
    人仔貶值中國就黎玩完,
    之後全世界都唱緊就要股災架喇,
    但係中國仍然有增長,
    美國經濟轉好會帶動全球消費去存貨,
    由奢入儉難,中國人存款比例仍然十分高,
    現在只係過份反應,
    靜心期待下季成績表。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕的是just the beginning第一季不敢看好RMB not stable外資不投資進去

      刪除
    2. 我怕油價大跌令到相關行業出現破產潮

      刪除
  13. 醉翁之意實在 壓低收貨?

    回覆刪除
  14. 164 配售250億股,每股3.2仙 手法同36一樣.但今次睇黎配到....又係大規模低價配股.
    如果係散戶入左就慘了.
    YODAPHONE貴為俄羅斯國寶果然炒作空間好大.
    164算不算賣了殼偉哥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次配售代理不是用與楊生合作無間的金仔就有些奇怪。

      刪除
    2. 我覺得澳門一派實力也很強的,今次係同俄佬DEAL,未必係金仔強項,金仔係國內人面強而已.

      刪除
  15. 想問偉哥一個問題:成日起報價機見到 投資科技 起d股票排晒隊,但起ccass又搵唔到佢地持股
    唔通佢地只係排,唔買?定係收市前放晒?定係有第2個名起ccass 度?
    謝謝~!!

    回覆刪除
  16. 5%資金入左隻, 可以瞓覺了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美市我都係03年至開始留意, 唔敢班門丟斧, 但係識我既人知我未收市唔會瞓。XD

      刪除
    2. 我識你係過街老鼠
      係到既人多數討論/分享/跟隨偉哥既股票
      我只見睇到你係到放火 馬後炮

      不過我真係好欣賞你
      亦都好想學到好似你甘
      因為厚顏無恥既人係最無敵
      可惜我無呢個本領

      刪除
  17. 近日亮點只係無人認購既新股,炒鬼有著落的,其他股票就難玩些,
    都係個句,老散死哂,淨番落既都係高手,搵食自然難,大牛市時4元5元之間,
    有大陸人當一個價位買賣.....今日戲碼都係LBJ VS SPURS 睇下不敗主場會否被破

    回覆刪除
    回覆
    1. faistock兄係咪預期仲會跌

      刪除
    2. faistock兄的尖頂論受教了,以尖頂下行的幅度睇,依家都未是底吧?

      刪除
    3. 至於會否再跌,睇技術走勢大有機會,就算不跌,都一定無上一次個反彈力度,
      即係20400升到23400,鐘擺定論,上年4-5月係一個極端,現在去到另一邊極端都未知,
      不過想發番去升個邊就真係天方夜談.....

      刪除
  18. 592尋日發盈警,依家跌幅好可能排首位,其實尋日仲有好多股發盈警,舊年買呢隻股本來我都有不少利潤,只不過想睇埋業績,睇下有冇特別息派,令人驚喜,不過公佈業績走哂様,令人非常失望,我已經走哂,只能賺餐茶,業績差懶佔中関係,不過佔中已經過去年多,事實香港零售業已步入寒冬,有排捱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 零售股冇得玩,過去幾年派息高唔等於來年唔會減派息,情況同扮靚股1161一樣。

      刪除
    2. 零售業應該過完年有結業潮和失業潮,而且又去唔到存貨,李+乘都講多行業經營較困難,所以冇運行

      刪除
    3. 已預料營收會減少而且可能會比H&M, UNIQULO 等跌30%更差,但業績走樣8-9成則令人極度失望

      刪除
    4. 零售飲食消費同酒店冇得玩.上面限制左自由行,香港無咁迫係好事,但零售飲食消費同酒店就好難返身.

      刪除
  19. 2015年3-4月咁快dd報紙就話牛市,而家唔覺話熊ge,定我睇漏左

    回覆刪除
  20. 現在出現總總所為危機,感覺都沒當年歐債危機高峯時咁驚,港股無理由穿萬八,穿萬九機會就大,現在等待淡友最後一擊,看看淡友要殺落乜位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年28000人人話牛市一定上三萬好消息不斷放大,之後不用多說。現在情況似倒轉壞消息不斷放大又話會殺落1萬7千幾,其實現在是不是大型上落市不是牛不是熊,最終如何一季後看看。

      刪除
    2. 現在最大的危險我認為係油價及商品價大跌可能導致企業連環破產

      刪除
    3. 如果你由上次大時代到依家都未沽貨, 仲唔係熊市?

      刪除
    4. OK Fribon 呢個講法較接近大戶要做既劇本

      刪除
    5. 本身我都蝕住走,現在已不是前幾年的牛市了,如果市場係好的就應該反映出來,起碼反彈有力先得,只知道壞消息已經是事實不是作出來而且在慢慢反映出來,環球經濟已經轉差影響既骨牌效應.

      刪除
    6. 連環破產果個係大衝擊麻, 人民幣下跌, 經濟下行果D比較溫和, 要走還是可以走
      比較多聽到後者, 少聽到前者, 但我覺得前者恐怖好多

      刪除
    7. 另一面看,油價及商品下跌,其實很多企業受惠,因成本下降。而人民幣下跌,亦增加內企出囗競爭力,應該會取得較多單。

      刪除
    8. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    9. 認同阿米,18000應係鑽石底
      經濟差還差,但估值已經夠晒低去反映

      依家其實同08年中海嘯時差唔多,本身都可能跌得差唔得
      係驚中國政府忽然自己推跌個市,爆D金融危機出黎(08年冇人估到Lehman Brothers竟會失救)
      今次如果爆,估會係債市出事先

      刪除
  21. 今天股市都不反彈
    真令人失望
    這個新年很多人都不會開心

    回覆刪除
  22. 個市應升不升, 真係要走貨啦, 日日陰陰跌等你唔捨得走, 但一直咁跌加埋就好和味.
    利申: 剛入了put輪, 第一次5位數字玩呢d

    回覆刪除
    回覆
    1. OK Fribon2016年1月11日 下午12:06
      等候短線超賣加恐慌形成, 現階段斬手指, 全部股只買入時息率低過6%的股全斬

      齊齊喊住斬手指啦

      刪除
    2. 上年個大時代咁快玩完到依家跌到PK, 成套劇個過程好似都係呀爺一手包辦, 但就一直入外資數!!!! 究竟係咪有陰毛? 唔通本來想用七傷拳打美帝, 卻打死了自己?

      刪除
    3. 中國改革之路的陣痛啦
      拎3萬億出泥救市, 屈人買貨, 唔俾沽, 到溶斷, 好多野都反映內地係見步行步, 唔對路先算的態度
      但中國始終已經左強國, 改革完之後實會牛返架啦, 不過睇你有無彈藥留到果時

      刪除
  23. IGG好強勢下去翻上年2-3月個價

    回覆刪除
    回覆
    1. 我觀察明單中都有留意IGG亂世走強,唔通有好消息跟尾

      刪除
  24. 雖然拗底都走去撈底如果建立底中或完成700應該會係第一批跑上既成份股
    昨天沽恒指熊買入700牛

    回覆刪除
  25. 打聽到2368一些情況,與大家分享下:

    1. 大家最擔心的人民幣accumulator已於上年底平左倉,下半年會有些少一次性虧損入帳,但數目不會過千萬。

    2. 羽絨佔其上半年收入約15%,下半年就冇乜;

    3. 因應今年異常暖冬,如果客戶存貨上升,有可能會影響明年的訂單。實際情況要看季尾客戶去存貨的情況如何。不過他們不擔心產能會出現過剩,因為即使受影響較大的羽絨減單,他們仍可以增加其它品牌或產品的訂單,其次印尼廠擴產已差不多完成,資本開支不多,只有2-3千萬元左右。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年異常暖冬對他們沒有影響就一定是假的,始終他們生產寒衣為主;NIKE的產品還好,只是長袖衫、外套、風褸為主,一般秋冬天氣都合穿,但NORTH FACE的羽絨就問題大D。

      等到3月底今年秋冬季的訂單就會塵埃落定,到時再打聽下。

      刪除
    2. 多謝偉哥分享, 竟然有內幕人士同你分享消息

      刪除
    3. 咁又唔需要立即加注,因為實際情況仍未明朗。

      還是因應市況,採取分散注碼、分段吸納的策略吧。

      刪除
    4. Hi Michelle, 你是之前在雪球和我聊過的Michelle嗎?

      刪除
    5. 謝謝分享,經過今年暖冬很多賣冬季時裝都叫救命,一早開始大減價去存貨,冬季他們不輸已偷笑。2368幫幾隻品牌生產,羽絨佔小部分,希望其他部分補番

      刪除
    6. 唔係 我無係雪球出沒~

      刪除
    7. 謝偉哥 睇左雪球同谷歌左i kill u later都系吾明佢的殺傷力 有冇師兄可以至簡單的語言科普下?
      人民幣accumulator是否系合成TRF?
      “。。。當中「Long Call」嗰部份係有knock out機制,即係當人民幣升到某個水平之上,TRF買家賺咗一浸之後,成個TRF合約就會終止,如果人民幣升幅仲未觸及終止合約嘅水平(行使價),但係有錄得少少升幅,呢張TRF合約都可以俾到「行使價減現價」作為利潤。。。 合約同時包含大量「Short Put」部份,比例遠遠高於「Long Call」部份,就係TRF當中大量「Short Put」嗰部份,當人民幣匯價大跌嘅時候,就會觸法大量Short Put被發行商行使,TRF買家被迫接貴貨,佢地又要立即realize損失,會令到相關貨幣跌勢一發不可收拾。。。”

      好深奧 --(˙<>˙)/--

      刪除
    8. dear wai gor

      thanks 2368 update!!

      刪除
    9. FC9,以下數字是假設,升唔穿賺息(1-2%),升穿(5%)即knock out,賺差價,跌穿要雙倍或多倍接貨

      刪除
    10. 3813今日既反彈好強,2368希望都有返D起色

      刪除
    11. TRF可以是當成是option咁睇,以CNYUSD TRF為例,plain vanilla是最普通的,期限普遍為24個月,定一個strike price,如6.4,咁如果你是睇好CNY,只要CNY不貶低於6.4,你就有個payoff收一個既定金額,每個月計。相反,如果CNYUSD是6.5,你就要補水(6.4-6.5)。當然,呢個product是可以structured,如加upper limit,槓桿(e.g. 2x=(6.4-6.5)*2),callable option即提早贖回。其實是accumulator的一種,殺傷力在於一旦out of money,你焗坐同輸,有槓桿輸得仲金。
      中英夾雜,唔知點英轉中。之前有玩個,仲走去玩埋單買option(食個volatility premium)而非成張contract,諗番都怕怕,因為太政策,阿爺做莊。

      刪除
    12. 謝謝長投與Raven 好複雜吖
      谷歌左嗰簡單解釋 http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140226/18638345
      如果不少企業用佢黎對沖滙兌風險 我地如何得知?邊樹會提及2368持有350萬美元accumaluter 。。。上年底平左倉虧損2000萬港紙。。。

      刪除
    13. Re FC9: interim report

      謝謝偉哥。偉哥估計下半年可以維持6成派息比率嗎?

      刪除
    14. 全年計維持6成派息比率沒有問題,尤其是今年資本開支也少。

      公司在前幾年因為同時增加兩間新廠,搞到盈利大幅波動,所以之後如再增加產能,會一步一步來,不會再好似之前咁急進,也影響股價大幅波動。

      而且公司近兩三年發展策略是改善BOTTOM LINE為主,所以大家見到呢兩年毛利率及純利率一直在改善中,而2016年仍將重點放在BOTTOM LINE; 等BOTTOM LINE提升及穩定下來後,過多一兩年再著手TOP LINE。

      刪除
    15. 鷹美毛利率同申洲國際始終差一截,係咪因為規模效應?定係產品唔同?偉哥點睇?

      刪除
    16. 偉哥點睇? x2 (記得偉哥有研究過2313)
      其實我好都想知申洲點解可以做到咁多年都咁好純利率,雖則佢是接近一條龍(vertical integration),下游搵到錢(Nike,Uniqlo),越南投產減成本等。

      刪除
    17. 不知當年車手網的網友記唔記得,我2008年重點持倉的幾隻股當中包括申洲及長城,當年有慧眼買中兩隻日後的股王,但是郤沒有足夠的功力及定力去長線持有。

      申洲做到咁好,其實大家都講左佢的優勢出來: 一條龍,上下游一齊做,再加上規模效應,而且管理層也很好。

      不講大家可能不知,鷹美和申洲的老細私底下原來關係不錯。

      刪除
    18. 記得偉哥當時選申州,只是大約兩元左右⋯⋯

      刪除
    19. 下隻股王一定係3399....

      刪除
  26. 回覆
    1. 大戶收夠貨?選今時不好氣氛下炒高?不過佢炒高都好,很多貨未走,小一隻破底驚嚇。

      刪除
    2. 不是~`留意下係輝立係度推高出貨~買賣盤都係輝立`買盤比輝立放大左, 但沽盤也是輝立在出貨~估計佢係1.7左右入晒就推高自己走‵

      刪除
  27. 日日陰啲跌真係磨滅人意志

    回覆刪除
  28. 偉哥
    舊愛822亦是亂世走強,唔通業務有好轉,有否留意?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲叫亂世…佳…人…啊!
      我冇留意…亦冇貨.

      刪除
    2. 冇留意,估都係炒賣盤居多。

      刪除
  29. 回覆
    1. 基本因素目前看不到有什麼轉變,變的是市場給予的估值。

      如果說以前15倍pe是合理估值,那因應大市大幅回落,可能現在是12-13倍也說不定。

      市場情緒係會影響估值。

      刪除
  30. 如偉哥所說,狙擊港元最終都是徒勞無功.
    香港聯繫匯率一定不會因為狙擊而改, 過去10年資金流入超過1萬億港元, HKMA發票據吸納. 資金流出只要相反做即可. 極端來說, 就算資金流出超過1萬億港元, 港元有超過120%美元backup, 根本不會影響港元的地位,即如97-98年因外匯儲備不足而脫鈎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有趣問題: 會有一日脫勾嗎?

      刪除
    2. 有朝一日就難說, 不過短期內應該就唔會

      刪除
  31. 1556昨日在$0.3交易15000股,今天希望能跌破$0.3, 最好直截了當地跌到$0.28!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 只需要少量的股票三到四球就可以直截了當地沽到$0.28, 做出新的最低價!

      刪除
    2. 1556都算聽話,已經做了新的最低價格$0.295,$0.3交易1.625M股,$0.295交易75000股。

      刪除
  32. Hi 偉哥 早兩篇你有提過累積期權
    我想問 邊到查到 該公司 有否做此活動

    回覆刪除
    回覆
    1. 看年報, 有參與什麼衍生工具通常都要披露的。

      刪除
  33. DPZ Blog:

    這次人民幣下跌,許多高官出來說人民幣沒有貶值基礎,市場不能憑空猜測,都是在試圖解釋國務院或央行高官的話,信了他們的話都中招了。周小川這一次沒有就匯率問題出來說話,他大概不想做被人罵的事。

    人民幣可能貶,大約一年前就有預兆了,銀行就推出了人民幣的「ACCUMULATOR」,特別是銀行企業部,用小小好處當餌,釣客戶上鈎,很多人輸得很慘,外匯是槓桿很高的投資 (至少十倍),風險非常大。

    長年期的,高槓桿的,衍生投資工具散戶要盡量避免。

    回覆刪除
  34. 除1173外,香港零售股有种低处未算低的感觉,好象去年的赌股,跌了很多,但还可以跌更多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個較為同意,賭股跌幅以陪數向下,真是慘烈,看來今次輪到零售股了,592中期純利跌80-90%,已經開始反映問題比想像中大....其他同行都難以維持......

      刪除
    2. 825要考虑清楚,跌很多不一定代表便宜抵买。网购的发展趋势不会回头的。美国当年那家circuit city等, 一直跌,一直便宜至倒闭一天。825我不看升或跌,不碰。

      刪除
    3. 但1173係依家既市況 就算成績ok 市場都唔會俾合理價格佢

      刪除
  35. 回覆
    1. 係時候拗底啦各位
      李生話Cash is king still
      你們懂的
      撈底先啱

      刪除
    2. Why you gotta be so rude? 三星期前post 左清倉, 唔係見跌話跌。 再之前幾個月一直有買賣, 無話過清倉的, 係真係巧合,定係能力超班...?!? 唔好意思各位, 依排心情好輕鬆。 XD

      刪除
    3. 李生, 雖然你好乞人憎, 但我一直留意你既post, 你講的係事實, 但亦改變唔到我地對你既睇法. 你以往target應該係phone ng同ng wai, 做乜現在周圍點火?

      刪除
    4. 另1386 100K@ 1.27 入D建倉中。

      刪除
    5. Target係 phone Ng, 一直都係依位同㐅兄。

      刪除
    6. 真是受寵若驚,日日俾你係全港最受歡迎之一既財經BLOG響朵。



      刪除
    7. 其實有無人可以話我知 Mr.LEE 同 Phone兄的故事?

      刪除
    8. 想當年跟大家入左隻952,學習下,又分析下形勢,發現有些古怪人經常唱反調,又討論下。
      不過,情況就像傘兵跟愛港力。一方在說理,另一方就口號式 689 好特首...

      當然,689是否連任或者我想唔想689連任不是我話事。

      不過,如果俾我選擇多次,我也會買入,只是用買少一點。



      刪除
  36. 重申!! 呢次唔係調整!!! 大家小心啦!!!! 日日跌200-300點都夠死!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇中隻AH折讓股, 賤價吸納中。

      刪除
    2. 咁快? 我睇仲要跌多幾日勁

      刪除
    3. 熊衫軍大軍壓境,直搗狂龍呀!!

      刪除
  37. 點解好似有種自言自語既感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為得我有依個感覺...........

      刪除
    2. 正常股民, 合情亦合理。 高買低賣 or 輸時間值。

      刪除
    3. 自言自語唔係問題,有埋妄想症就真係....

      刪除
    4. 呢條友short short地,自以為係勁人,笑死人啦

      刪除
  38. 輸到麻目? 眼紅? 交多幾年學費先吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 股票錢通常係一小撮人賺最多, 所以我講既野依度反對聲音愈大我愈Buy.

      刪除
    2. 早幾日你屈我輸得慘,我组合百份之八十是66/1299/3988。又不是三/四/五缐殼股,而且又無槓桿借貸,冇炒牛熊衍生工具何慘之有?87股災,亞洲金融風暴,金融海嘯,一一安然渡過,你睇下你自己日日自言自語,你又屈我見你蠃錢我眼紅你,眼紅你乜?又唔見你post 你家住豪宅的相片比我見識,大量現金存欵單据,靚女自動投懷送抱向相片比我睇,你話啦你只9 up 憑乜眼紅你呢?

      刪除
    3. 哎吔!
      咪理佢喇, 你寫咁多字回佢, 開心到佢呢…

      刪除
  39. 每天静静鸡地跌,完全没有反弹机会,好狗的市

    回覆刪除
  40. 今日是台灣大選投票前最後一日,蔡英文應冇得輸,台灣搞民主, 外國眼中的 role model. 鄧伯伯生前想收回台灣, 所以提出 one country two policies. 現在又有李波事件, 股市越弄越差, 想收回台灣可能是...一...個...夢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我猜想最終還是必須使用一定程度的武力收回台灣, 個個想做雞頭不做牛後, 以和平方式解決問題,只是一個夢想。

      刪除
    2. 即使是在香港,在必要的時候,一樣必須使用一定程度的武力, 個個想奪權做雞頭不做牛後, 以和平方式解決問題,只是一個夢想。

      刪除
    3. 咪玩啦用武力..最終只會係收唔番..唔會打仗
      國際壓力你估細

      刪除
    4. 國家內用武力叫家事
      國家外對另一國家用武力叫戰爭
      道理我相信同你屋企打個仔同出街打人差唔多

      刪除
    5. 不要忘了這個世界依然盛行森林定律, 當然包括股市!

      刪除
    6. 像我這樣蠢的傢伙都知道"唔用武力..最終只會係收唔番台灣才是真的!"

      刪除
    7. 首先係真正"收"返香港先

      刪除
    8. 昔日鄧伯伯一邊吐啖一邊同Mrs. Thatcher 說: 不交回香港就開戰. 惜逢福克蘭群島戰爭後,英國都要休息下。才有得傾…

      使用一定程度的武力收回台灣? 不會. 日後蔡英文怎對亞爺? 吃住花生先....

      刪除
    9. 蔡英文對兩岸態度依然略為模糊,留有後路,以中國政治智慧,相信並不急於短期內收回台灣,特別民進黨當家主理的未來八年,不過估計中國依然會採取財廣氣粗,銀彈慢攻方法,今天的台灣,不論是經商,旅遊,媒體,政治,娛樂,多方面的交流已經遠超從前,始終五斗米還是難以抗拒,巨輪在轉,要延長拖慢這大勢,儘管看看這一次時代力量能俘虜多少反共少年心

      刪除
    10. 1. "收"返香港, 不急,2047年水到渠成。

      2. 收回台灣只是一個時間和需用多少武力的問題, 為了盡量少用武力, 可能需時數十年!

      3. 肥仔金無說錯: 棄核將成薩達姆卡扎菲
      http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160110/s00014/1452363138545

      幾年前,他一上台就說"停止研發核武只會落得像中東兩大已故強人領袖薩達姆和卡扎菲的悲劇下場!"。

      4. 中國都是不應該愚蠢為好, 中國不應好戰, 但應隨時準備為自衛而打核戰!

      刪除
    11. 當然louis兄說的是其中一個方法,不過武力宣戰絕非上策,雙方部署多年,66年來首現馬習會,關係處於歷史高峰,無謂自掘墳墓,步入冷戰
      中國擁有武力跟使用武力是兩回事,觀乎今天中國國力,恐怕大家只會無奈投靠,暫不至於淪落悲劇下場

      刪除
  41. 回覆
    1. 36本來今日想買番一些,都係忍多一陣,愈缺得多,它日就算賣盤成功,出價又可低些,照計唔會有咁多賣殼,睇情況好多股傳出的是真出貨假賣殻。

      刪除
    2. 36的起步位是0.4左右,現在還有下跌的空間呢!!

      刪除
    3. 吓,由0.4起步計,唔好嚇人啦,依家已經跌倒好殘,唔見8成幾,不過仲未見個莊出來,只不過百幾萬成交銀両就唔見一成,真係冇隂公咯。

      我講過好多次,朱李博士的錢是不容易賺的,事實上任何錢都是不容易贃的,今次熊市給投機炒賣殻股/四五缐股仔的盲毛一個慘痛教訓,大量四/五缐垃圾股跌去8至9成,屍骸遍野。

      刪除
    4. 屍骸遍野? 一將功成萬骨枯, 天呀!

      36去反起步位是0.4左右? 偉哥已說 slim chance. 我說: fat hope.

      刪除
    5. 去番0.4的機會是有的,有2個原因(1)隨非盤數是假的,幾億等值現金蒸發哂(2)個莊無良大折譲供股,然後等機會買垃圾。

      刪除
    6. 以上兩個機會不大吧....

      刪除
  42. 市底弱,打撀信心,消磨戰意,盲婆就手,好股都亦難避免阻洗禮...短炒亦難穿插,小心企錯邊.買錯股...
    好股亦來它朝君体也相逢,若没有大資金,不宜大注去博,做成上上落水位不夠,風險/信心胃納對比不是直博之時...

    回覆刪除
  43. 1681, 2368 light off eat noodle

    回覆刪除
  44. 偉哥, 想請教下361, 紅股未到, 原本既股除淨左之後放既都得番好少本金, 日日咁跌, 點操作好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又是那句: 繼續持有、增持或沽出止蝕。

      我自己信心不足,所以之前已沽清止蝕了。

      刪除
  45. 2016年1月15日 星期五

    高盛看好新世界長地
    新世界及長地的潛在升幅更分別高62.28%及56.76%
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20160115/s00004/1452793399874

    信不信由你, 反正我信, 等待時間也許長一點。

    回覆刪除
  46. 每天不停陰跌幾%,跌到無人討論市唯止,股市如繼續如此,大家可收工一排,休息休息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 學曾大師話齋,自己溶斷自己一排

      刪除
  47. 不如引刀為快,來一天大跌。雖然從來不渴望跌,如今唯有希望如此,才可解困,每天股市跌百幾二百,個股跌5%不知不覺已重傷。

    回覆刪除
  48. 仲有10%倉低貨係手,日日都要繼續被陰乾,估值低的都要繼續跌......真係熊市係絕少數人可賺錢,要高手才可以!

    回覆刪除
  49. 偉哥,美國中概股,若私有化成功,請問我們要否付CAPITAL GAIN TAX?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這點我不清楚,如有網友熟悉,煩請給予意見。

      刪除
  50. 可以跟進下WINTER SAKURA 是否有消息跟尾。 不過本人已沒有貨。

    80&& 看似有護盤,續頂係一蚊龜。匯率波動,最快第四季業績就會知人仔下跌公司是否有更多生意。

    回覆刪除
  51. 呢個跌浪唔知仲要攪幾耐,早前0.59沽左個橙,之後升到0.69,我都唔敢出聲,只係買左個鎚仔返屋企。D錢買左另一隻股仔執左一兩千蚊,再跟偉哥換入些小929呢隻定海神針,呢個浪先至無咁傷,再睇返個橙今日個價,樂觀D睇返而避左一劫,個鎚仔可以收返埋先。講左咁多費話,我想講既係大家一日未離場,都唔好叛自己死刑住,太多怨言無補於是,積極向前先為上策,共勉之。

    回覆刪除
  52. Ng wai , 馬後砲,我又識多一個人了……

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家你先識我,講我馬後炮,似乎太遲啦,前年舊年都好多人講,趁依家熊市運行中,少人留言,要講我就快些,唔好等到市旺時阻住大家留言。

      刪除
  53. 不經不覺聯繫滙率已經實施了32年,歲月流轉往事歷歴在目,當年實施聯繫滙率之前的幾天,我有朋友從花旗回香港結婚,他到了香港的那一天,一美元換8.2,第二天差不多8.7元,第三天9.元多,他買了一萬二千美元支票回來擺酒結婚用,我叫他存入銀行兌換港元,那天他說先飲茶,飛完髪才入戶口,當日上午約十時公佈實施7.8聯繫滙率,他成日同人講,飛呢過髪要成2萬港元。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。