置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2015年12月18日 星期五

推介一個有用的網站



臨近年尾,最近忙於檢討手上持股及發掘其他有潛力的股份,也找了很多報告看,用得最多的一個網站是“牛牛網”,確實是造福散戶,很多研究報告、甚至財經專欄的文章都找得到,對於想自己研究股票的網友而言,是非常方便的。

昨晚在研究一隻藥股,看資料看到半夜,今早也罕有地遲了起床,想不到寫什麼,就隨便寫幾句,只為開新題而寫,沒有什麼內容,請大家見諒。



198 則留言:

  1. 157過了要約就大升....等我還低位掛了買盤博大霧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 157真是你其中一只價值投資的代表作。

      刪除
    2. 偉哥會否考慮264,此股23號截止要约,估計很乾吓,貨源集中

      刪除
    3. 偉哥, 可以解釋下點解要約一過就會大升嗎? 要約價不是0.8608? 巿場點解仲比咁大溢價?

      刪除
    4. 過左要約期就自由浮動, 暫時不考慮博。

      刪除
    5. 由於近期股價大部份時間都是0.86元左右,應該會有很多小股東接受要約,相信已貨源歸邊,街貨不多。

      刪除
  2. 偉哥對157分析得好準確,小弟拜服

    回覆刪除
  3. 偉哥人品真是冇得顶,介绍好嘢给綱友,開新题内容少都说抱歉!预祝偉哥聖旦新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 今朝貪特別息買左少少:)

      刪除
    2. 頭先5.75 走左,一走就爆升@@ 好邪

      刪除
    3. 75都賣資產啦, 幾時等到 635 賣資產呀, 等到頸都長.

      刪除
  5. 昨天的2324,今天的1566!?
    散戶永遠都會重複犯錯。

    回覆刪除
  6. 補充一下, 係牛牛網入面搜尋, 需要打簡體, 或者股號

    回覆刪除
    回覆
    1. 打股號已可以, 很容易搜索到所需的報告。

      刪除
    2. 牛牛網仲可以搵到行業相關資料, 咁就要打簡體, 比如之前搜尋風電&水務行業發展
      原來兩者都係唔好做, 中國乜都產能過剩

      刪除
  7. 今日指數好強,但比較集中大股
    非指數股表演不算突出

    回覆刪除
  8. 偉哥, 不知你對1341有冇興趣入下場? 日日都新高.....

    回覆刪除
  9. 牛牛網提3322
    偉哥是否如之前所講1.4x再諗?

    回覆刪除
  10. 買左細注142@0.15, 炒中信國安入主

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看短炒有冇機會有15%執。

      刪除
    2. 142?第一太平?現價4.8喎

      刪除
    3. 0.172食糊, 睇下有冇下轉

      刪除
    4. 勁快手,我望左一陣已經追唔切

      刪除
    5. 143第二次機會浪費左, 掛了0.146....如果照樣掛0.15, 已經可以食第2轉

      刪除
    6. 今轉到我了,150>165 =)
      Thanks 偉哥

      刪除
    7. 謝偉哥,我掛高你少少再食埋

      刪除
    8. 咁多網友頂住我前面....仲以為掛低幾格有機會添....差兩格就中, 慘

      刪除
  11. 有冇人知“生物科技“是什麼?是不是研發新藥?

    回覆刪除
    回覆
    1. wiki
      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%94%9F%E7%89%A9%E6%8A%80%E6%9C%AF

      刪除
    2. ivd分子診斷, 朝陽行業也!

      刪除
  12. 回覆
    1. 呢系一向鍾意表演高台跳水, 2324已經表演左一次

      刪除
    2. 1027應是康健系,不是中南系

      刪除
    3. 唔知有冇機會睇到佢今年內腰斬呢?

      刪除
    4. 哈哈, 知唔知1225買左邊隻股票帳面賺左6億?

      刪除
    5. http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/SEHK/2015/1023/LTN20151023467_C.pdf

      刪除
    6. 5月是6億2,,8月是5億9,,不是蝕了3千萬?

      刪除
    7. 你可以嘗試計算下1225持有1027的成本價。

      刪除
  13. 75派得咁勁,真係睇漏眼,原來個月線圖顯示已靚了好耐,
    同類型既201,156,56,既圖就好一舨,89就比較好,月線圖含金量極高,絕無僥倖,
    圖表吾一定可以領人賺錢,不過之前既買賣行為可作次後既部處

    回覆刪除
    回覆
    1. 237必派特別息,不過相對個價位,應該不明顯,
      預期7788了

      刪除
    2. Fai兄係睇圖定fundamental/news黎得出依個結論?

      另如果大家對依類資產折讓股有興趣,可以留意雪球Ten Bagger同市場先生

      刪除
    3. "月線圖顯示已靚了好耐" 真係睇唔到,
      張生果幾隻我都有貨, 重注1224, 613, 日日睇CCASS都唔覺有異樣

      刪除
  14. 回覆
    1. 呢隻特別少少,好似正印同MANDY LIEU 係度爭洗米華咁。

      刪除
    2. 2202, 3377, 917都比較強勢

      刪除
    3. 節錄少少個人研究:

      南豐賣俾安邦21% 的時候,留下了0.8%,最後賣左俾$中国人寿(02628)$ ,使中人壽能由持有29% 升至29.99%,維持大股東地位 安邦一早找人收貨,拿了南豐的21%後,在宣佈九倉6%售股的同日,即當日早上(星期四)的開市前的幾個大手交易,收貨人把收下的股票交出,使持股一下子升至29.98%。大股東跟第二大股東只差一百八十萬股。南豐賣股分餅同餅碎給安邦及中人壽的事,遠洋地產及中人壽應該大概是知道的,並好像有意維持中人壽的一哥地位。

      盤路上,由於有人在市場上收貨並轉移給安邦,所以此股街貨異常地小,即是貨乾,貨入強者之手,有力成為萬科之後另一隻爆升股。

      遠洋地產的另一特點是持有$盛洋投资(00174)$,一隻很乾淨的內房瞉,市值不到五億,可朔性很高,或者是另一個被安邦相中的原因。

      刪除
    4. 在眾多內房之中, 3377不算特別標青, 真來得著有人去爭?
      皇者: 688, 2202, 1918
      外資如九倉, 南豐同抛3377, 何不從逆向思維想想是否如李嘉誠先生一樣smell something fishy?

      刪除
    5. 見有勢純炒買包花生,講質素,我同意1918 最值博既。

      刪除
    6. 若說爭, 早前2202即是此例代表. 此次停牌會發生甚麼事, 或者牌面上會否對抗狙擊, 難料.
      再加上如果寶能系果真用大槓桿買入萬科, 只要停牌一段時間, 抗戰日久, 寶能系必然面對資金壓力...

      刪除
    7. 內房,我喜歡冷門28,160和1125。

      刪除
    8. 我主力2202,短炒3900,冷門207。

      刪除
    9. Tk, 停牌前走得切無? 估算下有甚麼動作?

      刪除
    10. 王石表明立場,低價配股都出埋,真是買定花生。
      唔知寶能有無另一邊廂沽空2202?

      刪除
    11. 爭2202哥時,仲未感受到險資百億百億咁入內房,到安邦入手哥陣,覺得其實險資只要大舉進軍內房,成個板塊既折讓是可以收窄,險資又可以做靚盤數,提高資產淨值。加上大陸減息去庫存谷經濟,就入隻試下水,2016 上半年內房應無死錯人。

      刪除
    12. 我覺得除左係商業利益之外,仲可能有政治鬥爭,安邦屬江派,華潤屬央企,習總話事。

      刪除
    13. Phone, 我同意你後半段的看法。朋友指出,如果2202還沒有華潤的光環,會否萬事亨通?坦白說,不單萬科,其實很多國企都會有被狙擊的可能,你看看有A, H股權的就知道。把大股東位置搶下來,向國企大股東勒索一下還可易與,現在搞大了,結果可能只是關門打狗,打橫出黎 ... (以上節錄群組內容,非全筆者所想)

      刪除
  15. 沽出了906@平均價4.38止蝕,蝕左約3%; 換入2038@2.86。

    2038今年跌了20%, 但找不到很確實的原因, 不過估計同小米有關。

    但係估值確實幾平, 而且印度廠房的盈利貢獻會增加, 希望可以維持到增長。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://xueqiu.com/4718705984/62023089

      刪除
    2. 今天將投機股361@0.9全數止蝕沽出,並係收市前換入2038@2.75。

      失敗的操作,今個週末會努力反省。

      刪除
    3. 冇乜特別原因連續兩支大陰觸,接刀風險比較大。

      刪除
    4. 尾市1361@2.84的沽盤成交左,蝕左8%。見1368、2020都弱勢, 所以都係沽左止蝕算。

      增持多半注2038@2.76,目前持貨平均成本2.825。

      刪除
    5. 偉哥 2038是搏反彈? 目標價大約是?

      刪除
    6. 初步目標是上返去3.6元。

      刪除
  16. 習近平演講顯示中國正在掌握網絡世界話語權
    http://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20151218/s00012/1450373796812

    真心問:
    在香港我們可以購買什麼股票用於分享中國網絡世界的創建和成長?

    回覆刪除
  17. 牛牛網之前有得睇港股王同iMONEY,依家好似唔見左?

    回覆刪除
  18. 今日竟然無人提36,莫非大家已俾佢震走晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 0.74加左 不過愈買愈少

      刪除
    2. 仲未識笑,貼多一張hello kitty咁解,
      仲坐緊長途車

      刪除
    3. 呢個星期金仔個牌淨買入唔少,但WEBB又睇唔到,有戲睇.
      有冇人睇到金仔個牌呢個星期入左幾多貨? WEBB個CCASS睇唔到.

      刪除
  19. 話題之外的信息,你可能會感到興趣:

    從習近平工資說起
    http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20151218/00184_009.html

    很抱歉,如果打擾你們, 但它確實影響到經濟方面。

    回覆刪除
  20. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 溝左幾次先1.09 ,琴日走左少少@0.8 ,諗住低買番,點知... 重有隻75 我做左燈,一放即爆@@

      刪除
    2. 一放即爆吾放就繼續插 full stop
      邊隻股都好溝貨吾好太勇吖 c9最盡只能夠溝2次

      刪除
  21. 今日沽清餘下的687@3.34食糊。

    加多D資金等買其它野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔等埋佢個分拆概念出?

      刪除
    2. 687 呢排D成量低得可憐

      刪除
    3. 我近3.7沽出大部份,只留基本注。

      刪除
    4. 見到大摩掉頭又出來沽, 唔知玩乜, 所以食左糊先, 計埋股息都有10%。

      刪除
    5. 但睇ccass, 佢日日都暗地裡買...

      刪除
  22. 偉哥143 呢隻短炒,唔知過夜會否有危?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會做要約,有保底價, 詳情看通告。

      刪除
  23. 2038富智康已經到了52周低位,有其值搏率。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這樣殺下來⋯⋯ 可以下年年頭先睇⋯⋯ 現在沒有多餘資金買2038 來雪,我入就預左擺,沒有睇開呢隻盤路。資金在1260、3377,等轉馬才考慮。

      或者偉哥入,我就入~

      刪除
  24. 2038俾ubs,德意志狂掟貨出來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排耐唔耐就係咁, 好多股都有一下大插, 之後都無壞消息出, 例如2208,958,819

      刪除
  25. 係咪基金年尾清貨呢? 好多基金愛股如2038, 777, 3888, 2020 都大跌, 今日收市見隻好少郁的 808 都勁跌, 唔似散戶所為.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 近排好多基金股係毫無消息插20%。

      刪除
    2. 連257/371哩D龍頭都被插, 觀察板塊中只得內房較强

      刪除
    3. 我認為基金沽完股就有另一隻基金去買返, 2208,958,1816果D股都係基金股,前排跌完一陣就上返來, 比直插前個價跌不足5%
      偉哥之前都話, 買D基金價殘股, 遲D會強烈反彈

      刪除
    4. 371好似被人質疑她的會計方法,但始終是北控子公司,不會死人吧

      刪除
  26. 人棄咪我取囉…可能冷手堆到個熱煎堆。

    回覆刪除
  27. 偉哥你關注的藥股是麗珠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 一隻上市兩年左右的藥股。

      刪除
    2. 1345 ?記得偉哥幾個月前提過^^

      刪除
    3. 如果是有"回購收購"那一隻,我也關注一下。

      刪除
    4. Raven, 嗯...關注下。

      不是1345.

      刪除
    5. 是早前才改名那隻嗎? 如是小弟有貨, 之前因健康中國概念同見佢不斷增持而買入, 可惜買入之後一直浮沉, 而家仲捱緊價~~

      刪除
    6. 失望中.....看來我唯有繼續默默地等~~

      刪除
    7. 專醫腎虧果間,好多男人都會留意佢!

      刪除
    8. 我估偉哥想講既係,康臣藥業(1681)。

      刪除
    9. 我估偉哥想講既係,鳳凰醫療. 1681管理層好似唔多進取.

      刪除
    10. 初時我都估係鳯凰醫療(1515),但佢一講上市兩年左右就即係唔係,因為1515在2013/11/29上市的。 :)

      刪除
  28. 【on.cc 東網專訊】 中國證監會和香港證監會正式註冊兩地的互認基金。中國證監會宣布,正式註冊中港互認基金,下一步將繼續正常註冊其他互認基金產品。
    今天首批3隻香港基金註冊,香港方面註冊了4隻內地基金。

    回覆刪除
  29. 回覆
    1. 唉...我的如意算盤打不響。

      近排現金少, 所以想博一博, 先沽奇虎, 博左24號的物美先; 等物美搞掂就買返QIHU或VNET...而家唯有希望VNET唔好咁快成事。

      刪除
    2. 如果掉轉來做, 先沽清物美美QIHU, 就perfect

      刪除
    3. 偉哥不擔心物美很容易被否決嗎?還是不會等結果出來?

      刪除
    4. 這個折讓在投票前不會怎麼收窄了, 當然等結果;而目前折讓也說明私有化存在風險,不過我自己覺得成功機會高。

      其實很多客觀因素都說明這次私有化成功機會高, 大家有興趣可以先花些時間研究下,我下星期三前搵日簡單寫寫。

      刪除
    5. 好的,我看了公告和權益披露,還去了牛牛網搜一下,竟然給我發現這個:
      http://www.niuniuwang.cn/154592.html
      點下去看一下,再看在格隆匯刊登的日子,後面那幾句,明顯就是抄襲偉哥的.....!

      刪除
  30. 物美你5.63計都有近2%,都唔差吧,
    唔揀MOMO?

    回覆刪除
    回覆
    1. VNET確定性應該高很多,所以搞掂物美就去兜VNET,希望趕得及

      刪除
    2. 好,睇下今晚有無好價出曬戈5千幾股轉買vnet

      刪除
    3. 嘩, 重錘, 賺得勁。
      VNET幾個國內朋友都說沒問題, 只差qihu, vnet的先後次序。
      另外MOMO也有朋友建議, 不過看情況應該是VNET會快D落實。

      刪除
  31. 謝謝偉哥推介,今晚提前boxing day 沽奇虎

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是仍有4元差價嗎? 為何要沽?? 因為太耐先完成私有化?

      刪除
  32. 回覆
    1. 157大股東應該收到成手貨了。

      可以向港交所申請短暫豁免公眾最低持股量要求, 比大股東時間去恢復公眾持股量。

      刪除
    2. 不用停
      得一億街貨,好干~

      刪除
  33. 今晚美股再大跌, 但夜期唔係點跌, 有些不尋常,似乎周末可能有利好消息公佈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美股大跌香港唔太跟,會唔會係美國期結都有D關係?

      刪除
    2. 今日係美國四期結算日,美股係會比正常較波動。

      刪除
    3. 香港夜期都跟跌。
      好嘢,陳志雲唔使坐監,律政師食濕米窮追猛打陳志雲個雞碎11萬銀両,浪費納稅人血汗,股市大鱷上下其手又唔見佢做下嘢,鬧飯桶食濕米一d都冇鬧錯。
      1225有34%冇人供,極有可能David Webb 冇供,股壇長毛今次賠了夫人又折兵。
      朋友what's app 話粉錦公路大車禍,死傷十幾人,以前我成日開車經過,咁多年到今日都未裝交通燈,運輸署班飯桶咪一樣食濕米。

      刪除
    4. 這次車確是恐怖車禍及人禍,蘋果網站有事發一刻經過的片看,難以自信,真慘!願死者安息!

      刪除
    5. adr居然無跌過咁濟,驚奇!?

      刪除
  34. 美股加息那日不大跌,之後一日大跌367點,唔通四期結算比加息更重要,大戶玩呔!

    回覆刪除
  35. 識人有買美股,原因不是分散風險或熟識美股市塲,而係覺得香港股市信唔過.
    其實股市邊有唔黑, 一個咁成熟既股市,都一樣咁大波動,一樣係輸錢.
    QE後既美歐股市, 波動大好似常規化.

    回覆刪除
  36. 小弟資歷淺同認識唔深, 好想請教各位C兄一個問題:
    一隻股票($1),如果要升$0.1到$1.1,市塲上有人看好同好壞(未買或持有),有2人買1人賣,那時資金是怎樣計算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得要睇買個兩個同賣的一個願意用咩價買賣。假設賣的企硬1.1,買的兩個本身只想出一蚊,但供不應求,相信最後巿價會升至1.1,當然前題係其他因素不變,等如你打風啲菜又會貴啲。

      純個人意見,大家交流一下。

      刪除
    2. 邊有得計資金,藍籌大價股多人買少人沽咪升咯,好似前日386推高10%時,成交銀両不到一億元,有時成日成交億幾還是不動如山,只要少人沽用一些錢就可推高,多人沽就要用多好多錢。
      三/四/五缐股就唔同,市價做緊$1.0你掛出$1.1由$1.0到$1.09都冇人沽,而有人掃$1.10就用好少銀両掃高咯。

      刪除
    3. 理解唔到你問乜所以無法答.

      刪除
    4. 多謝NG Wai 兄,所以大行可以左手交右手加消息去引人上船,升突左散戶接左手就坐

      刪除
    5. 香港IT人兄, 你想問乜?

      刪除
    6. J兄,一直唔係太清楚大戶要控制股價升跌,係市塲如何透過買賣去實行.
      希望我無理解錯誤:
      1.如賣既人多過買既人, 那賣方把賣價降低但買方又無全部承接,市價就會下跌到該價
      2.如買既人多過賣既人, 那買方把買入價提高但又未能買入足夠數量,那時既最高價就成為當時市價.

      刪除
    7. 謝香港IT人覆,明白了. 我想你所說的話大概是對吧. *+*

      刪除
    8. 買庄家股,那怕是基金愛股,只要誘因足夠,馬王都可以跑第四.
      頂著買價值股來買,究其實你是好似賭馬咁,足路睇佢開邊飯.(市場話呢d叫錯價喎)
      買錯邊,rsi可以跌落去十幾,超賣可以再超賣,C9話齋,橫行等你放棄才再開始過. ^^

      刪除
    9. 買中左,資深馬迷話:小,都話超輪哂班架啦!資深投資人就話,價值回歸喎.如果你拿份報紙日孢夜孢,中左就信自己信到十足十,畢非特上身,肯定你遲早福佳.

      刪除
    10. ng Wai兄也有提到成交量少或成交金額少,跟升跌沒有直接關係.
      交投既量或金額要看庄家(大戶)用咩消息去抄作,如那消息夠大可吸引小戶參與既數量夠多,成交量或額相對大, 好像細股賣殼, 因為它跟買家都要按一定程序進行買賣,容易被市塲上散戶發覺,大戶要投入相對大既資金去抄作.

      刪除

  37. 渣打股價殘 翻炒賣盤 里昂:星展最有機會出手
    http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20151219/19418226

    ......

    市賬率跌至0.5倍

    自2006年淡馬錫向邱德拔家族購入11.55%渣打股權後,市場便一直有星展與渣打合併的傳聞,今次里昂重炒舊聞,源起於渣打市賬率已跌至0.5倍的超低位,「可能成為其他銀行的收購目標」。

    報告指,渣打復康之路可能需時經年,料集團今明年度均會錄得全年虧損,管理層對出售方案將持開放態度,在一眾合適的潛在買家中,里昂認為「星展是最有可能的買家」,兩行若能合併,星展在東盟及本港市場,將取得更具領導地位。

    為吸引其他渣打股東支持,里昂料併購方案可能以現金加換股方式計算,估計星展會以大約0.7倍市賬率出價,因目前渣打約37%信貸資產,超出星展能容忍的風險程度。在計入星展有25%的機會率提出併購方案,里昂將渣打目標價提高至80元,投資評級由「出售」調升為「跑輸大市」。

    回覆刪除
  38. 331 入吾入到偉哥10大? 我見偉哥買左幾次

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實買了幾次都是補回減持了的貨, 不過目前持貨是入到10大的。

      刪除
  39. 偉哥請问現在会唔会增加現金的比
    例耒預防未来可能發生的熊三大跌市?

    回覆刪除
  40. 週日沒有市, 想請教下偉哥對大環境(instead of 個股)的睇法。 今日睇美元大時代第七篇, 裡面提及到有60%主權財富同油國有關。 長期油價低迷會導致油國財政出現問題而變賣資產。 而油價長期處於低位, 也似乎對美國有好處, 等加息可以慢D。 如果以上說的全部成立, 個人的解讀覺得如果真的有所謂的熊三, 好大機會會系這些資金大規模流走所導致。 偉哥點睇呢,會否真的有熊三? 。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇宏觀面我一向比較差,所以也不說太多宏觀的問題,仍是聚焦發掘優質個股,始終我相信即使大熊市也一樣會有上升的股票。

      至於油價,現在感覺滲入很多政治的因素,不容易猜測何時止跌回升;當然再跌的話, 油國班資回朝是可以預料的。

      刪除
  41. DPZ Blog:

    人民幣自八月以來貶了大約6%,市場上所有專家都跌了眼鏡了。貨幣貶值 (或升值) 是調節經濟的一個重要工具,如從刺激出口看,輕微貶值作用不大,因為進口原材料成本上升了,製成品成本中如果工資比例不大,小幅貶值降低不了多少成本,但本幣一貶值,當地人民一定是緊縮消費,減少買進口商品,減少外遊,同時引發通脹預期,當地資產的名義價值上升,這樣的情形在日本看得很清楚。理論上中國房地產價格,股票價格因本幣貶值應該上升,相反,港幣跟隨美元強勢,要改善經濟的競爭力,祇有讓資產價格下跌。

    所以人民幣貶,是對香港經濟十分不利。香港零售,旅遊都會受壓,物業會跌價,但港股中大陸股票市值已大過本地公司,所以港股不應跌,應該升,從宏觀的角度看,應是如此,當然另有其它因素影響,無法一一探討。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人仔貶值最直接解釋應該就係讓國經濟實力下行, 這個貶值並不是貨币大印后貶值而形成, 咁資產价格應該係要跌才對. 一間公司發行的產品越來越不值錢, 咁就無咁多人買佢D野, D貨品應該係下跌的, 並不是因為越不值錢越生產得多就越多人要, 所以搞個SDR,一路一帶, 擴大個市場, 把D貨品可以賣比全世界從來可以提返高個价.

      刪除
    2. 關於美國利率上升的另一種猜想
      http://johnchrysostom.blogspot.hk/2015/12/blog-post_19.html

      那麼美國加息的動機可能有數個。其一是美債吸引力下降,加上人民幣開始加入競爭這個國際貨幣儲備市場,令美國被迫加息增加美元及美債吸引力。其二是美債已大量由中、日及石油出口國持有,由於中日出口競爭力放緩加上油價大跌,令美債不但失去吸引力,而這些國家為了

      應該公共財政赤字只好不斷絕賣債套現。只要美國未來數年沒有大量發新債,也樂見債價下跌。說穿了便是莊家高沽低揸食價,懶理自2008年高位買入美債的海外買家被迫低位沽貨而承受直接損失之苦!自2015年11月開始,二手市場美債息率開始上升,除了是預期美國加息外,這也許是石油出口國為了應付財赤而沽售美債的結果!

      刪除
  42. 請問偉哥1191的配股算入直路嗎還?到目前都沒有比證監用14.82否決,而且仲有問答的機會

    回覆刪除
  43. 股榮文章的一段,會否就是今年零舍多建築公司上市的原因呢?....

    http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20151220/19418814

    今年是建築工程股上市的豐收年,初步統計,年內上市或即將掛牌的建築工程股,無論主板及創業板,數目超過15家,撇除創板相關股,在主板上市的工程股甫上市即潛水。行業一窩蜂上市,與其說市道好,我卻估計行業盈利似有見頂之勢,趁最好景、估值最高的時候上市抽水。就算往後業務唔掂,卻可成為賣殼的熱門對象。

    回覆刪除
  44. 偉哥,請問你有冇回覆1025現金收購股權呀,好似係明天到期?

    回覆刪除
  45. 睇黎ADR 唔跌唔係有好消息, 而係大戶要托住出貨。 聽日1.18排定安邦國際。

    回覆刪除
  46. 想問下各位有關細價收息股
    你地會係係合理價位入, 坐定定等收息
    定係打游擊方式除淨日之後就走?

    share一個例子
    就偉哥係這個Blog介紹過既839而言
    現價只係1.18, 有十幾厘息, 而且主席強調往後盡量派高息.

    839係做油管為主, 而家油價算是近年低位-布蘭特35.09美元, 最多可能下跌到2X美元應該見底.
    利潤受低油價所影響, 出現倒退, 但應該不算太嚴重(我唔太識睇業績), 但股價平穩, 可見其企業有一定實力及派高息所致. 對比起同業1080同1938可以見倒個分別, 後兩者股價均向下, 而且息低. 可見839的競爭力

    1938 珠江鋼管
    http://stock360.hkej.com/quotePlus/1938

    1080 勝利管道
    http://stock360.hkej.com/quotePlus/1080

    展望: 油價應該差不多見底, 對股價應該影響有限, 而且股價應該已經反映油價因素
    如果約1.1入839, 可享受股價上升之餘, 還有高息做後盾, 進可攻退可守
    PS:無貨

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。