置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2021年2月28日 星期日

2月留言區開放 - 今天下午


各位,2月留言區將於今天下午4時至晚上7時開放,網友們如想留言及發問,請到時集中在這裡發表,謝謝。

49 則留言:

  1. 偉哥你好,呢排1211走勢頗弱,你覺得係回調定散水,會唔會考量加注?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1211目前其實同EV板塊走勢幾一致, 可以參考TSLA及EV三儍最近一個月的走勢。

      我自己仍會繼續持有, 加注就要低些才考慮。

      刪除
  2. 偉哥你好,平保$90見支持,可入嗎?

    回覆刪除
  3. 舊經濟今年會跑贏新經濟嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 整體而言今年資金不會好似去年咁, 集中買新經濟股, 而是會比較均衡, 兩邊都會有捧場客, 重點仍是好公司、低估值的會有較佳表現。

      刪除
  4. 偉哥,請問2318收復$90,可開始留意嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平保我自己沒有仔細研究, 感覺估值太貴。

      刪除
  5. 偉哥,若果現在小註吸納新經濟股可以嗎,例如ATMXJ果D龍頭。還有唔知偉哥你有冇研究過SaaS類既股份,例如909,8083等

    回覆刪除
    回覆
    1. 新經濟龍頭股我自己會伺機吸納。SAAS類股份我之前有細注買左隻596, 之後大升已沽清獲利。市場上大部份SAAS股都是估值過高, 我自己買唔落手。

      刪除
  6. 偉哥你好,想請問現時有啲乜嘢私有化套利機會
    我留意到190, 281, 6188
    有啲乜嘢風險要特別留意?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以參考我的交易分享, 190、6188我有貨, 也有文章分析, 自行參考。
      套利股唯一風險就是私有化被否決。

      刪除
  7. 請問偉哥700同1810點睇,高位有貨🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 700我之前低位撈左, 上月做左650 SC, 被人行使Call走左, 如果有機會跌到600元邊, 我會補回。
      1810我都有貨, 不過通過每月做SC, 已將持貨成本拉低至28元左右, 會繼續守。

      刪除
  8. 偉哥,你預計489幾月回A,股價同預計發行價21.98人民幣越差越遠,489估值長期低估而又有回A利好,現價又跟發行價有好大折讓,點解市場資金會唔願買佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己期望489在公佈全年業績後, 可以在下季度A股上市。
      489仍被視作傳統車企, 市場份額會被新能源汽車蠶食, 所以估值不會太高。

      刪除
    2. 偉哥489剩低D貨係唔係都係留番A股上市當日走

      刪除
    3. 我自己持貨成本極低, 所以會繼續留守。理論上當A股上市日期落實後, 應該有較佳表現。

      刪除
  9. 美股下週回升機率大嗎?預計調整多久
    1137看法如何?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 金融市場變幻莫測, 見步行步。
      1137是本地電商龍頭, 估值不便宜, 但只要市佔率及收入繼續增長, 股價似乎仍是趨升的走勢。

      刪除
  10. 偉哥你好, 請問3898點睇? 高位有貨🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己會繼續持有。

      刪除
    2. 謝謝偉哥回覆,等3898回創科板時,我想股價是上升之時

      刪除
  11. 請問偉哥對加股價印花稅和近日北水淨流出的看法,北水會持續淨流出嗎?港股成交會否因而回落至去年平均每日成交1290億? 會否因而加大美股的比重?
    另外請問偉哥對港交所及富途的看法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加印花稅當然會影響港股的競爭力, 尤其是熊市的時候。北水主流仍會是流入為主, 但未必好會好似1月咁大力度。港股成交看港股表現, 市好的話, 成交升, 市差成交跌。港交所其實可以視作港股的認購証, 港股升佢升更多, 港股跌, 佢跌咁多。至於富途, 目前在開拓不同市場, 也有互聯網及社交平台的因素, 所以估值不能同一般券商股作比較, 不過我也不懂評估佢合理估值應該幾多。

      刪除
  12. 今年氫能可能係投資主題,知道偉哥部署左1072,隻2338都有氫電池概念,黎緊又分拆。唔知偉哥對佢有咩看法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 氫能概念股主要有1072、2338及1907, 我自己已止蝕左1072。我諗氫電池暫時仍是概念為主, 距離普及仍有一段距離。

      刪除
  13. 偉哥你好,想問2858可否仲有上升空間??

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個問題唔識答, 股票一向可升可跌。

      刪除
  14. 回覆
    1. 右邊有搜尋留言功能, 請大家善用, 可以很容易查到我過往的交易。

      刪除
  15. 偉哥覺得大市調整對6098 高pe嘅情況會有幾大調整空間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未必大, 看看1209、1516這些龍頭, 估值也不便宜, 而6098是最大的龍頭股, 盈利增長並不比他們低。

      刪除
  16. 謝謝偉哥回覆,想再問能否透露美股現時佔組合比重? 會否考慮增大美股佔比?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的交易接近全部在這交易區有分享, 可以自己查看一下。美股佔比一直有提高的打算, 等待合適時機慢慢提升。

      刪除
  17. 偉哥,請問 2160 和6606 上市已經升左好多,點解你仲有信心持有不放?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2160這條賽道仍有很大的增長空間, 而我覺得佢將會是這條賽道的龍頭, 所以低位加補返貨, 反正而家持股成本極低, 繼續等下。6606我上市首天已沽清, 沒有持貨。

      刪除
  18. 偉哥恭喜發財,身體健康
    請問美國又印錢情況下,商品價格上升,你覺得可維持到今年嗎?我見358,288,1898等都大升,你點睇依3隻股票,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 疫情過後, 全世界各地重啟經濟, 商品的需求及價格有機會仍會維持在高位。

      288、1898我都冇留意, 無法評論。358主要是跟隨銅價上升。

      刪除
  19. 偉哥,請問1612永勝,因是呼吸機同盈喜在1.94買入一注,是否應增持?還是止蝕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我無法給予買賣意見, 一向都不會有任何建議提供。

      至於我自己做法, 你可以看我之前的買賣分享, 我已止蝕離場, 主因是疫情過後, 看不到有持續的高需求。

      刪除
    2. 感謝分享,祝您身體健康,心想事成!!

      刪除
  20. 另外想請問偉哥為什麼會賣baba? 之前見你買入原因是馬云露面,但最近習總公開讚巴巴,點解你吾考慮買返?
    另外請問你對今次大時代後市的信心仲大嗎?
    謝謝🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. BABA的電商業務前後受敵, 感覺難以增長了。之前因見政治風險降氐而追入, 但股價都係無力升, 所以又再沽出。現在的問題已不是政治問題, 而是基本面的問題了。

      剛才也說了, 金融市場變幻莫測, 大家都睇唔清, 只能見步行步。我前幾天已分享了提高現金比重避險,現在等市場平靜返, 又或者再急跌才撈貨。

      刪除
  21. 朝雲集團(06601)可抽嗎?暗盤若升五成,可否追入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你這問題似乎覺得暗盤可升, 而且可能升5成, 那不應該問是否可抽.....問題是為何暗盤可以升5成??

      刪除
    2. 講多兩句, 這股估值不便宜, 我應該不參與居多。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。