2015年5月7日 星期四

看好後市的主因



預期中的調整終於出現。雖然指數跌得不算太多,但之前熱炒的股份,包括一眾AH折讓股、國策股、科網股、券商股、殼股、三四線垃圾股等普遍從高位回落20-30%,這調整不可謂不深,也因此網友們紛問究竟這是調整,還是這浪升市已見頂?

我維持後市看好,看法簡述如下:

1. 深港通相信會最遲在6月公佈,利好股市氣氛及資金南下;

2. 大家翹首以待的公募基金遲遲不見踪影,或者很多人已在懷疑是否確有其事? 我詢問了國內基金界人士,得到的資訊是少量新的公募基金已經可以循港股通南下買港股,但大量舊的公募基金仍在改章程及等候基金持有人召開大會通過的,這程序主要在5-6月完成,屆時將有不少的公募基金南下尋寶;

3. 最近股市稍為調整,央媒必定出口術撐股市,用意不言而喻,主要是想通過股市製造財富效應、刺激經濟及有利落實國企改革;目前國內樓市已頻頻鬆綁,刺激樓市交投,用意其實心是一樣。下滑的經濟,再也承受不起樓市、股市崩盤的雙重打擊;

4. 面對下滑的經濟,中央放鬆流動性是必然的,也因此近幾個月不是降息、就是下調存款準備金率。相對歐美及日本諸國實施的量化寛鬆,國內版的QE仍有大量的子彈可以用。放鬆流動性的必然結果是資金流向股市、樓市炒作,製造更大的泡沫。

關於昨天參與投機的話題,雪球球友順叔昨天的一個評論很貼切,特轉載與大家分享: "面對大泡沫,散戶是沒有其他選擇的,只能衝進去泡一把澡,然後在制水前趕及沖乾淨走人。走不及制水時剩下一身泡。但不參與,是沒有一身泡的危險,但制水時也得一起受罰,結果就是沒機會沖個涼,一身老泥。"

其實我自已覺得即使不參與這場泡沫,只是押注在所謂的價值股、高息股,難道泡沫爆破時就不會蒙受損失? 除非不投資股市,不然的話進或退都有一刀等著,那只能昂首投入這個泡沫遊戲,期待泡沫爆破時有更多的資本可以防守。

239 則留言:

  1. 如我所料,下午開市後開始見到市場有些許的恐慌,故此開始買貨。

    今早排的510@0.83的買盤成交了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明天泛海正式入主?
      預期股價還會創新高?

      刪除
    2. 總算名正言順, 到時希望有實際動作配合。

      刪除
    3. 2隻都要高偉哥1-2格才入到, 唉

      刪除
  2. 8077@1.66的買盤也成交了。

    回覆刪除
  3. 價值股會坐得較安心,而高值博的投機其實也有同樣效果,贏一隻三倍都夠其他九隻輸30%,博得過

    回覆刪除
  4. 已stand by 最後一注資金。但下午指數雖跌了點,但三四線股跌幅不太大。等候中。

    回覆刪除
  5. 講得好。同感!多謝偉哥!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. Louis兄,你的383近期終於畀莊家用回購盤將股價打上去,恭喜哂

      刪除
    2. 哈哈, 似乎此louis, 不同彼louis.

      刪除
    3. 唔係啩...........我仲以為係之前交流過的土豪級散戶Louis?

      刪除
    4. 那個Louis比較喜歡到市場XX,及RB溜連!

      刪除
    5. 佢都有黎偉哥呢度,不時有轉載一下呢度網友的留言,不過冇發言,所以我近期見到Louis呢個名以為係佢
      我當初就係經佢講認識1104、383,同埋其他一d冷門賺錢股

      刪除
  7. 1239,拆股及派紅股點解可以炒高得咁利害呢?唔明。有無人可以解釋到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為呢個係貨源歸邊的莊家股玩向上炒之前的指定預備動作

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 或者再加上近期資金鍾意搵呢類股炒,所以1239係貨乾的情況下一出拆股同派紅股的消息就大炒一番

      之前0.15x買番不時提及的愛股1104,今日總算不負所望

      刪除
    4. 哦,明白! 我都係等佢除淨前看看有無機會算。

      刪除
    5. 自己都留意到近年幾隻股都有同樣情況
      最吊詭係幾隻股大股東都係存倉係同一間證券商...

      刪除
  8. 2318已倒升.....其實2318的盈利主要來自股票投資組合,如果覺得現價買入2318是價值投資的話,是很可笑的。

    回覆刪除
  9. 認同阿爺唔會比股市冧
    股樓雙冧~阿爺傷不起

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要說股市、樓市冧......你看看佳兆業的例子, 如果樓市冷清, 做不到貨如輪轉,大量內房都會出問題,到時只怕會出現骨牌效應。

      感覺明天會炒作周末減息。

      刪除
  10. 純粹靠估無痛苦 XD
    重牛區得番27300~27399
    我估最多殺埋呢一區

    回覆刪除
  11. 1480 又爆... 有無C兄C姐有貨

    回覆刪除
  12. 感謝偉哥一直提醒因應個人經濟及心理承受能能力做好管理.....投機/投資有別 投資路上心態及情緒是很重要.
    同時感謝各位網友的分享..因分享所得會更多..謝謝
    經常翻看偉哥舊文章是一生受惠^^成就不謹於能力多高更重於貢獻多大.
    偉哥能無私分享胸懷..因分享所得會更多 實拜服^^偉哥日後會否考慮出版書籍分享投資心得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 出書會考慮的, 但短期應該沒時間。

      刪除
  13. 912突然抽升,不知道是不是有什麼消息。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知是否炒落後....它實在太落後了, 估值也很便宜

      刪除
    2. 8007真勁,今日跌25%即日又昇返25%

      刪除
  14. 2012 睇黎又有人掃貨了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過今日, 相信孫國平會變成最大股東了.

      刪除
    2. 如果偉哥所收到的消息真確,孫國平背後真係鄭建明,希望類似109的情況可以再一次出現
      雖然相信入主目的唔同,不過升幅應該都唔會差,就算等將來油價回暖時玩拆骨都唔錯

      刪除
  15. 等跌穿27000先入貨資金有限

    回覆刪除
  16. 估唔到早上入的2012已經帳面有賺,希望952快D上番水面~~~

    回覆刪除
  17. 想問下大家有沒有好的港島區牙科醫生可以介紹?

    近兩日牙痛, 隻牙仲要係上年先杜完牙根.....唔想再返去之前的牙醫度睇,想搵個好的牙醫跟。

    回覆刪除
    回覆
    1. HAhaha.

      Someone faster than me and introduce the same dentist to Wai gor,

      http://www.openlife.com.hk/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%89%99%E9%86%AB%E7%B6%B2%E7%B5%A1%E5%90%8D%E5%86%8A/%E7%95%A2%E5%AD%90%E6%98%8E%E7%89%99%E9%86%AB

      刪除
    2. 香港灣仔軒尼詩道40號地下,他好有心機.價錢中間啦!!

      刪除
    3. 不知堅尼地城會否太遠,梁銘慈,有醫德,不過杜牙根可能頗貴,希望幫到偉哥

      刪除
    4. 銅鑼灣Dr Ronald Cheng 28387117 , 好細 !

      刪除
    5. 侯德強,係筲箕灣,我同我老闆一家大細都睇佢,洗牙都要book年幾

      刪除
    6. 牙根杜完應是無哂神經, 唔應該痛, 可能仲唔哂.
      如果再杜, 要搵牙髓科醫生, 脫牙就搵普通牙醫就得了.

      刪除
    7. 偉哥成日忙,休息唔夠,肝火重都會咁,牙肉好敏感。可能唔係個隻牙痛,係附近神經線敏感都會咁樣,因為我呢排都係咁,飲下雞骨草,跟住休息夠睇下會唔會好點,因為好既牙醫真係要book好耐先有得睇。可能上手個醫生杜得唔好,杜得over左都會唔妥,有無套番牙套?

      刪除
    8. 謝謝各位,我打電去問下邊個最快可以book到期先....我姐姐介紹了一個很好的老牙醫比我,但要排期到6月,遠水救不了近火。

      最近兩天是食完甜的東西, 例如水果或者雪糕,有幾隻牙會痛好耐,個種痛法是綿綿無了期咁,所以這兩天被牙痛折磨,夜晚都早左休息, 大家見最近幾篇網誌都是中午時間寫。

      刪除
    9. 我都剛杜了牙根,如感到凍或熱的感覺,肯定未杜清,因杜清後只會感咀嚼食物的感覺,我係沙田杜,收$3600分三次杜,牙套收$2800.

      刪除
    10. 敖志揚醫生
      地址:香港銅鑼灣興發街36號地下
      電話號碼:+852 3428 8336

      刪除
    11. 牙科都有分係唔係急症,偉哥可以試下去到話好痛好辛苦,佢會睇左急症先,希望幫到你

      刪除
    12. 女友幫襯佢剝左隻牙及鑲番一隻,幾好嫁。

      刪除
    13. book牙醫要排期到6月, 偉哥不妨試下買支法國雙飛人藥水, 用棉花棒續隻牙來回拭擦, 牙啦就搵牙縫刷沾D藥水隊吓佢, 可能有驚喜喎 --> 唔痛!

      刪除
    14. 今次之後,偉哥記得食完野要漱口啦,以前我每隔幾年都蛀一次牙,自從改咗習慣,次次食完野都飲水順便漱口,好多好多年都再無蛀牙

      蛀牙係由於細菌分解口腔的食物殘渣產生酸性物質而引起,所以漱口可以有效預防蛀牙發生

      近年我有時好懶,甚至幾日刷一次牙,有一次覺得牙有少少痛,去睇牙醫,佢竟然話好少人牙齒好似我咁健康,完全冇任何問題,我唔夠膽同佢講我其實幾日刷一次牙..........

      刪除
    15. 幾日刷一次牙,聽落有D嘔心

      刪除
    16. 幾日仙先刷一次牙,真系接受吾到,哈哈。。。

      刪除
    17. 轉頭佢可能話你知一星期先沖一次涼,
      一個月先洗一次頭,仲有半年先剪一次髮.....

      刪除
    18. 但係我d牙好白,所以我都覺自己好勁,哈哈哈

      刪除
    19. 以前牙醫都有同我講過最好每次用餐後都用溫水漱口....但我不是經常如此做。

      刪除
    20. 牙醫話最好吾系漱口水,而系用牙線,
      不過,杜左牙根,第時隻牙蛀左都吾覺。。

      刪除
  18. 我510排0.83都入到啦
    仲以為俾偉哥掃哂^ _ ^

    回覆刪除
  19. 598 都跌, 其實都跌得好唔理性, 剛剛才公佈有好業績.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又有point喎, 不過咁快反應出來.

      刪除
    2. 但油價跌的時候, 598好似股價沒有升....

      刪除
    3. D人係驚一帶一路股一齊跌

      刪除
    4. 仲要理由?板塊輪流炒,航運股之前已炒到升天,你睇隻垃圾股1919........

      刪除
    5. 598正確應歸類係物流公司 唔係正宗航運股 同油價無乜關係 油價升一般情況都會由個客/船公司食番曬 中外運航運應該會大d關係

      刪除
  20. 25286576 劉偉一 修頓商業大廈

    回覆刪除
  21. 入了有息打底和負債較輕的 543 及 1234 各一注...
    有無師兄俾少少意見, 因為聽講 1234 有少少千味...

    be good

    回覆刪除
    回覆
    1. 1234應該不是老千....不過這個價位我覺得估值已不便宜,上升空間有限.

      刪除
    2. 明白, 多謝分享...
      只要公司有息派, 唔抽水, 唔執笠, 我都OK

      刪除
  22. 3.25沽1866,突然掃上黎,炒轉波幅套下錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都再減持一注1866換馬, 目前只餘下一注貨。

      刪除
    2. 1866 我今日都平手離場了.

      刪除
    3. 今日成個倉得1866有升,我都減持左三注,要增持多d現金買貨

      刪除
  23. 今日只能 2.42 入1注 2342 擺下
    其他貨未太到位,再等下

    回覆刪除
  24. 依家睇返轉頭,格隆滙簡單就係僕街。sorry 。小小粗口。網上野真係小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 354 2488 都係莊家找人唱好出貨

      刪除
    2. 某匯也好信, 信者是時候交交學費 ;)

      呢啲只宜跟進黎睇下持股有無俾人唱, 俾人唱好就小心睇路...

      刪除
  25. 個倉入面的股票一片紅海

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是一片紅海裡有四點綠.....

      刪除
    2. 偉哥,有绦已經好好,重要有四㸃

      刪除
    3. 綠點可能是前兩日跌完回少少的

      刪除
    4. 4點綠.....912, 687, 1866, 1173

      刪除
    5. 哈我今天也是4點綠 687, 1866, 1173 同偉哥一樣
      再加隻1205

      刪除
  26. 土豪瘋炒 港郵票漲價百倍
    https://hk.news.yahoo.com/%E5%9C%9F%E8%B1%AA%E7%98%8B%E7%82%92-%E6%B8%AF%E9%83%B5%E7%A5%A8%E6%BC%B2%E5%83%B9%E7%99%BE%E5%80%8D-024700572.html

    下個月既HSBC 紀念鈔,唔知好無炒呢?

    回覆刪除
  27. 今日見320的買盤好有誠意,所以以平均價2.035補返一注貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好有誠意排2.01,得個吉。

      刪除
    2. 今日320的買盤鼎盛, 尤其是2.05元更曾經出現接近1M的買盤。

      刪除
  28. 剩下唔到5%资金,唯有关灯吃面,静待大妈来敲门。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又或者等解放軍南下....

      刪除
    2. 但我記得你之前話過解放軍南下受惠只係滬港通名單股份?

      刪除
    3. 公募基金南下就會帶動氣氛,雖說受惠的只是港股通股份,但水漲船高, 其它股份一樣會被帶動。

      刪除
  29. 我就直接@27200買入即月期子,預期最多捱200點;
    還有今日排665@7買入不成功。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過已買進 3399@9.11, 889@1.75, 952@1.69

      刪除
    2. 放左一注1072 , 轉入 560 同 952, 1072 真係大瀉天下,,

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 27450平一半期子,賺咗250點先。

      刪除
  30. 偉哥仲有冇731紙業?謝謝指教

    回覆刪除
  31. 提提各位! 今日5月7日,匯豐紀念鈔交錢死線。

    曬一曬.....小弟中左全餐 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx,師兄!
      嘩。。。你就好啦全中

      刪除
    2. 中左三單張,不過已放棄.

      刪除
    3. 山兄,同埋185都好厲害,勁!
      好奇問吓,抽到全餐是用ID抽定係用埋passport—齊抽?

      刪除
    4. 全餐用淨ID抽的
      另外 ID + passport 都中 三單張

      首日 去取全餐,不過不在會展/HSBC總行..... 應該無得上報 XD
      185今日一隻救全倉。

      刪除
    5. 我用咗5個名ID+passport都抽吾到

      刪除
    6. 也是中全餐……
      湾仔首日9時取……會上報,不會咁誇張吧?

      刪除
    7. 應該有傳媒啦
      我諗住攞左就去旺角

      刪除
    8. 考慮三個放售管道
      1……門口即放(最早價最好?)
      2……內地親戚有做開水貨、名牌及iPhone買賣,。問過意見,已有人問價,但因未有实貨,有價無市。
      3……去旺角……?是否旺中果間?

      刪除
  32. 同意3,4點,但問題係上証2000上到4500回調幾多中央先會出手??內銀第一季業績得1%,中央先準備金減1%,中央只會不會令泡沫爆得嚴重,也就是只會見有太大跌勢先會出招,預期返3000先會令中央出手.1同2點影響指數股比較大而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕跌到3千點先出手的話, 大勢已去,欲救無從。

      估計跌破4千點已會再出招救市.

      刪除
    2. 認同偉哥,亦估本週末減息0.5%

      刪除
  33. 2012 孫國平好快做第一大股東

    回覆刪除
  34. 3399還是要繼續等到天荒地老。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自高位回落不足10%,表現算很好。

      刪除
    2. 3399係我全倉趺得最小果隻

      刪除
  35. 明天有7位數字的彈藥調撥回來,唔知買乜好,惆悵中!有無好提議,明白輸贏責任自負,只是大家brainstorming一吓!利申:持有11隻貨,5隻見紅,總的來說,這幾天跌市賺少了30%!但還是有賺的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如你講下你持貨,11隻得5隻紅……係應該你比d養份大家……

      刪除
    2. 呢度真係好多大戶.......

      刪除
    3. 個倉無乜特別,大部份都係跟偉哥買入的:例如510, 952, 8077,1358,3399... 等等!:-)

      刪除
    4. 呢幾日跌得唔夠落力, 買唔落手

      刪除
    5. 跌市賺少了30%....咁多?

      咁我組合的表現好好多。

      刪除
    6. 因為佢已 write-off 左桑德果筆?(如果無記錯人)

      刪除
    7. 七位數咪成百萬? 師兄好忍得手

      刪除
    8. 大款!調一調撥就7位數字!
      呢幾日我都賺少1x%,不過帳面上的銀碼睇得好開

      刪除
    9. 偉哥:我計錯數,應該是減值約十多個巴仙吧(已計total write--off的桑德)!喂!請問各位有無好的介紹呀!人就是咁衰,有錢身痕!

      刪除
    10. 都係嗰d,952、2722、1623、2727、3993等等,有良好基本因素的落後股、深港通受惠股、公募基金南下股之類..........

      刪除
    11. 不如你先介紹吓俾大家,你之前講果五隻都係紅的,仲有果六隻綠色的呢?

      刪除
    12. 都真係幾有興趣Peter Li兄尋日萬紅叢中六點綠係邊六點?

      刪除
  36. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  37. 755個公告係咪即係通過比東方資產入主?
    可以即刻派人入董事會?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早已確認左東方資產入主,當然可以即刻派人入董事會。

      刪除
  38. 葉約德又增持3332,而且仲要係高位增持(平均3.881增持2,714,000股,由5.56增持至6.76) ,睇番佢的記錄,好少會係高位大手增持一隻股票,有d奇怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 由5.56%增持至6.76%
      之前已經高位買,今次仲要更高位買得更大手,好引人注意

      刪除
    2. 呢個位接3332, 風險已不低。

      刪除
  39. 有冇留意686 ?我覺得這隻股值應該可以升很快……前後招商增持,前後拔箤,華融,東方,復星,平保先後加入…………大家可以趁低吸……加上一路一帶附合國策

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe 可以有條件做一隻10倍股嗎?發夢中…………

      刪除
  40. 粵高速A同系繼續停牌

    回覆刪除
    回覆
    1. http://xinpi.cs.com.cn/file/bulletin/2015/5/1200979248.PDF

      刪除
  41. 沙地的低油價政策似乎己投降,油服股,三桶油,2012很可能是下個升浪尋寶對象
    P.s.鄭健明曾是中南海研究員之一,我一直覺得他的收風能力非常強大

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家孫國平持股量係第二大股東!

      刪除
    2. 或者今個月內明面都會躍升為最大股東,相信計埋人頭,順風班人應該一早成為最大股東

      刪除
    3. 想問下有沒有網友知泰山石化的人馬是指那一班人?

      刪除
  42. 獨家消息:深港通方案已獲批
    中港證監正協商細節 料最快月內公布
    http://www.hket.com/eti/article/bb57c452-0fab-4bb4-bfad-ea1c81fc827c-217970?ref=lf8fc

    回覆刪除
  43. 回覆
    1. 早晨!
      今日大家刷咗牙未啊?哈哈哈哈哈!

      刪除
    2. 有陣異味,邊個講野?@_@

      刪除
    3. 佢緊係刷左啦~咁「牙擦擦」XD

      刪除
    4. 講真,我幾乎從來冇口臭,兼且有排靚牙,連幫我檢查的牙醫都以為我好勤力保養,世事呢家野,有時真係講唔埋,好多時估你唔到@_@

      刪除
    5. 漱口水其實應該可以取代牙膏

      刪除
    6. 我冇用漱口水,用暖水漱口..............
      估唔到咁多網友回應,偉哥呢度的網友真係太好啦

      睇黎今日個市真係有回暖

      刪除
    7. 連漱口水都無用......太神奇了,

      會唔會成日食香口膠?

      刪除
    8. 會唔會係個鼻出問題,聞唔到╯﹏╰

      刪除
    9. 冇,不過次次食完野肯定漱口,保持口腔乾淨

      刪除
    10. 口臭其實本人係聞唔到,因為自己會習慣嗰浸味。
      不過咁既保養方法都可以KEEP到棚靚牙,又真係勁!
      CY兄你漱口係指飲幾口水定係點?
      我早晚刷牙用牙線都有牙石問題,唉.....

      刪除
    11. 我都曾經問過屋企人同朋友,真係冇口臭,漱口係指好似刷完牙之後嗰種
      口臭刷牙其實唔係好大幫助,專家話刷脷苔先係最有用

      刪除
    12. CY 你岩,
      刷脷苔先真係消除到口腔個d垃圾, 口臭係因為D細菌食個D垃圾之後產氐出氣味.
      Btw 最好唔好用酒精base 的漱口水, 因為酒精會吸水, 如果個口乾會仲臭同埋有report話對酒精漱口水其實對口腔唔好

      刪除
    13. cyI兄得天獨厚, 據聞日本人口腔護理自覺超高,晚年老人一般也未能保持一口完整的牙.

      刪除
  44. 利空:1 A股融资炒股比例全球第一,2 经济差,许多国企靠拉高股价减持来还债,3 IPO压力山大
    4 A股大跌,AH溢价反而扩大,这条对于港股来说是个很不利的指标

    回覆刪除
    回覆
    1. 要落實國企改革, 即是要將資產証券化, 沒有暢旺的股市配合是難以成事,所以好多理由令國內股市最多只可以出現調整, 不可以大跌。

      在美國, 聯儲局的意志尚且不可以違背, 難道在國內中央的意志就可以違背? 我自己覺得短暫做空A股博調整尤可以, 長線做空就要三思。

      刪除
  45. 感觉做空内地股市是现在最大的金矿

    回覆刪除
  46. 1480... 真係令我諗起竊聽

    回覆刪除
  47. 前兩天與國內的業界人士談了一會,他說公募基金經理有很大的誘因南下尋寶,有一個理由我聽完覺得難以致信, 但又是合情合理的,一陣與大家分享。

    回覆刪除
  48. 今日都有D安心,終於升呀

    回覆刪除
  49. 好彩昨天買左268,1908,510,2722
    Yeah!!!

    回覆刪除
  50. 我前兩日買的妖股係1480,又一隻貨源歸邊玩向上炒的莊家股,啱啱沽清哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係仲癲過1027...........竟然見$61!
      大牛市時,好多貨源歸邊的莊家股都會趁市場氣氛熾熱炒上再散貨,所以發掘一d呢類妖股,趁未炒上/初步炒上時買少少,回報可能有驚喜

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。