細劉先用公司大手回購,然後趕在緘默期之前作出如此大手的增持,實在令人想入非非。
先用公司錢回購,收乾貨後,再平價增持,細劉進可攻,退可守唯一擔心係開價一般,小股東們要被迫接受
先謝偉哥。講真,冇你支持及堅持。$3.1樓下已沽清,仲點會在你的提㸃下$2.9x再加碼。希望我地仲可以係缄默期有機會買到平貨啦
7月中後等機會低位加碼
緘默期是指業績前一個月?
希望成事啦。謝偉哥
作者已經移除這則留言。
外國叫Bingo
細劉尼D就係霸氣,勁呀!
有一點非常佩服,佢行動速度真係極快!
不愧係細劉生!
如果分拆國內物業及地產上市就發達了
到時10不是夢
1212同2136同時有動作,真係令人想入非非
Thanks偉哥,星期三$3任買時上返車
但收市有大注沽
壓低股價, 估計下星期二細劉仲要繼續增持, 可能在blackout period前買到75%的上限。
但細劉立刻公佈了增持,好難有低價, 平時見股東增持好像不用那麼快公佈?
不是, 已是等到第三天才公佈,是港交所容許的上限了。
2136,其實一直劉細都係有甘多貨,只係佢既暗手倒去明手既用意是甚麼,更值得討論,大家有無咩睇法?
感覺劉生不是計劃私有化,如果係,應該不知不覺中進行,不會明刀明槍益大家,要知道,大股東永遠是私有化的大贏家,無著數重乜要私有化如果係學當年華置咁做,將股值做大做強,咁就和味,期待八月嘅消息
如$5私有化,佢資產值$12,都仲叫無著數?
邊到睇到估算值12?
記得以前偉哥講過佢價值應該相等1212個陣既價,個陣1212大約$12,而家2136 Nav $6.8, 仲要係用成本入賬,如果實際Nav應該都有$10以上,私有化細劉肯定有so, 我諗細劉諗點樣食左大陸啲資產,已經鋪排左好耐好耐
簡單咁講, 計物業市價的話, 每股NAV絕對不會低於10元的。
Jd兄誤會了,我意思係我地無佢咁著數,當係5蚊,我地應該接受嗎?又或者佢出4蚊,都好多人迫住接受
如果佢收,佢搞咁多野出4蚊收?佢唔驚真係收唔夠? 失敗左又一年, 我唔怕等
回購最高價都去到4元,所以4元或以下私有化的機會微乎其微。個人估計最少都5元。2136如果私有化,要過數人頭一關的,所以如果開價過低,我相信我們有足夠的人頭可以否決這私有化,如果大家齊心合力的話。
我絕對不希望如果私有化,但因出價過低而要號召全部網友一起否決這私有化,只是如果有需要的話,我絕對會這樣做的。
大哥私有化華置失敗左兩次,假如真的私有化,希望細劉哥一步到位。對利福系接班人打響聲望,而我亦唔會等感謝祭先掃貨。
其實連同2007年表達私有化意向, 但同TCI傾唔掂數那次, 前前後後應該是3次才是。這家族有嚴重私有化傾向的, 尤其是資產大折讓股。
如果真係黑天鵝,我會第一個支持偉哥去投票,當然極唔希望發生,現在係"反對票不得多於無利害關係股東的10%股權"?自己重倉中,最好比夠6蚊,皆大歡喜
依D資產折讓股真係要好有恆心去守
利福系列營養豐富,感謝偉哥。
感謝偉哥!
再次感謝偉哥,我都係見到偉哥$3 果陣話會補貨,先夠膽跟入 哈哈
業績期前呢一個月細劉口吾買得貨, 應該有機會$3買番
可以3元再買到的機會是微乎其微。
感謝偉哥年初316的分享,雖然比預期遲了,但最終都通過了
恭喜股友
真的估不到限期最後一天過關,我都賺不到這套利的錢。
感謝偉哥分享
謝謝偉哥份享
316現價大約77.55,是否有1.4%無風險套利?
是無風險套利, 但扣除買賣手續費後, 其實沒有什麼套利空間。
謝謝偉哥回覆
套利空間要看你有多大胃口及有多少標的
2339依幾日跟隨大市又回落番,唔知偉哥對18年中期點睇?本身我諗中期好大機會出盈喜(捷克新廠應該步入正軌+2017 2H都已經好過1H),但係諗番京西上海果邊究竟係數靚所以先賣定因為太差要轉番去阿媽度。
中期應該不會差於上年了,但不知有沒有機會發盈喜。
過埋下星期應該就是緘默期。我一直等待這段時機!
但好似未出通告講幾時共佈業積
之前好高位入左,唔夠膽溝,星期一再睇下點先
星期二呀
我對2136既劇本幻想緘默期前, 細劉盡量將持股提到最高上限,因為緘默期不能增持, 緘默期內由一班好友繼續代為買貨,緘默期可能未必有平貨買?? 我自己都好想3元樓下再買點貨,業績期後就送禮物, 但係什麼禮物都不知了純粹猜想
貨都買到乾哂,仲要友好買做咩
【趣blogblog】人仔.港股.港樓三角關係(股榮) https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20180630/58381775【娥六招】冇樓中產最慘!經濟學者:林鄭放棄私樓市場 https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20180629/58380323
星洲模式正式起動
終於等到859 7月5曰改名,祈求往上升😇
我也期待中...
我自己都有持有 但覺得應該仲會磨多排
有冇人持有787?
我覺得阿根廷輸在個教練,唔出阿古路、戴巴拿,又要堅持用迪馬,不過法國真係後生有活力
呢個教練因爲阿根廷足總冇錢賠毀約金而唔使被炒。
兩個球王出哂局
未有世界盃點會係球王呢?
始終都係靠兩位球王先入到16強
最近google係咁話雪球個app 有危險要我移除,之前手殘同意左,重裝完又見移除警告。想問有無師兄識搞
用ios的沒有這警告。
一大堆新股上市,都見到樹熊身影
梁志天定價0.88元,中國同輻定價21.6元。
仲諗住市差,同輻可以近$20定價添
4/7 朝截果堆,暂时睇好03700 映客01773 天立01652 福森01743 苍南 (呢隻6号朝截)奇怪01746 万顺咁多飞,可能同个保贱往绩有关吧。另01715 米技今次由德健做主厨,呢次仲有咁多新股掩护,又糸时间做野啦。
梁生睇3蚊?
偉哥從那裏知道中國同輻定價21.6?
不說目標價了, 到時看看吧, 估計梁志天的國際配售並不是比左配售集團。定價前兩天聽機構投資者朋友說的。
呢輪新股唔容易選, 有些大隻的盤數有疑點。這期的新股不容易選, 市況差, 小型新股好多機會國際配售又係比左配售集團, 一上市就清貨; 中型的又要小心公開發售中籤率高, 落大注隨時要補倉,而且中型股當中有些盈利能力太好, too good to be true. 最難頂的是市況差, 隻隻都要10幾、20幾倍PE上市, 難得10倍PE的又似是假數股。
抽咗200手中國同輻,唔知要補幾多margin數呢?要準備一吓!
好濫。好似有$就上得市。。不過都會希望中到ㄧ二隻爆升🤘
謝偉哥。咁呢輪我都係唔抽。留多啲資金好過
200手同輻中籤率應該不會太高, 最高就15%吧。
B組頭唔知要補幾多
B頭好難估, 因為超額34多倍, 回撥後實際只超11倍, 要看看AB組入飛比例, 但估計B頭肯定中籤率高於10%的。以AB組飛7:3來估值的話, B組平均中籤率有15%;如果是8:2的話,則B組平均中籤率是23%左右。
梁志天B組應該4%左右
中23% 又要抬錢
偉哥,想請問你提及過的某些新股盤數有疑點,51信用卡算不算呢?
51信用卡我自己沒有興趣, 也沒有詳細睇盤數。
我估偉哥糸指03700映客,对比YY 陌陌 虎牙,若用招股PE 计,当然存在大折让。就算揾返天鸽互动去比,仍然存在超五成折让。我个人对MPUs 存怀疑,人地天鸽人均月收益不超200元,憑乜映客可以月均充值406元?唔通映客多D毒男,要花更多钱去贴囡?
3700是其一, 而且有異於同業,收入是下跌中。仲有一間毛利率勁高,令人難以致信。
冇錢入,入哂杉杉@4.2,欣融@0.66😭😭😭
Pong all in 兩隻新股?
有冇打算溝貨
5分1資
麥巴比正式係美C手上接個帥印,美C見到10年前既自己,慨嘆一聲~年少多好
其實我都覺得美c幾無耐,成班人年纪都唔輕,個個都以佢為重心,無人支援,幾好波都死
又一強隊出局。西班牙仲差過阿根廷,全埸猜,失望,希望英格蘭爭氣D,今屆最有機會入決賽。
今年將會由二國從未入總決賽爭冠。
麥bb真係好勁,個個話係新亨利,我就話係新比利,希望法國攞盃,成真球王
哈哈,尼馬怎麼辦? 他等著兩大球王退下舞台, 接掌球王帥印的....
尼馬响巴黎聖日耳門叫走都係因為麥巴比,因為知道自己唔夠人勁!
無閒講得對,仲有D只係話佢似奧雲,簡直侮辱,根本無睇過他之前既波,係巴黎已踢到嘩嘩聲,市場已比緊一個球王既價錢他,
尼馬接里安納度個印去荷里活好了
西班牙同德國都係輸自己用波極慢
共有18只新股可認, 天呀, 教我如果選. 大家有意見嗎?
花多眼亂配得又不多.險中求不如在跌得多的好股裡揀.何必偏向虎山行。
一如聽您說, 一只也不抽。謝謝!
內地彈一日,又跌番。確認內地股市入咗熊市?
今日在雪球的大V群, 見到一片哀號聲。很多往績不錯的私募基金經理都已滿倉A股、港股, 上半年的回報都是負數。
港股此終跟着A股步伐方向走.這一刻港股入市感不安感.昨的鐵底変了今天天花頂.都是等待暴跌一天的出現。
越跌越深
內房似乎要繼續尋底。【人民日报海外版旗下公号侠客岛:去库存目标已实现 棚改货币化无保留必要】2017年政府工作报告指出,支持农民工在城镇购房,提高棚改货币化安置比例,房地产去库存取得积极成效。三句话的顺序和逻辑结构均有看头,倒推解读,去库存目标已实现,棚改货币化安置的手段自然没有保留的必要,接下来亟待处理的是房价高企带来的风险。
人民日報話4000點是牛巿開端, 話日本足球踢法可恥,佢講既野我都係望望得啖笑。
恆生期指在假前夾得有些過火,明天再上試29000的機會細了,下位支持600,450,300,如果300也失守就要很小心重新估計大戶七月是否好倉底,或是在高位已暗渡陳倉,食了糊及轉了些倉位.
2136,沽@$3.41(29號補$3.23)
沽一半67998@$0.221
沽埋67998@$0.228
入一注700認講→
買多一注700認購,如果收市前無錢賺就斬.
12866@$0.092,$0.093
今日早市期指似乎又趺過頭?殺好倉過份了.
是,所以已經入左小量股票
期指28300自巳覺得是一個很重要位,如能企在上面大市依加有一線生機.現在急急2邊夾只為殺倉.
你放心吧。中國個邊差不多跌到2年前低位應該差極少。支持力大恆指完全無追中國,反而長hold,當中國反彈,恆指應該又會反彈了
彈唔起,玩完
2183 三盛 偉哥有冇持有?細劉 仲有貨係go完後到現在。
我沒有2183。
中美貿易戰陰霾升級,技資者離場,上證綜合指數跌至28個月新低,收報2775點,跌71點,跌幅2.5%。日本投資者憂慮中美貿易戰,日股低收2.2%,日經指數收報21811點,跌492點,跌幅2.25%。港股明天如跌幅又是2%,即是跌580點。看來上週收市空歡喜一場了。
02232-hk-跌跌不休,究竟怎麼了https://www.msn.com/zh-hk/money/news/晶苑國際-02232-hk-跌跌不休%ef%bc%8c究竟怎麼了%ef%bc%9f/vi-AAzug1Y?ocid=spartanntp
想問偉哥平了IQ淡倉了嗎?
之前已說平了一半, 另一半已沽今月中到期的35P鎖定利潤。
四強戲碼如法國對巴西,肯定吸精過決賽,因這兩對,幾時鬥都係經典,多話題!!86,98,06,世界盃97年法國盃,卡路士個罰球,WA一聲,86年世紀之戰,歷來最精彩既一場比賽98年C9腳軟......06年C丹完美地控制中場,真球王,18年又點.......麥巴比VS尼馬,
fai 神仲有無炒股?
巴西D波對番南美,美洲(墨西哥)好易食,對歐洲波就麻麻地,比利時絕對黑馬,吾易贏
尋晚日本對比利時,盡顯足球小將精神,睇到好熱血,如果0:2時肯用鳥籠戰術,就入八強了今屆2點場都非常精彩,前日又有小米救十二碼,期待今晚英哥對決,希望哥倫比亞再進級
冇睇,日本 下半埸領先2球先後,上網睇人講打9防1前都守唔出局😥。
09:20 買了20K 28 @ 4.1
早說買2136不要買1749
1749沒有護盤已放棄
現在每天跌10%,要升多少天才能返本?1注獨贏買2136!
上面蟹貨重重,反彈再跌
今天會否跌1500點?
2136直升1749直跌
1749仲未止跌回升。。暈
今天1000點有望直到7月6日
已均價0.53補回上周減持的一半1587,將平均成本拉低至0.69元。
偉哥我都係均價0.69
我諗1749跌定可能都要時間橫行,不過呂知佢幾多先定......
今日有o的恐慌feel了,應該可以入市搏反彈
今日大股好恐慌, 中小型股買盤不多, 但持貨的沒有要錢唔要貨的感覺。
想入3688,又跌唔落,下午睇下有無好價先
點睇3688想要收購啟思?
個人認為到星期5前有更多恐慌盤
//内地房地產發展商萊蒙(3688),數月前派高層進入連鎖啟思幼稚園的董事局,已惹起收購啟思的揣測。據《金融中心》獲得的市場消息,有關交易已接近達成協議,作價約 5 億元,當中包括啟思正校位於九龍塘律倫街6號的地皮權益。收購完成後,創辦人陸趙鈞鴻仍將持有部份股權。//——狂印人仔,然後去到全世界係咁買,而且乜鬼都買!咁對幼稚園教育係好定係唔好呢?https://hk.finance.appledaily.com/…/artic…/20180702/58391185
我期待佢食埋政府朗邊塊地,一拼發展
純粹見教育股好炒,買完搞上市?
股災😢
郭思治的直播網頁,被人留言罵聲四起。
郭思治話不是災,調整後新高在前面。誤導粉絲們了。我只想幾時才肯改口。
買賣係自己負責吧
一地平貨,尤其內房內險,有要錢唔要貨feel。
過眼雲煙,繼續shopping ><"
偉哥, 581差不多又進入射程範圍了, 我5.2入了一注
熊市的話, 周期性股份估值不會高。
手入面既細價股都係乾跌,明知係數字遊戲都好虐心。又唔敢依D時候加倉
3.34入2136,買返999,加返D愛股2005.2001,1579
市場好壞氣氛, 不阻細劉實行計劃, 盡掃!
2136我也是同價上得切車
唉,我2.96入,3.24落左車,嗚...倉內其他股就跌到hihi@@
已3.36投機性買入. :)
稍加了一點2339@1.16, 希望中期業績轉好及等下半年注資。
偉哥一出手 2339即刻定左
偉哥順便加加1749吧,上星期諗住2.9X 買差不多,點知一日輸10%, 哈哈
1749上星期一下子買太多, 暫時沒有空間增持。
一叫完偉哥加馬上有反應
好想入市但係 唔夠膽
1749保薦人真垃圾 !
大家怎樣定義恐慌一跌?在等怎樣的一跌?
From 私有化- 錢家有道如何以收購方式進行私有化?控權股東可向所有股東提出全面收購的建議,以收購他們的股份。如果被收購的公司在香港註冊成立,當控權股東 (包括與他一致行動的人士) 累計取得在提出收購建議時可接納建議的股份以價值計的 90% 時,他便有權可以選擇強制收購餘下的股份。如被收購的公司在外國註冊成立,控權股東則須根據當地有關法例行事。想請教偉哥, "當控權股東 (包括與他一致行動的人士) 累計取得在提出收購建議時可接納建議的股份以價值計的 90% 時,他便有權可以選擇強制收購餘下的股份。", 咁如果俾控權股東與他一致行動的人士不斷買到 90% , 咁到時候出咩價都可以一定私有化成功?
如果被收購的公司在香港註冊成立, 增持到90%股權就可以強行私有化,而作價必須高於其最高增持價。
謝謝偉哥! 所以回購最高價去到4元, 而作價必須高於其最高增持價, 所以出價最低是4元, 亦可以強行私有化而對控權股東 (包括與他一致行動的人士)最有利?
$4係公司回購, 同大股東好似唔算係一致行動的人士
留意這句話:如果被收購的公司在香港註冊成立。
2136 incorp in Cayman islands haha
上星期五多謝偉哥款待,此次活動高手云集下獲益良多,多謝約翰贈白酒.
交銀洪灝:提防流動性短缺釀拋售潮,難認同A股觸底http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/categorized_news_detail.php?category=latest&newsid=ETN280703839
這個連結看不了, 另一連結如下:http://opinion.caixin.com/2018-07-03/101290367.html這篇文值得大家細看。
都係以不變應萬變,上星期反應太快調整組合變了左一巴右一巴😢
謝偉哥,對不起死 Link 了。
之前一直諗1132會不會等到股災都未成事..睇黎實現左一半
望穿秋水
可能會加價到160蚊!?國浩每股135元再提私有化 涉資最多124億 基金股東意願關鍵https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180703/s00004/1530555100428
今日恒指跌800點, 比起上星期跌800點那天,反而感覺沒有那麼驚慌, 最少今天持股中, 有1隻升、3隻不跌,比起上次好。
1749 正在測試持貨人的心臟夠唔夠強,睇黎有排唔洗驗身呢
即係未跌完?
1749 咩玩法?
冇護航CCASS見到東興只增持過50萬股...我諗依度加埋都多過佢=.=超額148倍中下限定價已經違反常理.諗住佢留水位炒點知佢仲係咁掟貨=.=真係唔知咩玩法....
睇真D, 厡來招股結果咁寫根據國際包銷協議,「本公司已向國際包銷商授出超額配股權....國際配售項下並無超額配發股份,因此,預期超額配股權將不會行使」
學lee tin兄短跑,2.74入,2.94出。不過遠遠幫補唔到。。。
1749應該見咗底
小心希望越大,失望愈大,返招股價下限先再算
偉哥, 想問2136大大股東增持過左75%係唔係要即刻出通告? 謝謝。
注意:只有此網誌的成員可以留言。
細劉先用公司大手回購,然後趕在緘默期之前作出如此大手的增持,實在令人想入非非。
回覆刪除先用公司錢回購,收乾貨後,再平價增持,細劉進可攻,退可守
刪除唯一擔心係開價一般,小股東們要被迫接受
先謝偉哥。講真,冇你支持及堅持。$3.1樓下已沽清,仲點會在你的提㸃下$2.9x再加碼。
刪除希望我地仲可以係缄默期有機會買到平貨啦
7月中後等機會低位加碼
刪除緘默期是指業績前一個月?
刪除希望成事啦。謝偉哥
回覆刪除作者已經移除這則留言。
回覆刪除外國叫Bingo
刪除細劉尼D就係霸氣,勁呀!
回覆刪除有一點非常佩服,佢行動速度真係極快!
回覆刪除不愧係細劉生!
刪除如果分拆國內物業及地產上市就發達了
回覆刪除到時10不是夢
刪除1212同2136同時有動作,真係令人想入非非
回覆刪除Thanks偉哥,星期三$3任買時上返車
回覆刪除但收市有大注沽
回覆刪除壓低股價, 估計下星期二細劉仲要繼續增持, 可能在blackout period前買到75%的上限。
刪除但細劉立刻公佈了增持,好難有低價, 平時見股東增持好像不用那麼快公佈?
刪除不是, 已是等到第三天才公佈,是港交所容許的上限了。
刪除2136,其實一直劉細都係有甘多貨,只係佢既暗手倒去明手既用意是甚麼,更值得討論,大家有無咩睇法?
回覆刪除感覺劉生不是計劃私有化,如果係,應該不知不覺中進行,不會明刀明槍益大家,要知道,大股東永遠是私有化的大贏家,無著數重乜要私有化
刪除如果係學當年華置咁做,將股值做大做強,咁就和味,期待八月嘅消息
如$5私有化,佢資產值$12,都仲叫無著數?
刪除邊到睇到估算值12?
刪除記得以前偉哥講過佢價值應該相等1212個陣既價,個陣1212大約$12,而家2136 Nav $6.8, 仲要係用成本入賬,如果實際Nav應該都有$10以上,私有化細劉肯定有so, 我諗細劉諗點樣食左大陸啲資產,已經鋪排左好耐好耐
刪除簡單咁講, 計物業市價的話, 每股NAV絕對不會低於10元的。
刪除Jd兄誤會了,我意思係我地無佢咁著數,當係5蚊,我地應該接受嗎?又或者佢出4蚊,都好多人迫住接受
刪除如果佢收,佢搞咁多野出4蚊收?佢唔驚真係收唔夠? 失敗左又一年, 我唔怕等
刪除回購最高價都去到4元,所以4元或以下私有化的機會微乎其微。個人估計最少都5元。
刪除2136如果私有化,要過數人頭一關的,所以如果開價過低,我相信我們有足夠的人頭可以否決這私有化,如果大家齊心合力的話。
我絕對不希望如果私有化,但因出價過低而要號召全部網友一起否決這私有化,只是如果有需要的話,我絕對會這樣做的。
刪除大哥私有化華置失敗左兩次,假如真的私有化,希望細劉哥一步到位。對利福系接班人打響聲望,而我亦唔會等感謝祭先掃貨。
刪除其實連同2007年表達私有化意向, 但同TCI傾唔掂數那次, 前前後後應該是3次才是。
刪除這家族有嚴重私有化傾向的, 尤其是資產大折讓股。
如果真係黑天鵝,我會第一個支持偉哥去投票,當然極唔希望發生,現在係"反對票不得多於無利害關係股東的10%股權"?
刪除自己重倉中,最好比夠6蚊,皆大歡喜
依D資產折讓股真係要好有恆心去守
刪除利福系列營養豐富,感謝偉哥。
回覆刪除感謝偉哥!
回覆刪除再次感謝偉哥,我都係見到偉哥$3 果陣話會補貨,先夠膽跟入 哈哈
回覆刪除業績期前呢一個月細劉口吾買得貨, 應該有機會$3買番
回覆刪除可以3元再買到的機會是微乎其微。
刪除感謝偉哥年初316的分享,雖然比預期遲了,但最終都通過了
回覆刪除恭喜股友
刪除真的估不到限期最後一天過關,我都賺不到這套利的錢。
刪除感謝偉哥分享
刪除謝謝偉哥份享
刪除316現價大約77.55,是否有1.4%無風險套利?
刪除是無風險套利, 但扣除買賣手續費後, 其實沒有什麼套利空間。
刪除謝謝偉哥回覆
刪除套利空間要看你有多大胃口及有多少標的
刪除2339依幾日跟隨大市又回落番,唔知偉哥對18年中期點睇?
回覆刪除本身我諗中期好大機會出盈喜(捷克新廠應該步入正軌+2017 2H都已經好過1H),但係諗番京西上海果邊究竟係數靚所以先賣定因為太差要轉番去阿媽度。
中期應該不會差於上年了,但不知有沒有機會發盈喜。
刪除過埋下星期應該就是緘默期。我一直等待這段時機!
回覆刪除但好似未出通告講幾時共佈業積
刪除之前好高位入左,唔夠膽溝,星期一再睇下點先
回覆刪除星期二呀
刪除我對2136既劇本幻想
回覆刪除緘默期前, 細劉盡量將持股提到最高上限,
因為緘默期不能增持, 緘默期內由一班好友繼續代為買貨,
緘默期可能未必有平貨買?? 我自己都好想3元樓下再買點貨,
業績期後就送禮物, 但係什麼禮物都不知了
純粹猜想
貨都買到乾哂,仲要友好買做咩
刪除【趣blogblog】人仔.港股.港樓三角關係(股榮)
回覆刪除https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20180630/58381775
【娥六招】冇樓中產最慘!經濟學者:林鄭放棄私樓市場
https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20180629/58380323
星洲模式正式起動
刪除終於等到859 7月5曰改名,祈求往上升😇
回覆刪除我也期待中...
刪除我自己都有持有 但覺得應該仲會磨多排
刪除有冇人持有787?
回覆刪除我覺得阿根廷輸在個教練,唔出阿古路、戴巴拿,又要堅持用迪馬,不過法國真係後生有活力
回覆刪除呢個教練因爲阿根廷足總冇錢賠毀約金而唔使被炒。
刪除兩個球王出哂局
回覆刪除未有世界盃點會係球王呢?
刪除始終都係靠兩位球王先入到16強
刪除最近google係咁話雪球個app 有危險要我移除,之前手殘同意左,重裝完又見移除警告。
回覆刪除想問有無師兄識搞
用ios的沒有這警告。
刪除一大堆新股上市,都見到樹熊身影
回覆刪除梁志天定價0.88元,中國同輻定價21.6元。
回覆刪除仲諗住市差,同輻可以近$20定價添
刪除4/7 朝截果堆,暂时睇好
刪除03700 映客
01773 天立
01652 福森
01743 苍南 (呢隻6号朝截)
奇怪01746 万顺咁多飞,可能同个保贱往绩有关吧。另01715 米技今次由德健做主厨,呢次仲有咁多新股掩护,又糸时间做野啦。
梁生睇3蚊?
刪除偉哥從那裏知道中國同輻定價21.6?
刪除不說目標價了, 到時看看吧, 估計梁志天的國際配售並不是比左配售集團。
刪除定價前兩天聽機構投資者朋友說的。
呢輪新股唔容易選, 有些大隻的盤數有疑點。
刪除這期的新股不容易選, 市況差, 小型新股好多機會國際配售又係比左配售集團, 一上市就清貨; 中型的又要小心公開發售中籤率高, 落大注隨時要補倉,而且中型股當中有些盈利能力太好, too good to be true.
最難頂的是市況差, 隻隻都要10幾、20幾倍PE上市, 難得10倍PE的又似是假數股。
抽咗200手中國同輻,唔知要補幾多margin數呢?要準備一吓!
刪除好濫。好似有$就上得市。。不過都會希望中到ㄧ二隻爆升🤘
刪除謝偉哥。咁呢輪我都係唔抽。
刪除留多啲資金好過
200手同輻中籤率應該不會太高, 最高就15%吧。
刪除B組頭唔知要補幾多
刪除B頭好難估, 因為超額34多倍, 回撥後實際只超11倍, 要看看AB組入飛比例, 但估計B頭肯定中籤率高於10%的。以AB組飛7:3來估值的話, B組平均中籤率有15%;如果是8:2的話,則B組平均中籤率是23%左右。
刪除梁志天B組應該4%左右
刪除中23% 又要抬錢
刪除偉哥,想請問你提及過的某些新股盤數有疑點,51信用卡算不算呢?
刪除51信用卡我自己沒有興趣, 也沒有詳細睇盤數。
刪除我估偉哥糸指03700映客,对比YY 陌陌 虎牙,若用招股PE 计,当然存在大折让。就算揾返天鸽互动去比,仍然存在超五成折让。
刪除我个人对MPUs 存怀疑,人地天鸽人均月收益不超200元,憑乜映客可以月均充值406元?唔通映客多D毒男,要花更多钱去贴囡?
3700是其一, 而且有異於同業,收入是下跌中。
刪除仲有一間毛利率勁高,令人難以致信。
冇錢入,入哂杉杉@4.2,欣融@0.66😭😭😭
回覆刪除Pong all in 兩隻新股?
刪除有冇打算溝貨
刪除5分1資
回覆刪除麥巴比正式係美C手上接個帥印,
回覆刪除美C見到10年前既自己,慨嘆一聲~年少多好
其實我都覺得美c幾無耐,成班人年纪都唔輕,個個都以佢為重心,無人支援,幾好波都死
刪除又一強隊出局。西班牙仲差過阿根廷,全埸猜,失望,希望英格蘭爭氣D,今屆最有機會入決賽。
刪除今年將會由二國從未入總決賽爭冠。
刪除
刪除麥bb真係好勁,個個話係新亨利,我就話係新比利,希望法國攞盃,成真球王
哈哈,尼馬怎麼辦? 他等著兩大球王退下舞台, 接掌球王帥印的....
刪除尼馬响巴黎聖日耳門叫走都係因為麥巴比,因為知道自己唔夠人勁!
刪除無閒講得對,仲有D只係話佢似奧雲,簡直侮辱,根本無睇過他之前既波,
刪除係巴黎已踢到嘩嘩聲,市場已比緊一個球王既價錢他,
尼馬接里安納度個印去荷里活好了
刪除西班牙同德國都係輸自己
回覆刪除用波極慢
共有18只新股可認, 天呀, 教我如果選. 大家有意見嗎?
回覆刪除花多眼亂配得又不多.險中求不如在跌得多的好股裡揀.何必偏向虎山行。
刪除一如聽您說, 一只也不抽。謝謝!
刪除內地彈一日,又跌番。確認內地股市入咗熊市?
回覆刪除今日在雪球的大V群, 見到一片哀號聲。
刪除很多往績不錯的私募基金經理都已滿倉A股、港股, 上半年的回報都是負數。
港股此終跟着A股步伐方向走.這一刻港股入市感不安感.昨的鐵底変了今天天花頂.都是等待暴跌一天的出現。
刪除越跌越深
刪除內房似乎要繼續尋底。
回覆刪除【人民日报海外版旗下公号侠客岛:去库存目标已实现 棚改货币化无保留必要】2017年政府工作报告指出,支持农民工在城镇购房,提高棚改货币化安置比例,房地产去库存取得积极成效。三句话的顺序和逻辑结构均有看头,倒推解读,去库存目标已实现,棚改货币化安置的手段自然没有保留的必要,接下来亟待处理的是房价高企带来的风险。
人民日報話4000點是牛巿開端, 話日本足球踢法可恥,佢講既野我都係望望得啖笑。
刪除恆生期指在假前夾得有些過火,
回覆刪除明天再上試29000的機會細了,
下位支持600,450,300,
如果300也失守就要很小心重新估計大戶七月是否好倉底,
或是在高位已暗渡陳倉,
食了糊及轉了些倉位.
2136,
刪除沽@$3.41(29號補$3.23)
沽一半67998@$0.221
刪除沽埋67998@$0.228
刪除入一注700認講→
刪除買多一注700認購,
刪除如果收市前無錢賺就斬.
12866@$0.092,$0.093
刪除今日早市期指似乎又趺過頭?
刪除殺好倉過份了.
是,所以已經入左小量股票
刪除期指28300自巳覺得是一個很重要位,
刪除如能企在上面大市依加有一線生機.
現在急急2邊夾只為殺倉.
你放心吧。中國個邊差不多跌到2年前低位
刪除應該差極少。支持力大
恆指完全無追中國,反而長hold,
當中國反彈,恆指應該又會反彈了
彈唔起,玩完
刪除2183 三盛 偉哥有冇持有?細劉 仲有貨係go完後到現在。
回覆刪除我沒有2183。
刪除中美貿易戰陰霾升級,技資者離場,上證綜合指數跌至28個月新低,收報2775點,跌71點,跌幅2.5%。
回覆刪除日本投資者憂慮中美貿易戰,日股低收2.2%,日經指數收報21811點,跌492點,跌幅2.25%。
港股明天如跌幅又是2%,即是跌580點。看來上週收市空歡喜一場了。
02232-hk-跌跌不休,究竟怎麼了
回覆刪除https://www.msn.com/zh-hk/money/news/晶苑國際-02232-hk-跌跌不休%ef%bc%8c究竟怎麼了%ef%bc%9f/vi-AAzug1Y?ocid=spartanntp
想問偉哥平了IQ淡倉了嗎?
回覆刪除之前已說平了一半, 另一半已沽今月中到期的35P鎖定利潤。
刪除四強戲碼如法國對巴西,肯定吸精過決賽,因這兩對,幾時鬥都係經典,多話題!!86,98,06,世界盃
回覆刪除97年法國盃,卡路士個罰球,WA一聲,
86年世紀之戰,歷來最精彩既一場比賽
98年C9腳軟......
06年C丹完美地控制中場,真球王,
18年又點.......麥巴比VS尼馬,
fai 神仲有無炒股?
刪除巴西D波對番南美,美洲(墨西哥)好易食,對歐洲波就麻麻地,
回覆刪除比利時絕對黑馬,吾易贏
尋晚日本對比利時,盡顯足球小將精神,睇到好熱血,如果0:2時肯用鳥籠戰術,就入八強了
刪除今屆2點場都非常精彩,前日又有小米救十二碼,期待今晚英哥對決,希望哥倫比亞再進級
冇睇,日本 下半埸領先2球先後,上網睇人講打9防1前都守唔出局😥。
刪除09:20 買了20K 28 @ 4.1
回覆刪除早說買2136不要買1749
回覆刪除1749沒有護盤已放棄
刪除現在每天跌10%,要升多少天才能返本?1注獨贏買2136!
刪除上面蟹貨重重,反彈再跌
刪除今天會否跌1500點?
刪除2136直升1749直跌
刪除1749仲未止跌回升。。暈
回覆刪除今天1000點有望直到7月6日
回覆刪除已均價0.53補回上周減持的一半1587,將平均成本拉低至0.69元。
回覆刪除偉哥我都係均價0.69
刪除我諗1749跌定可能都要時間橫行,不過呂知佢幾多先定......
刪除今日有o的恐慌feel了,應該可以入市搏反彈
回覆刪除今日大股好恐慌, 中小型股買盤不多, 但持貨的沒有要錢唔要貨的感覺。
刪除想入3688,又跌唔落,下午睇下有無好價先
刪除點睇3688想要收購啟思?
刪除個人認為到星期5前有更多恐慌盤
刪除
刪除//内地房地產發展商萊蒙(3688),數月前派高層進入連鎖啟思幼稚園的董事局,已惹起收購啟思的揣測。據《金融中心》獲得的市場消息,有關交易已接近達成協議,作價約 5 億元,當中包括啟思正校位於九龍塘律倫街6號的地皮權益。收購完成後,創辦人陸趙鈞鴻仍將持有部份股權。//
——狂印人仔,然後去到全世界係咁買,而且乜鬼都買!咁對幼稚園教育係好定係唔好呢?
https://hk.finance.appledaily.com/…/artic…/20180702/58391185
我期待佢食埋政府朗邊塊地,一拼發展
刪除純粹見教育股好炒,買完搞上市?
刪除股災😢
回覆刪除郭思治的直播網頁,被人留言罵聲四起。
刪除郭思治話不是災,調整後新高在前面。誤導粉絲們了。我只想幾時才肯改口。
刪除買賣係自己負責吧
刪除一地平貨,尤其內房內險,有要錢唔要貨feel。
回覆刪除過眼雲煙,繼續shopping ><"
回覆刪除偉哥, 581差不多又進入射程範圍了, 我5.2入了一注
回覆刪除熊市的話, 周期性股份估值不會高。
刪除手入面既細價股都係乾跌,明知係數字遊戲都好虐心。又唔敢依D時候加倉
回覆刪除3.34入2136,買返999,加返D愛股2005.2001,1579
回覆刪除市場好壞氣氛, 不阻細劉實行計劃, 盡掃!
刪除2136我也是同價上得切車
刪除唉,我2.96入,3.24落左車,嗚...倉內其他股就跌到hihi@@
刪除已3.36投機性買入. :)
刪除稍加了一點2339@1.16, 希望中期業績轉好及等下半年注資。
回覆刪除偉哥一出手 2339即刻定左
刪除偉哥順便加加1749吧,上星期諗住2.9X 買差不多,點知一日輸10%, 哈哈
刪除1749上星期一下子買太多, 暫時沒有空間增持。
刪除一叫完偉哥加馬上有反應
刪除好想入市
回覆刪除但係 唔夠膽
1749保薦人真垃圾 !
回覆刪除大家怎樣定義恐慌一跌?在等怎樣的一跌?
回覆刪除From 私有化- 錢家有道
回覆刪除如何以收購方式進行私有化?
控權股東可向所有股東提出全面收購的建議,以收購他們的股份。如果被收購的公司在香港註冊成立,當控權股東 (包括與他一致行動的人士) 累計取得在提出收購建議時可接納建議的股份以價值計的 90% 時,他便有權可以選擇強制收購餘下的股份。如被收購的公司在外國註冊成立,控權股東則須根據當地有關法例行事。
想請教偉哥, "當控權股東 (包括與他一致行動的人士) 累計取得在提出收購建議時可接納建議的股份以價值計的 90% 時,他便有權可以選擇強制收購餘下的股份。", 咁如果俾控權股東與他一致行動的人士不斷買到 90% , 咁到時候出咩價都可以一定私有化成功?
如果被收購的公司在香港註冊成立, 增持到90%股權就可以強行私有化,而作價必須高於其最高增持價。
刪除謝謝偉哥! 所以回購最高價去到4元, 而作價必須高於其最高增持價, 所以出價最低是4元, 亦可以強行私有化而對控權股東 (包括與他一致行動的人士)最有利?
刪除$4係公司回購, 同大股東好似唔算係一致行動的人士
刪除留意這句話:如果被收購的公司在香港註冊成立。
刪除2136 incorp in Cayman islands haha
刪除上星期五多謝偉哥款待,此次活動高手云集下獲益良多,多謝約翰贈白酒.
回覆刪除交銀洪灝:提防流動性短缺釀拋售潮,難認同A股觸底
回覆刪除http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/categorized_news_detail.php?category=latest&newsid=ETN280703839
這個連結看不了, 另一連結如下:
刪除http://opinion.caixin.com/2018-07-03/101290367.html
這篇文值得大家細看。
都係以不變應萬變,上星期反應太快調整組合變了左一巴右一巴😢
刪除謝偉哥,對不起死 Link 了。
刪除之前一直諗1132會不會等到股災都未成事..睇黎實現左一半
回覆刪除望穿秋水
刪除可能會加價到160蚊!?
回覆刪除國浩每股135元再提私有化 涉資最多124億 基金股東意願關鍵
https://news.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20180703/s00004/1530555100428
今日恒指跌800點, 比起上星期跌800點那天,反而感覺沒有那麼驚慌, 最少今天持股中, 有1隻升、3隻不跌,比起上次好。
回覆刪除1749 正在測試持貨人的心臟夠唔夠強,睇黎有排唔洗驗身呢
刪除即係未跌完?
回覆刪除1749 咩玩法?
回覆刪除冇護航CCASS見到東興只增持過50萬股...我諗依度加埋都多過佢=.=超額148倍中下限定價已經違反常理.諗住佢留水位炒點知佢仲係咁掟貨=.=真係唔知咩玩法....
刪除睇真D, 厡來招股結果咁寫
刪除根據國際包銷協議,「本公司已向國際包銷商授出超額配股權....
國際配售項下並無超額配發股份,因此,預期超額配股權將不會行使」
學lee tin兄短跑,2.74入,2.94出。不過遠遠幫補唔到。。。
刪除1749應該見咗底
回覆刪除小心希望越大,失望愈大,返招股價下限先再算
刪除偉哥, 想問2136大大股東增持過左75%係唔係要即刻出通告? 謝謝。
回覆刪除