置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2021年1月30日 星期六

1月留言區開放 - 今天晚上


各位,1月留言區將於今天晚上9:30後開放,網友們如想留言及發問,請到時集中在這裡發表,謝謝。



22 則留言:

  1. 富途獲騰訊大手增持,年初至今股價已倍升。請問偉哥對富途的最新看法及操作,長遠成為另一個如股王騰訊般的神話機會大嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 富途40、50元的時候仍可以視作價值投資, 但升到100元, 135億美元的市值, 我自己覺得短線已充份反映未來1、2年業務的增長, 所以已沽清離場。

      長遠來說, 富途的系統是輾壓一眾競爭對手, 而能否再上一級, 要視乎佢能否取得國內証券牌照, 如果可以攞到的話, 市值最少可以睇齊東方財富。

      刪除
  2. 哥你好。
    好彩上來睇吓,發現留言區開放了。👏
    請問偉哥,3399發行A股搞甘耐,依家仲係排緊隊。但489、3898一有通告話上A,就好快批咗,又好快就來上到。點解有甘大的分別?謝謝🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係489批左, 3898未批的, 不過這些有政策扶持或者後台較硬的, 可以極速獲批是可以理解的。

      刪除
  3. 偉哥,可否分享基於什麼原因買入美股BB?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 這篇文章寫得幾詳細BB的賣點, 可以參考。

      https://q.futunn.com/feed/105560579244044?id=105560579244044&lang_code=0

      刪除
  4. 偉哥,點解你會買PSAC? 博佢FF成功 ? 你心目中佢合併後目標價幾多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在patreon有寫了篇文章講, 你應該有訂閱Patreon吧? 可以參考我patreon文章。

      沒有目標價, 會持有至FF91量產為止。

      刪除
  5. 另外,想問下2339。近期汽車股走勢強勁,2339生產零件,理論上應該都係受益者。再加上有“混合所有制”改革。偉哥點睇佢的前景?你會唔會考慮買返佢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 它的透明度太低, 完全唔知混合所有制改革會點做, 或者引入什麼投資者, 目前冇考慮買返。

      刪除
  6. 你對港股後市點睇,會唔會快手退$ 後會好d 呢?定30000 點已見頂呢🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 是否見頂就言之過早, 但下星期IPO資金退返來後, 我相信大市表現會好D。

      刪除
  7. 偉哥,好多物管相繼發盈喜但都無乜反應,是否已上市的物管真的太多而市場都已預期會發盈喜,不再給予一個高既估值,只有個別龍頭或有特別賣點的才有吸引力?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在大部份機構投資者差不多完全放棄小型物管, 集中抱團大型物部及部份中型物管, 這情況短期內難以改善。中小型物管要殺出重圍, 就要以未來2、3年業績來說服市場, 他們的增長是可持續, 而不是只靠母公司輸送利益。

      刪除
  8. 偉哥,想問問 1183 同埋460呢類股份
    你有咩睇法?
    值唔值得長期持有?

    回覆刪除
  9. 偉哥,你覺得投資者在GME時件後會否對股票交易失去信心,從而投入虛擬貨幣的懷抱?你會否配置部份Bitcoin於portfolio 中?

    Jacky

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實隨著一些知名投資者及大行都推薦配置bitcoin, 已經有唔少投資者有跟隨, 不過我自己仍是對Bitcoin的了解及信心一般, 所以沒有計劃配置。

      刪除
  10. 偉哥你好,1336及956是否返家鄉就走,還是會再坐一會?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己再等等, 如果有買賣會即時同大家分享。

      刪除
  11. 偉哥我想問問你對6958正榮服務有什麼看法

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有特別看法, 一般的中小型物管, 暫時睇唔到有乜特色。

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。