置頂文章

置頂文章: 我的交易日誌 (六)

這個專欄的留言區將會用作記錄我自己交易的專區,以後有什麼即市交易都會首先在這裡更新,作為自己一個完整的交易紀錄。 因為目前我的網誌已暫停留言功能,所以很抱歉有時未必可以與大家詳談買賣原因,很抱歉。 之前兩個交易日誌的連結: 我的交易日誌 我的交易日誌 (二) 我的交易日誌 (三)...

2020年9月27日 星期日

9月留言區開放- 9月27日下午


各位,9月留言區將於本星期日的下午至黃昏開放,網友們如想留言及發問,請到時集中在這裡發表,謝謝。

32 則留言:

  1. 偉哥你好 請問一下 中海物業 2669早前入了 ~$7.8 請問日後會回升信心大嗎 還是止蝕較好

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我無法給予買賣建議。我自己仍然持有, 希望下半年業績會有改善, 帶動股價上升。現在這板塊在殺估值, 短期而言都會比較弱勢。

      刪除
  2. 請問偉哥2308私有化成功率睇法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要做要約, 而且要求90%獨立股東接受要約的, 難度是比較高, 所以我沒有參與這宗私有化套利, 要留意情況發展, 日後如有參與, 會同大家分享。

      刪除
  3. 偉哥,午安,

    請問:
    1) 請問是否仍持有意1981?
    2) 見最近明源雲偉哥在唔同劵商套利, 請問如何做到e.g. 耀材買富途沽, 據知要本身有貨先可以沽,唔係好明點做到
    3) 是否覺得新股的熾熱巳近尾聲?
    4) 請問新股的爆孖展額那裏有數據參考?
    5) 恒指跌到幾多, 偉哥打算轉MPF?
    6) 對即將來臨的美國大選, 如癲佬或其對手當選, 對股市將會有的反應有什麼看法?

    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 忘了問, 偉哥有否抽嘉和生物和雲頂?

      刪除
    2. 1. 1981只是在最高價減持了2/3 持貨, 仍持有1/3;
      2. 本身認購的貨可以在輝立場交易, 而剛好輝立場的價格高過耀才及富途, 就可以在輝立場沽出, 在其它場買返;
      3. 明源雲已話比你知答案;
      4. 新股孖展統計可以看富途或者有個APPS 叫"捷利交易寶'
      5. MPF我已是全倉港股基金, 跌到幾多都冇得再轉;
      6. 美國大選我覺得最大風險是萬一侵侵輸左而唔認輸, 觸法憲制危機及不確定性。
      7. 有認購嘉和及雲頂。

      刪除
  4. 回覆
    1. 好抱歉, 兩隻都從未研究過, 比唔到意見。

      刪除
  5. 偉哥, 請問最近金價和股市一齊向下, 這些徵狀是否前瞻啟示? 或是一些異常情況, 請教對此睇法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都察覺到金價同股市好似同步化, 相關系數甚高。我冇乜特別看法, 而實金佔我流動資產的一部份, 主要是對沖美元的濫發。

      刪除
  6. 偉哥,想請問一下,點睇5g股前景? 大陸經濟同樓市,youtube度講到好差,但報紙度講到好好,邊個先係真? 另外想問一問,住宅业主係咪開始腳(遠)? 我希望可以劈到侷地30%至50%,係咪仲係好難???

    回覆刪除
    回覆
    1. 5G股的炒作好似完左, 日後要睇睇5G的應用層面能否普及及需求如何;
      經濟應該唔好;
      中央唔想內地房地產有炒作, 但因唔會想見到佢爆煲, 因為一爆的話, 牽連甚廣。

      刪除
  7. 偉哥,我有幾個問題問,先多謝!1.港股創業板好多PB得返0.02,呢啲股票可否買?我十分唔理解,有啲創業板股票,200萬港紙就可以10%股份,點解冇被人狙擊呢?2.過去幾年好多公司都係為左賣殼而上市,而家買家少左,偉哥你覺得呢啲公司未來會點處理?特別係啲建築殼公司。3.而家新股火熱,好多都係市盈率幾百倍個生物醫藥行業股票,偉哥你覺得呢個仲要冇投資價值?要冇可能未來某一天爆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 好多都係垃圾股, 等賣殼, 但賣唔出, 市場冇需求, 股價自然殘;
      2. 自生自滅, 我諗有唔少可能長期都係咁, 冇成交, 股價跌無可跌;
      3. 嚴格來說, 好多都係虧損的研發中公司, 有冇投資價值視乎新藥研發是否成功, 研發失敗的就會成為垃圾。

      刪除
  8. 偉哥點睇高瓴有份的9983?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這隻以前我有品評過, 好多的利益輸送, 主要通過非業主增值服務, 所以市場唔會比太高估值佢。

      刪除
  9. 請問偉哥佳兆業美好2168同1995永升點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 前者低估值、而增長也稍低, 較少機構投資者參與; 後者增長較高, 確定性也較高, 多機構投資者及北水參與, 但估值好貴。

      刪除
  10. 請教偉哥
    1)1888想私有化?
    2)1811,579私有化睇唔睇好?下一隻1798?
    3)868股東高位增持,754高位回購,點解讀? 股東覺得現價好低? 睇好全年業續?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 唔似, 如果想私有化就不會派高息;
      2. 1811 講左咁耐, 都仲未有定案, 579, 1798好多人猜會私有化, 股價已炒高, 我自己不打算預先埋伏, 寧願等公佈後看看有沒有空間做套利;
      3. 868股東增持, 似乎係睇好行業中短期會比較好景, 754高位回購係非常不正常及不合理做法, 尤其是內房目前都在講減債, 佢將資金用作回購, 不是理想做法。

      刪除
    2. 1.偉哥覺得佢想點?只是純派息俾母公司
      2.咁多隻新能源先後私有化,有政策跟尾?

      刪除
    3. 1. 我覺得純粹是母公司或大股東有資金上的需求而派息;
      2. 因為新能源公司在香港上市, 已喪失股權集資的功能, 但新能源公司資本開支龐大, 對資金需求龐大, 所以先私有化後再回歸A股, 才可以達致股權集資的功能。

      刪除
  11. 偉哥9977前景樂唔樂觀

    回覆刪除
    回覆
    1. 9977無乜研究, 之前IPO我冇認購, 係覺得業績不能持續及非四大核數, 冇信心。

      刪除
  12. 偉哥覺得中概股回歸香港上市依個熱潮幾時會完?見388因為依個原因都升左唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 中概股回歸是大勢所趨, 也是降低政治風險的做法, 熱潮肯定會持續。

      刪除
  13. 偉哥,謝謝你的無私分享,並作出詳盡的點評、估值,獲益匪淺。
    想請教你是怎樣學習估值?
    投資心態、資產配置方面,如何完善?
    最後,請問有你認為好的投資書籍/媒體、網站、apps,可以推介嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. 我是一邊炒股, 一邊學習估值的方法。以前常用的是PE、PB、Yield, 到後來的PEG, 再進化到現在的PS、賽道/管道估值法, 只能與時並進;
      2. 投資心態、資產配置都是在實戰中培養、完善, 很難紙上談兵;
      3. 我自己比較少看投資書籍, 以前學事件驅動看的是"you can be a stock market genius", 到近期有看高瓴張磊的新作“價值", 學習新時代的選股理念。至於網站, 看的都是報章為主, 其次是雪球。

      刪除
  14. 點樣睇你嘅舊愛1729 呢啲價位好吸引眼球

    回覆刪除
    回覆
    1. 1729有兩個利淡因素:

      1. 斥巨資收購的關連公司業務, 估值並不吸引, 而且會令公司負債水平急升;
      2. 最大客戶華為, 飽受美國制裁影響, 明年訂單大機會大幅減少。

      刪除
  15. 因今晚要外出做節關係, 所以今天的留言區開放時間就此結束, 下月再見。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。