現在已在晚上排定買盤買目標股份, 買入價通常都是20-30個價位外的,博撈跳樓貨。
哩個習慣真系好好 隨時有平貨我自己就系堅持唔至,只怪自己懶
見偉哥今次呢篇文章 , 都没以往對下半年的樂觀
形勢比人強, 不得不否認進入熊市機會甚高, 尤其是A股如果救市失敗的話。
37 188 510 524 952 1140 8155 T____T
偉哥手上持有那些股同價位?
你可以留意下我之前的半年結, 重點股份仍是那些; 之後的買賣都有在網誌披露的。
100%現金慢慢睇大媽不停提款中小型股跌不停
我都系,現金這兩個禮拜保持85%。這兩天只敢買1299,2800等股票。
188.。OMG
阿爺吊頸都唔使呌氣
好彩走得快好世界
大家都知國家隊跳水不論男子女子組都係世界第一。直插無水花
何解上證沽壓得咁勁..
國內很多股票不是停牌 (1/4股票停了牌), 就是一早跌停, 沒有流動性, 形成沒有跌停的及港股承受投資者要套現的沽壓。
3399都跌左好多
要重新估值了PE 8-10 比較合理哩個市況好難 同 氣氛好時比較的
近年已甚少論市的《信報》創辦人林行止,在今日的專欄內談到近月內地股市情況,他指出,近期A股大牛市是當局試圖透過牛市製造財富效應,令今年GDP增長7.1%目標有望達致,但今次跌市破壞了當局希望以財富效應催谷經濟的大計,因此擲出以千億計資金暴力救市。不過,粗暴干預或獲得表面勝利,但所持股票可能大幅貶值,今後恐怕有一段不短時間才能再引起入市熱潮,對國企籌措資金、吸納市上閒資進行有利於經濟的投資十分不利。林行止又指,中共權力既凌駕法律,如今以舉國之力「救市」,後果只有一個,此為國家托市、股民出貨!這樣難保有一天當局頒令不准賣股只可購進。他又指,如今內地全民皆炒,股市弄虛作假之事層出不窮,股市已成變相賭場,其危險不僅限於個人金錢損失,而是會導致社會不和諧,當局如何控制賭風,不是易事。
現在談論什麼鼓勵的話都是沒用的,人們選擇僅相信壞消息和並恐嚇性的新聞(每次大跌市都是一樣的),看看明報今天新聞話題, 公共媒體都希望推低股市:http://news.mingpao.com/pns/%E8%A6%81%E8%81%9E/web_tc/section/20150707/s00001
作者已經移除這則留言。
中國過去的一切成就皆在“信報”創辦人林行止和明報的幾十年尖銳批評和嚴厲攻擊下, 幾經辛苦才取得!我相信這一次中國股市改革應該也是一樣的, 會取得最後的成功!!
阿爺的暴力救市竟然真係咁癈,188@平均0.238x,336@3.41沽番
唔知最後會唔會要停市
仲以為貪官會用錢接貴貨?
暴力救市確確實實接好多貨,都係估值相對合理的國內藍籌,奈何頂唔住國內龐大的沽壓
Hum, 如無意外的話今天開始入肉了。
Hum,今年由年頭開始計,仲有25%左右利潤
尋晚計都只剩10x%.仲要計埋停左牌既2333
唉,手上的現金唔夠膽用,今日市況冇咁波動,反而冇咩機會炒波幅幫補下
絕對係暴力,不過系散戶被老強果種
估唔到啲乜通車都未到,個市巳變成咁.....
仲見好多人有資金撈貨.... @@
388連續大跌,我估計市場對於深港通近期開通不樂觀。也對,現在阿爺自己都一團亂了,不太可能再引入外資添亂。。。。。
小注買熊仲值博
等超跌反彈沽貨吧可能細股不反彈也不出奇大媽無錢開飯黎提錢走人
我認識的一名國內私募基金經理就很開心地撈貨,藉大跌市建立港股倉底....奈何國內股市沒有了流通性, 變成港股要承受套現的沽壓。
其實港股好多價值股本身估值都唔貴,599市值細,受利歐元下跌,又有盈喜,又有派息。炒殼又得,炒業績又得。
20%現金, 想買941, 700. 但未夠膽.
200蚊買388 :)
200$ 388 很好
我多排隊先,200.10 哈哈
700仍在高位,不要心急
現在談論什麼鼓勵的話都是沒用的,人們選擇僅相信壞消息和並恐嚇性的新聞(每次大跌市都是一樣的),看看明報今天新聞話題, 公共媒體都希望推低股市:http://news.mingpao.com/pns/%E8%A6%81%E8%81%9E/web_tc/section/20150707/s00001內地急「提款」 港股恐慌拋售 外資不信中央 滬股通流出134億險守25000點 港股或仍下探中央被股市「綁架」 續跌恐惹系統風險希臘否決緊縮 允交改革建議財長突辭職 為談判鋪路民眾高呼勝利 促西葡跟隨疑歐派讚「打倒歐盟寡頭」國內外夾擊 默克爾恐退居二線國際評論﹕歐央行操生死 平行貨幣難成希臘活路
我自己敬畏高PB股票。
3399 唔好跌番去2.5....
如果2.5當埋底褲all in,哈哈。
第一個當埋底褲all in的一定是偉哥,哈哈。
似乎要補上升裂口,排左4.4
似乎要補上升裂口 $4.4...x23399 如果跌$2.5, 問人借錢加注))))))))))
跌市真係咩都有可能發生
2.5我即入,當買高息CB。
裂口@4.4?戴3付眼鏡都睇吾清~5.05小注。預左整個禮拜都地震加餘震,留錢慢慢加。
correction睇清楚3399, 2月頭的是下跌裂口, 而4月頭已補了。下一步應是守唔守到2-4月的平台.
股齡網齡夠的, 有無聽過 1174 ?
千股一隻,可以唔駛睇,不過係千股當中呢隻算係可以玩下,前提係要識得玩
睇完沈旭輝的搏奕論...對希債結果有唔同睇法
佢点講?
http://www1.hkej.com/dailynews/international/article/1090895/%E5%8D%9A%E5%BC%88%E8%AB%96%E3%80%81%E9%82%8A%E9%9A%9B%E7%AD%96%E7%95%A5%E8%88%87%E5%B8%8C%E8%87%98%E5%85%AC%E6%8A%95
2015年7月6日 沈旭暉博弈理論(Game Theory)原是應用數學的分支,後來被廣泛運用到社會科學各學科,包括經濟學、國際關係、政治學、軍事學等。博弈理論原意是預測個體的行為,並嘗試把之控制。在芸芸博弈理論的學說中,囚徒困境 (prisoner’s dilemma)最為著名,假設兩名原本一同犯事的人被警方分別問話,過程中兩人不可交流。如果兩人都同時不認罪,就可立刻獲釋,但由於兩人均不信任對方,會互相指證。5月車禍離世的著名學者納殊(John Nash),就是將博弈論發揚光大的代表人物。
我錯字, 應是 [沈旭暉的博弈論]
謝謝分享,我覺得個財長直頭係高手。面對住西葡同法國,歐盟多數用不會讓步,用拖字決等對方投降.
好可惡........就係因為佢地玩埋哂d博弈理論的招數,目前的確係將自己立於不敗之地,但就搞到世界亂七八糟
最大問題係歐盟個低線俾人睇穿左,希望希臘留歐元區,以談判黎講,緊係輸硬, 係睇歐行幾時跪低,唔追希臘錢。
其實除了幾隻大價股, 其他股仔價錢好似已在22000水平?
3399我打算4蚊加注買
跌市勿估底,什麼都會有可能發生,而且還在被提款中,點解要現在入市呢!
太得人驚, 巳經全面撤退, 放淨一隻, 留得青山在那怕無柴燒
佩服!!
果隻夠拉低你成個組合既performance. Good luck.
有冇師兄抽左2666
近期全部新股都沒有抽.....2666中簽率不算太高, 應該不會同1456同一命運,但應該都守唔到招股價,惟望保母開市時頂一頂。
謝謝偉哥分析, 以現在市況 平手走到都偷笑了偷笑係因為用左資金抽新股,無資金撈貨......
美國牛市幾年, 香港牛市幾月. 王維基拍套來生不做港股民吧
真心俾個like你!
有幾個月嗎? 香港改名做國際提款機中心啦
邊有香港牛市幾月呀? 幾日咋. 咪4月頭、放完假、嗰幾日囉>_<
我覺得叫來生不做提款機直接d俾個like你地
Haha, 正. 可惜维基應該都玩完
以為4-6月頭, 唉
4-5月,
仲有幾多網友未清倉,揸住貨,好似我咁關燈食面,揮下手… 睇都無乜心情,轉左馬都係大穫
揮手。太忙,無理。相信隨時有暴力式反彈,依家放都無乜作用,睇下歐洲今日開會點。
依舊滿倉 中長線依然看好 快反彈
得返 3399, 598, 2722, 蟹緊.....未太敢入返市
揮手
Hi
有部份係手, 無諗過放, 仲有目標想入, 會以15%20%跌起先入
揮手..3399, 2722..
今期做咗醃仔蟹.
涼粉6舊朱古力~cut loss almost all. 952 2722 259 599 1260 598 3399 524 雞仔注
再跌可能要六合一, 化悲憤為食慾
Me too.
有冇人試過蟹貨要坐足7年才可以鬆縛?我試過。
已經蒸發四月以來大部分所賺仲要擔心再跌
我覺得自己好似有點驚再入市,D股日日跌冇時停
中央用盡方法都拯救唔到A股 相信在政治上亦是大震動 相信有人要起身
是, 已流傳財金官員不少要下馬, 換上有財金技術班底的接任。
大陸救A股個決心好強
A股今日一鑊泡,原來前國務院總理朱鎔基一早預言。翻查紀錄,香港雜誌《爭鳴》5月底曾報道,指朱鎔基5月中旬在江蘇、上海、浙江參觀時曾多次提示,「股市人為熾熱,會出大問題。損失慘重的是億戶小股民,二、三十萬可不是一筆小數目。股市危機可見,就在年內。」朱鎔基自1991年出任國務院副總理, 到2003年卸去國務院總理之職,12年間,有3次比較明顯的股市波動,每次股市漲得太高,他就打壓,擠泡沫;跌得太低,他要救市,因此他任內沒有引發大的震盪。前總理朱鎔基在1997年A股股災前曾說過,「有漲必有落,落的時候,政府不會托市,也托不起這個市。」 能要搵朱鎔基出山
當年或者唔可以, 今時今日人民幣非常強勢.
換誰都無用,一個唔尊重人民、唔敬畏市場既政權,動輒以為可掌控一切,此情此景實自己攞o黎。
現在根本是大媽大伯失去信心沽貨 中央只能託指數股 但A股其他細股/創業版仍然流血不止 不過我看長遠對香港有利 中央原希望A股國際化 但連現在限制重重的A股原來都控制不到 未來一段不短時間香港的地位會很穩固
港股快上快落, 捉得住個timing 好過美帝長年牛市。 股票先行, 到樓市。
港股牛皮左甘多年, 最壞打算係大部份股仔跌番高位既1/10. 甘先有值博率
亞爺應該叫當年救市三兄弟(曾蔭權、許仕仁、任志剛)出山撥亂反正,好過現在藥石亂投
鬍鬚曾...... 貓鬚果然是用来燒的
港股4月升上天堂,5,6,7月就跌落地獄,股票真係冇得長揸,有胡就要食,咪一個大跌浪殺埋泥變左焗坐貨,唔知幾時再見家鄉價, 金融海嘯係咁,依家又係咁!!😞各位股友認同嗎?PS: 390金融海嘯前入貨既,坐足7年幾個月到今年3月才見家鄉價。
冇邊隻股票去過好高位 哈哈 honestly,2722@2.1應該走半,至於952走了一半留一半,重新黎一次仍然會咁做;2012未去到好高位就跟偉哥走左了依家D價要翻家鄉,需要時間或一個好大的契機卦
溝入336。低PE,低負債,合理PB,高息(冇派末期息,不過中期息派了特別股息)。不利:增長或勁放緩。CITIBANK、美林、瑞信齊齊沽貨。
阿爺托既都只係大陸大籃籌股只能嘗試暫援和令個市減少較大的波動和下一番骨牌效應,港股誰托市? 熊市誰不先行收回現金先?加上債務危機一定對歐洲有影響而令香港國際金融股市下跌
突破裂口不可補、補了=完了來也沖沖去也沖沖
不停溝入增持又不對沖找屎嗎??
如果唔識買期指,唔想買熊證,應該買沽輪嗎?有乜推介?
輪會輸時間值大期貴可以試下小期去證券行問下
thanks buddy
DPZ Bloghttps://dpzblog.wordpress.com/2015/07/07/%E8%82%A1%E5%B8%82%E9%9A%A8%E7%AD%86-1731/昨天恒指跌827點,成交2127億。上證指數升89點,成交9434億。 週六、週日傳出中國政府重拳救市,一般人都認為昨天開市A股應升,當然港股也應該升,結果卻是大跌,希臘因素影響應該不大,主要原因可能祇有一個:大陸資金在香港市場套現,搬錢回去救市,不是說二十一家券商各出資50億救市嗎?券商哪有現金在手?唯有在港套現,跌幅最大的大藍籌就是中資券商持重貨的對象。 而這些股市超級大戶,他們知道大量出貨一定是股市大跌,所以先部署沽期指,接著就是沽貨,而本地超級大戶也會跟著沽,所以股市全無承接力,直瀉1500餘點,尾市才有反彈,這種「墮崖」式的下跌,通常兩、三天就完成了,散戶現在可以考慮分注入市了,大行為配合沽貨調低了港交所、中移動、匯豐等藍籌的評級,也許現價都有投資價值浮現。 A股比較難說,大上大落可能會震盪一段時間,再跌10% (上證3300點) 並非不可能,但應也離底不遠了,股市通常升市很慢,跌市卻是很快完成的。
Liked
我自己敬畏高PB股票, 概念股票, 環保股票, 新能源股票!我非常欽佩那些一旦買入股票並且做到總是上升的投資者,但我做不到。我目前仍然看好後市, 最近買了28,148, 296,385, 563和666, 並且正在加油坐艇中!
我都覺得系中資券商賣貨回A股,你看友邦和恒生還是很堅挺倒升,反而中國銀行H股和A股差價已經要到30個點了。。。。。。
蘋果:《新華社》今日發佈市場直播文章,指內銀和兩桶油的救市無效……即係點??
即係阿爺發覺自己不斷倒錢入咸水海
蘋果做謠http://big5.news.cn/gate/big5/www.xinhuanet.com/finance/zhuanti/zhengce/zt21.htm
蘋果成日都想大6死
偉哥,336己跌止新低,你仍持有嗎?
吹脹,725越升越有, 見2.8元!
肯定有後著啦,早知聽完Louis兄講就研究清楚,話唔定就發現到端倪買貨
373今天又回購14,000股(38.5元)?
大時代教股票必勝法「及早離去」我成日叫朋友同事 嚴守止蝕,更要嚴守止賺。無消息就等,有消息就走!佢地成日回應我一句:現在牛市,唔進取點得。btw, 呢幾日都好多股可玩即日波幅,留意大媽股。
細股炒波幅高手宜家望住個tread 一直向下,望而生畏。 仲炒波幅小心被股海掩沒。 各細股既莊既成本被每個散戶低好多, be careful!
說好了的暴力救市呢???內地A股的中小板及創業板跌幅逾5-6%,比滬深300及上証都高,市場繼續價值回歸之中。如果跌多一星期,中央才出手救市我唸效果會好好多。此外,到底佢地明白明咩係救市,咩係托市呢?
偉哥還是有希望反彈,但個人感覺好多股份還有下跌位,現在就算入到即日低位,過幾天又會跌破,股價細中資股係跌市目標,但當指數又再跌多500-700點,這些股會無買盤而跌10-20%,現在是中國本身股市問題還是世界問題??
Vtx兄,我都覺得係,我暫時都吾夠信心做任何買賣
偉哥依家今年利潤有無40%??
至少經過大幅下跌叫人沽股票錯的機會不小。
louis agree with you~~其實每人都有不同意見,都係表逹自己既睇法,大家量力而為啦~渣沽都好,求心安理得 行得訓得食得je~
算啦,只不個佔極少數,見到佢地輸得咁慘,組合瘡痍滿目,事實上我從冇講過佢地,只講不同意見的股票,但佢地不斷批評我,我一冇留言又掛住我,以為我輸得慘,但我都原諒佢地,呢度大部份都是沉黙的人群,大部份都是好的人,.依家就算不是底,都離底不遠,人會死,我都會死,但股市唔會死的,
ng 兄, 好!
恒生及HSBC近期表現穩健,唔通市場傳出HSBC年內會賣走恒生有關?
應該是恒生賣興業銀行股權有特別息派吧。。。。中銀香港賣南洋那麼久都沒消息,HSBC賣恒生難度更大。。。
新聞最近提過中銀賣南洋已進入最後階段,另我認為HSBC賣走恒生的理由也充份,至少賣走興業這動作也有著清理好業務待售的感覺。
$4.9 買入3399
其實任何善意叫他人止賺或止蝕係唔會無人聽嘅,但總唔係見跌就叫人斬,見升就話好走喇。而係要有理據或原因令人信服至得囉。今日又買入咗1260,3399可能會自作孽請勿跟隨,之前買入嘅一股都未沽,哈哈。
還有的是每人風險胃納都不同係唔可以一概而論。
我今日都買左少少3399 現金在10%以下了
平常心就可以了, 最緊要係食得同睡得好
師兄係問下加注係純溝貨定對此股價值有信心呢?
Derek兄, 你出現啦, 要多謝你隻1103, 見你提過望下又再找下資料,$0.8入左,除淨前沽左, 多謝Derek.
Derek 兄, 605還有加注嗎?
3399越低越入,提供BtoB既2280都入咗小小@5.19, 除了第一季盈利跌小小之外,增長都好快,啱啱話買個網路發新股個價係10蚊.....
見升追升見跌追跌, 總有時候會岩自已岩左總會覺得好勁, 會飄飄然, "我都話架啦"如果錯左就會覺得股票市場無絕對, 就會唔出聲我諗個個都試過, 無謂大驚小怪
其實之前好多人都股神上身亂點一通,你好嘢走得切,我旅行前走咗無賺,哈哈。
hi JL, 605加咗最後一注喇。
derek兄講得好有道理另外,世界上總有好多冇謂人,講的話唔知有咩意義,好冇謂,唯有當佢地冇度
有些人講野以為自己係先知,"我已經好早同你地講........乜乜乜!"正如財爺三年前講過會有一個好大金融危機黎緊,市民慕必小心,終於財爺預見今日到了。不過財爺品德修養好比一般凡人,就無出黎認叻。
在追逐細價股之時隻友邦呢三個月表現真係...服
阿爺又狂掃601628,不過暴力救市宣告失敗,暫時要沒變攻擊對象。
大市今日明顯回穩,明天或者會升。
好快又星期五.....唔知會唔會又.....唉!!
1175@1.23買,然後1.28沽,8077@0.94買,0.99沽而家要炒波幅感到好艱難
188 再跌再撈,一撈再跌,冇錢喇。等東風。
1175@0.41昨日買,然後今日0.39沽,-5%1488@1.22昨日買,然後今日1.45沽,+18%其餘細注蝕1-2格走,變成賺餐茶,仲要好好彩先得。
更正1173
大陸阿爺似乎習慣在2:30 食完lunch之後開工托市
曇花一現.....睇下等陣港股尾巿又會唔會入黎開工托巿~
今日只炒左1轉 777 - 18.02 > 19,買多1注1270@3.25。
tk兄好守規律, 抵你賺!
1260-1.65 >1.7
1866 出完盈喜跌得仲多過琴日,真搞笑,仲以為係盈警
可能與佢債務沉重有關
我都有貨, 升過後打回原形了
還搏左700LC
趁佢彈,買入2318LP
188...咩事..
188準備hold到宇宙滅亡的那刻
山無陵、江水為竭;冬雷震震、夏雨雪,天地合,乃敢與君絕!
似假賣盤,真出貨
LEON is coming
188同952.....打死都唔走............今日952企硬,希望唔係因為生果報推........
而家究竟系香港冇錢還定希獵冇錢還
估是中國問題
係hk股票市場提錢去救大陸個市
大陸唔比沽,就沽港股去頂住
係大媽無錢還
上証真係頂唔番上去.......
指數股漲停.
意義不大
”形勢比人強, 不得不否認進入熊市機會甚高, 尤其是A股如果救市失敗的話。”偉哥早前不是說即使A股進入跌市,反可能有利港股嗎?!恆指每年也出現10%以上的重大調整。且從周線線圖看,目前恆指還在長線升軌上企得很穩;只是4月份升得太過急,現在不過是回歸其長線走勢的下限。當然,大家也明白重大宏觀風險是中國經濟有所惡化
"即使A股進入跌市,反可能有利港股"恕我直言,這個講法似乎已經過時。大牛市人人賺到笑,當然唔介意從手指尾漏些$去炒港股;依家上面自身難保,仲點會有興趣南下,分分鐘從此斬手指戒買股票的機會更大。因此什麼深港通、擴容等等,自己完全不覺得是利好因素。
入左524@0.65, 鬥長命
大陸A股似足98年香港政府抬市咁,成份股頂住,其他股仔跌到PK.今日有成千只停跌板,昨日升市有都有成千只跌停板,個市要好番,一定要A股股仔跌停板數目減少到200只內,睇什麼指數升跌,跟本無意思!!
非常認同fai兄講法,頂指數只是救比人睇,一日仲咁多跌停,都好難有運行
個問題太難解決,10%上限,唔可以SET低D想要錢唔要貨的唔得只有賣盤沒有買盤一買入,永遠被鎖住今次跌停範圍又大
睇番1060股價,近月最高做$4.90,現做$1.96,保守計趙薇身家近兩三個月唔見至少$50億。諗到呢度突然覺得自己唔係好慘。Peace!
今年YTD恆指大約8%回報,如果今年YTD蝕錢,好應該檢討投資方法
注意:只有此網誌的成員可以留言。
現在已在晚上排定買盤買目標股份, 買入價通常都是20-30個價位外的,博撈跳樓貨。
回覆刪除哩個習慣真系好好 隨時有平貨
刪除我自己就系堅持唔至,只怪自己懶
見偉哥今次呢篇文章 , 都没以往對下半年的樂觀
回覆刪除形勢比人強, 不得不否認進入熊市機會甚高, 尤其是A股如果救市失敗的話。
刪除37 188 510 524 952 1140 8155 T____T
回覆刪除偉哥手上持有那些股同價位?
回覆刪除你可以留意下我之前的半年結, 重點股份仍是那些; 之後的買賣都有在網誌披露的。
刪除100%現金慢慢睇大媽不停提款中小型股跌不停
回覆刪除我都系,現金這兩個禮拜保持85%。這兩天只敢買1299,2800等股票。
刪除188.。OMG
回覆刪除阿爺吊頸都唔使呌氣
回覆刪除好彩走得快好世界
回覆刪除大家都知國家隊跳水不論男子女子組都係世界第一。直插無水花
回覆刪除何解上證沽壓得咁勁..
回覆刪除國內很多股票不是停牌 (1/4股票停了牌), 就是一早跌停, 沒有流動性, 形成沒有跌停的及港股承受投資者要套現的沽壓。
刪除3399都跌左好多
回覆刪除要重新估值了
刪除PE 8-10 比較合理
哩個市況好難 同 氣氛好時比較的
近年已甚少論市的《信報》創辦人林行止,在今日的專欄內談到近月內地股市情況,他指出,近期A股大牛市是當局試圖透過牛市製造財富效應,令今年GDP增長7.1%目標有望達致,但今次跌市破壞了當局希望以財富效應催谷經濟的大計,因此擲出以千億計資金暴力救市。
回覆刪除不過,粗暴干預或獲得表面勝利,但所持股票可能大幅貶值,今後恐怕有一段不短時間才能再引起入市熱潮,對國企籌措資金、吸納市上閒資進行有利於經濟的投資十分不利。
林行止又指,中共權力既凌駕法律,如今以舉國之力「救市」,後果只有一個,此為國家托市、股民出貨!這樣難保有一天當局頒令不准賣股只可購進。他又指,如今內地全民皆炒,股市弄虛作假之事層出不窮,股市已成變相賭場,其危險不僅限於個人金錢損失,而是會導致社會不和諧,當局如何控制賭風,不是易事。
現在談論什麼鼓勵的話都是沒用的,人們選擇僅相信壞消息和並恐嚇性的新聞(每次大跌市都是一樣的),看看明報今天新聞話題, 公共媒體都希望推低股市:
刪除http://news.mingpao.com/pns/%E8%A6%81%E8%81%9E/web_tc/section/20150707/s00001
作者已經移除這則留言。
刪除中國過去的一切成就皆在“信報”創辦人林行止和明報的幾十年尖銳批評和嚴厲攻擊下, 幾經辛苦才取得!
刪除我相信這一次中國股市改革應該也是一樣的, 會取得最後的成功!!
阿爺的暴力救市竟然真係咁癈,188@平均0.238x,336@3.41沽番
回覆刪除唔知最後會唔會要停市
刪除仲以為貪官會用錢接貴貨?
刪除暴力救市確確實實接好多貨,都係估值相對合理的國內藍籌,奈何頂唔住國內龐大的沽壓
刪除Hum, 如無意外的話今天開始入肉了。
刪除Hum,今年由年頭開始計,仲有25%左右利潤
刪除尋晚計都只剩10x%.
刪除仲要計埋停左牌既2333
唉,手上的現金唔夠膽用,今日市況冇咁波動,反而冇咩機會炒波幅幫補下
刪除絕對係暴力,不過系散戶被老強果種
回覆刪除估唔到啲乜通車都未到,個市巳變成咁.....
回覆刪除仲見好多人有資金撈貨.... @@
回覆刪除388連續大跌,我估計市場對於深港通近期開通不樂觀。也對,現在阿爺自己都一團亂了,不太可能再引入外資添亂。。。。。
回覆刪除小注買熊仲值博
回覆刪除等超跌反彈沽貨吧可能細股不反彈也不出奇大媽無錢開飯黎提錢走人
回覆刪除我認識的一名國內私募基金經理就很開心地撈貨,藉大跌市建立港股倉底....奈何國內股市沒有了流通性, 變成港股要承受套現的沽壓。
刪除其實港股好多價值股本身估值都唔貴,
刪除599市值細,受利歐元下跌,又有盈喜,又有派息。
炒殼又得,炒業績又得。
20%現金, 想買941, 700. 但未夠膽.
回覆刪除200蚊買388 :)
刪除200$ 388 很好
刪除我多排隊先,200.10 哈哈
刪除700仍在高位,不要心急
回覆刪除現在談論什麼鼓勵的話都是沒用的,人們選擇僅相信壞消息和並恐嚇性的新聞(每次大跌市都是一樣的),看看明報今天新聞話題, 公共媒體都希望推低股市:
回覆刪除http://news.mingpao.com/pns/%E8%A6%81%E8%81%9E/web_tc/section/20150707/s00001
內地急「提款」 港股恐慌拋售
外資不信中央 滬股通流出134億
險守25000點 港股或仍下探
中央被股市「綁架」 續跌恐惹系統風險
希臘否決緊縮 允交改革建議
財長突辭職 為談判鋪路
民眾高呼勝利 促西葡跟隨
疑歐派讚「打倒歐盟寡頭」
國內外夾擊 默克爾恐退居二線
國際評論﹕歐央行操生死 平行貨幣難成希臘活路
我自己敬畏高PB股票。
刪除3399 唔好跌番去2.5....
回覆刪除如果2.5當埋底褲all in,哈哈。
刪除第一個當埋底褲all in的一定是偉哥,哈哈。
刪除似乎要補上升裂口,排左4.4
刪除似乎要補上升裂口 $4.4...x2
刪除3399 如果跌$2.5, 問人借錢加注))))))))))
跌市真係咩都有可能發生
刪除2.5我即入,當買高息CB。
刪除裂口@4.4?戴3付眼鏡都睇吾清~
刪除5.05小注。預左整個禮拜都地震加餘震,留錢慢慢加。
作者已經移除這則留言。
刪除correction
刪除睇清楚3399, 2月頭的是下跌裂口, 而4月頭已補了。
下一步應是守唔守到2-4月的平台.
股齡網齡夠的, 有無聽過 1174 ?
刪除千股一隻,可以唔駛睇,不過係千股當中呢隻算係可以玩下,前提係要識得玩
刪除睇完沈旭輝的搏奕論...對希債結果有唔同睇法
回覆刪除佢点講?
刪除http://www1.hkej.com/dailynews/international/article/1090895/%E5%8D%9A%E5%BC%88%E8%AB%96%E3%80%81%E9%82%8A%E9%9A%9B%E7%AD%96%E7%95%A5%E8%88%87%E5%B8%8C%E8%87%98%E5%85%AC%E6%8A%95
刪除2015年7月6日 沈旭暉
刪除博弈理論(Game Theory)原是應用數學的分支,後來被廣泛運用到社會科學各學科,包括經濟學、國際關係、政治學、軍事學等。博弈理論原意是預測個體的行為,並嘗試把之控制。
在芸芸博弈理論的學說中,囚徒困境 (prisoner’s dilemma)最為著名,假設兩名原本一同犯事的人被警方分別問話,過程中兩人不可交流。如果兩人都同時不認罪,就可立刻獲釋,但由於兩人均不信任對方,會互相指證。5月車禍離世的著名學者納殊(John Nash),就是將博弈論發揚光大的代表人物。
我錯字, 應是 [沈旭暉的博弈論]
刪除謝謝分享,我覺得個財長直頭係高手。面對住西葡同法國,歐盟多數用不會讓步,用拖字決等對方投降.
刪除好可惡........就係因為佢地玩埋哂d博弈理論的招數,目前的確係將自己立於不敗之地,但就搞到世界亂七八糟
刪除最大問題係歐盟個低線俾人睇穿左,希望希臘留歐元區,以談判黎講,緊係輸硬, 係睇歐行幾時跪低,唔追希臘錢。
刪除其實除了幾隻大價股, 其他股仔價錢好似已在22000水平?
回覆刪除3399我打算4蚊加注買
回覆刪除跌市勿估底,什麼都會有可能發生,而且還在被提款中,點解要現在入市呢!
回覆刪除太得人驚, 巳經全面撤退, 放淨一隻, 留得青山在那怕無柴燒
回覆刪除佩服!!
刪除果隻夠拉低你成個組合既performance. Good luck.
刪除有冇師兄抽左2666
回覆刪除近期全部新股都沒有抽.....2666中簽率不算太高, 應該不會同1456同一命運,但應該都守唔到招股價,惟望保母開市時頂一頂。
刪除謝謝偉哥分析, 以現在市況 平手走到都偷笑了
刪除偷笑係因為用左資金抽新股,無資金撈貨......
美國牛市幾年, 香港牛市幾月. 王維基拍套來生不做港股民吧
回覆刪除真心俾個like你!
刪除有幾個月嗎?
刪除香港改名做國際提款機中心啦
邊有香港牛市幾月呀? 幾日咋.
刪除咪4月頭、放完假、嗰幾日囉>_<
我覺得叫來生不做提款機直接d
刪除俾個like你地
Haha, 正. 可惜维基應該都玩完
刪除以為4-6月頭, 唉
刪除4-5月,
刪除仲有幾多網友未清倉,揸住貨,好似我咁關燈食面,揮下手… 睇都無乜心情,轉左馬都係大穫
回覆刪除揮手。
刪除太忙,無理。相信隨時有暴力式反彈,依家放都無乜作用,睇下歐洲今日開會點。
依舊滿倉 中長線依然看好 快反彈
刪除得返 3399, 598, 2722, 蟹緊.....
刪除未太敢入返市
揮手
刪除Hi
刪除有部份係手, 無諗過放, 仲有目標想入, 會以15%20%跌起先入
刪除揮手..3399, 2722..
刪除今期做咗醃仔蟹.
刪除涼粉6舊朱古力~
刪除cut loss almost all. 952 2722 259 599 1260 598 3399 524 雞仔注
再跌可能要六合一, 化悲憤為食慾
刪除Me too.
刪除有冇人試過蟹貨要坐足7年才可以鬆縛?
刪除我試過。
已經蒸發四月以來大部分所賺
刪除仲要擔心再跌
我覺得自己好似有點驚再入市,D股日日跌冇時停
回覆刪除中央用盡方法都拯救唔到A股 相信在政治上亦是大震動 相信有人要起身
回覆刪除是, 已流傳財金官員不少要下馬, 換上有財金技術班底的接任。
刪除大陸救A股個決心好強
刪除A股今日一鑊泡,原來前國務院總理朱鎔基一早預言。翻查紀錄,香港雜誌《爭鳴》5月底曾報道,指朱鎔基5月中旬在江蘇、上海、浙江參觀時曾多次提示,「股市人為熾熱,會出大問題。損失慘重的是億戶小股民,二、三十萬可不是一筆小數目。股市危機可見,就在年內。」
刪除朱鎔基自1991年出任國務院副總理, 到2003年卸去國務院總理之職,12年間,有3次比較明顯的股市波動,每次股市漲得太高,他就打壓,擠泡沫;跌得太低,他要救市,因此他任內沒有引發大的震盪。
前總理朱鎔基在1997年A股股災前曾說過,「有漲必有落,落的時候,政府不會托市,也托不起這個市。」 能要搵朱鎔基出山
當年或者唔可以, 今時今日人民幣非常強勢.
刪除換誰都無用,一個唔尊重人民、唔敬畏市場既政權,動輒以為可掌控一切,此情此景實自己攞o黎。
刪除現在根本是大媽大伯失去信心沽貨 中央只能託指數股 但A股其他細股/創業版仍然流血不止 不過我看長遠對香港有利 中央原希望A股國際化 但連現在限制重重的A股原來都控制不到 未來一段不短時間香港的地位會很穩固
刪除港股快上快落, 捉得住個timing 好過美帝長年牛市。 股票先行, 到樓市。
回覆刪除港股牛皮左甘多年, 最壞打算係大部份股仔跌番高位既1/10. 甘先有值博率
刪除亞爺應該叫當年救市三兄弟(曾蔭權、許仕仁、任志剛)出山撥亂反正,好過現在藥石亂投
回覆刪除鬍鬚曾...... 貓鬚果然是用来燒的
刪除港股4月升上天堂,5,6,7月就跌落地獄,股票真係冇得長揸,有胡就要食,咪一個大跌浪殺埋泥變左焗坐貨,唔知幾時再見家鄉價, 金融海嘯係咁,依家又係咁!!😞各位股友認同嗎?
回覆刪除PS: 390金融海嘯前入貨既,坐足7年幾個月到今年3月
才見家鄉價。
冇邊隻股票去過好高位 哈哈
刪除honestly,2722@2.1應該走半,至於952走了一半留一半,重新黎一次仍然會咁做;2012未去到好高位就跟偉哥走左了
依家D價要翻家鄉,需要時間或一個好大的契機卦
3399我打算4蚊加注買
回覆刪除溝入336。
回覆刪除低PE,低負債,合理PB,高息(冇派末期息,不過中期息派了特別股息)。
不利:增長或勁放緩。CITIBANK、美林、瑞信齊齊沽貨。
阿爺托既都只係大陸大籃籌股只能嘗試暫援和令個市減少較大的波動和下一番骨牌效應,港股誰托市? 熊市誰不先行收回現金先?加上債務危機一定對歐洲有影響而令香港國際金融股市下跌
回覆刪除突破裂口不可補、補了=完了
回覆刪除來也沖沖去也沖沖
不停溝入增持又不對沖找屎嗎??
回覆刪除如果唔識買期指,唔想買熊證,應該買沽輪嗎?有乜推介?
刪除輪會輸時間值大期貴可以試下小期去證券行問下
刪除thanks buddy
刪除
回覆刪除DPZ Blog
https://dpzblog.wordpress.com/2015/07/07/%E8%82%A1%E5%B8%82%E9%9A%A8%E7%AD%86-1731/
昨天恒指跌827點,成交2127億。上證指數升89點,成交9434億。
週六、週日傳出中國政府重拳救市,一般人都認為昨天開市A股應升,當然港股也應該升,結果卻是大跌,希臘因素影響應該不大,主要原因可能祇有一個:大陸資金在香港市場套現,搬錢回去救市,不是說二十一家券商各出資50億救市嗎?券商哪有現金在手?唯有在港套現,跌幅最大的大藍籌就是中資券商持重貨的對象。
而這些股市超級大戶,他們知道大量出貨一定是股市大跌,所以先部署沽期指,接著就是沽貨,而本地超級大戶也會跟著沽,所以股市全無承接力,直瀉1500餘點,尾市才有反彈,這種「墮崖」式的下跌,通常兩、三天就完成了,散戶現在可以考慮分注入市了,大行為配合沽貨調低了港交所、中移動、匯豐等藍籌的評級,也許現價都有投資價值浮現。
A股比較難說,大上大落可能會震盪一段時間,再跌10% (上證3300點) 並非不可能,但應也離底不遠了,股市通常升市很慢,跌市卻是很快完成的。
Liked
刪除我自己敬畏高PB股票, 概念股票, 環保股票, 新能源股票!
刪除我非常欽佩那些一旦買入股票並且做到總是上升的投資者,但我做不到。
我目前仍然看好後市, 最近買了28,148, 296,385, 563和666, 並且正在加油坐艇中!
我都覺得系中資券商賣貨回A股,你看友邦和恒生還是很堅挺倒升,反而中國銀行H股和A股差價已經要到30個點了。。。。。。
刪除蘋果:《新華社》今日發佈市場直播文章,指內銀和兩桶油的救市無效……即係點??
回覆刪除即係阿爺發覺自己不斷倒錢入咸水海
刪除蘋果做謠
刪除http://big5.news.cn/gate/big5/www.xinhuanet.com/finance/zhuanti/zhengce/zt21.htm
蘋果成日都想大6死
刪除偉哥,336己跌止新低,你仍持有嗎?
回覆刪除吹脹,725越升越有, 見2.8元!
回覆刪除肯定有後著啦,早知聽完Louis兄講就研究清楚,話唔定就發現到端倪買貨
刪除373今天又回購14,000股(38.5元)?
回覆刪除大時代教股票必勝法「及早離去」
回覆刪除我成日叫朋友同事 嚴守止蝕,更要嚴守止賺。無消息就等,有消息就走!佢地成日回應我一句:現在牛市,唔進取點得。
btw, 呢幾日都好多股可玩即日波幅,留意大媽股。
細股炒波幅高手宜家望住個tread 一直向下,望而生畏。 仲炒波幅小心被股海掩沒。 各細股既莊既成本被每個散戶低好多, be careful!
刪除說好了的暴力救市呢???
回覆刪除內地A股的中小板及創業板跌幅逾5-6%,比滬深300及上証都高,市場繼續價值回歸之中。如果跌多一星期,中央才出手救市我唸效果會好好多。此外,到底佢地明白明咩係救市,咩係托市呢?
偉哥還是有希望反彈,但個人感覺好多股份還有下跌位,現在就算入到即日低位,過幾天又會跌破,股價細中資股係跌市目標,但當指數又再跌多500-700點,這些股會無買盤而跌10-20%,現在是中國本身股市問題還是世界問題??
回覆刪除Vtx兄,我都覺得係,我暫時都吾夠信心做任何買賣
刪除偉哥依家今年利潤有無40%??
刪除作者已經移除這則留言。
回覆刪除至少經過大幅下跌叫人沽股票錯的機會不小。
刪除louis agree with you~~
刪除其實每人都有不同意見,都係表逹自己既睇法,大家量力而為啦~
渣沽都好,求心安理得 行得訓得食得je~
算啦,只不個佔極少數,見到佢地輸得咁慘,組合瘡痍滿目,事實上我從冇講過佢地,只講不同意見的股票,但佢地不斷批評我,我一冇留言又掛住我,以為我輸得慘,但我都原諒佢地,呢度大部份都是沉黙的人群,大部份都是好的人,.
刪除依家就算不是底,都離底不遠,人會死,我都會死,但股市唔會死的,
ng 兄, 好!
刪除恒生及HSBC近期表現穩健,唔通市場傳出HSBC年內會賣走恒生有關?
回覆刪除應該是恒生賣興業銀行股權有特別息派吧。。。。中銀香港賣南洋那麼久都沒消息,HSBC賣恒生難度更大。。。
刪除新聞最近提過中銀賣南洋已進入最後階段,另我認為HSBC賣走恒生的理由也充份,至少賣走興業這動作也有著清理好業務待售的感覺。
刪除$4.9 買入3399
回覆刪除其實任何善意叫他人止賺或止蝕係唔會無人聽嘅,但總唔係見跌就叫人斬,見升就話好走喇。而係要有理據或原因令人信服至得囉。今日又買入咗1260,3399可能會自作孽請勿跟隨,之前買入嘅一股都未沽,哈哈。
回覆刪除還有的是每人風險胃納都不同係唔可以一概而論。
刪除我今日都買左少少3399
刪除現金在10%以下了
平常心就可以了, 最緊要係食得同睡得好
刪除師兄係問下加注係純溝貨定對此股價值有信心呢?
刪除Derek兄, 你出現啦, 要多謝你隻1103, 見你提過望下又再找下資料,$0.8入左,除淨前沽左, 多謝Derek.
刪除Derek 兄, 605還有加注嗎?
刪除3399越低越入,提供BtoB既2280都入咗小小@5.19, 除了第一季盈利跌小小之外,增長都好快,啱啱話買個網路發新股個價係10蚊.....
刪除見升追升見跌追跌, 總有時候會岩
刪除自已岩左總會覺得好勁, 會飄飄然, "我都話架啦"
如果錯左就會覺得股票市場無絕對, 就會唔出聲
我諗個個都試過, 無謂大驚小怪
其實之前好多人都股神上身亂點一通,你好嘢走得切,我旅行前走咗無賺,哈哈。
刪除hi JL, 605加咗最後一注喇。
刪除derek兄講得好有道理
刪除另外,世界上總有好多冇謂人,講的話唔知有咩意義,好冇謂,唯有當佢地冇度
有些人講野以為自己係先知,"我已經好早同你地講........乜乜乜!"正如財爺三年前講過會有一個好大金融危機黎緊,市民慕必小心,終於財爺預見今日到了。不過財爺品德修養好比一般凡人,就無出黎認叻。
刪除在追逐細價股之時隻友邦呢三個月表現真係...服
回覆刪除阿爺又狂掃601628,不過暴力救市宣告失敗,暫時要沒變攻擊對象。
回覆刪除大市今日明顯回穩,明天或者會升。
刪除好快又星期五.....唔知會唔會又.....唉!!
刪除1175@1.23買,然後1.28沽,8077@0.94買,0.99沽
回覆刪除而家要炒波幅感到好艱難
188 再跌再撈,一撈再跌,冇錢喇。等東風。
刪除1175@0.41昨日買,然後今日0.39沽,-5%
刪除1488@1.22昨日買,然後今日1.45沽,+18%
其餘細注蝕1-2格走,變成賺餐茶,仲要好好彩先得。
更正1173
刪除大陸阿爺似乎習慣在2:30 食完lunch之後開工托市
回覆刪除曇花一現.....睇下等陣港股尾巿又會唔會入黎開工托巿~
刪除今日只炒左1轉 777 - 18.02 > 19,買多1注1270@3.25。
回覆刪除tk兄好守規律, 抵你賺!
刪除1260-1.65 >1.7
刪除1866 出完盈喜
回覆刪除跌得仲多過琴日,真搞笑,仲以為係盈警
可能與佢債務沉重有關
刪除我都有貨, 升過後打回原形了
刪除今日只炒左1轉 777 - 18.02 > 19,買多1注1270@3.25。
回覆刪除還搏左700LC
刪除趁佢彈,買入2318LP
刪除188...咩事..
回覆刪除188準備hold到宇宙滅亡的那刻
刪除山無陵、江水為竭;冬雷震震、夏雨雪,天地合,乃敢與君絕!
刪除似假賣盤,真出貨
刪除LEON is coming
刪除作者已經移除這則留言。
回覆刪除188同952.....打死都唔走............今日952企硬,希望唔係因為生果報推........
回覆刪除而家究竟系香港冇錢還定希獵冇錢還
回覆刪除估是中國問題
刪除係hk股票市場提錢去救大陸個市
刪除大陸唔比沽,就沽港股去頂住
刪除係大媽無錢還
刪除上証真係頂唔番上去.......
回覆刪除指數股漲停.
刪除意義不大
刪除”形勢比人強, 不得不否認進入熊市機會甚高, 尤其是A股如果救市失敗的話。”
回覆刪除偉哥早前不是說即使A股進入跌市,反可能有利港股嗎?!
恆指每年也出現10%以上的重大調整。且從周線線圖看,目前恆指還在長線升軌上企得很穩;只是4月份升得太過急,現在不過是回歸其長線走勢的下限。
當然,大家也明白重大宏觀風險是中國經濟有所惡化
"即使A股進入跌市,反可能有利港股"
刪除恕我直言,這個講法似乎已經過時。大牛市人人賺到笑,當然唔介意從手指尾漏些$去炒港股;依家上面自身難保,仲點會有興趣南下,分分鐘從此斬手指戒買股票的機會更大。因此什麼深港通、擴容等等,自己完全不覺得是利好因素。
入左524@0.65, 鬥長命
回覆刪除作者已經移除這則留言。
回覆刪除大陸A股似足98年香港政府抬市咁,成份股頂住,其他股仔跌到PK.
刪除今日有成千只停跌板,昨日升市有都有成千只跌停板,
個市要好番,一定要A股股仔跌停板數目減少到200只內,
睇什麼指數升跌,跟本無意思!!
非常認同fai兄講法,頂指數只是救比人睇,一日仲咁多跌停,都好難有運行
刪除個問題太難解決,10%上限,
刪除唔可以SET低D
想要錢唔要貨的唔得
只有賣盤沒有買盤
一買入,永遠被鎖住
今次跌停範圍又大
睇番1060股價,近月最高做$4.90,現做$1.96,保守計趙薇身家近兩三個月唔見至少$50億。諗到呢度突然覺得自己唔係好慘。Peace!
回覆刪除今年YTD恆指大約8%回報,如果今年YTD蝕錢,好應該檢討投資方法
回覆刪除